tosi pienet rinnat!!!!!!! tuu kertoo oma kuppikokos!

lauta ehkä

Olen 12 ja minulla on todella pienet RINNAT. Vaivaiset A80 - B65. Haluaisin sillee aika isot. En haluaisi luonnotonta keinoa eli silikooneja. Onko ne teijän mielestä aika isot tän ikäseks.oonko teidän mielestä lauta.

ja tietenkin tulkaa kertoo tänne omii rintaliivi kokoi.

36

372

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyttö 14v oon

      Tarkotat varmaan sun koko on 60A - 65B ne on ihan hyvät rintaliivien koot.
      Mä käytän paksusti topattuja rintsikoita ja koko on 75A. Musta topatut rintsikat on kivemmat kun ne tekee tissit suuremmiksi.
      Mäkään en haluu silikooneja, ne on jotenkin niin muovisen oloset.
      Jos mä jostainsyystä haluisin isommat rinnat, niin ainahan voi laittaa liiveihin lisätoppauksia. Ne on musta paljon paremmat ku jotkut silarit.
      Mitä mieltä te muut ootte?

    • tydiu

      Oonvn samaa mieltä. Inhoon silikooneja ku mun mutsi ne synnytyksen jälkeen. Nyt sillä g jotain

    • tyttönen isolla T

      Mulla B65-B70 ja oon 12 w

      • dyddö

        12.v ja mulla on topatut 70aa.


      • tyttö 14 oon
        dyddö kirjoitti:

        12.v ja mulla on topatut 70aa.

        Must teil on ihan OK kokoset rintsikkat.
        Olkaa tyytyväisii, mä ainaki olisin!


      • ...

        Sinulle tyttönen isolla T
        Ilmoittamaasi kokoa ei ole olemassa, joten tarkoittanet 65B - 70B?


    • Mylvisikola

      Oon ite 13. Oma koko on 80A - 75B ( samakoko) . Ite saan kuulla melkein joka päivä naljailia siitä ku mul ei oo tissei. Sitten kun täytän 18 niin otan saman tien silikonit , rakastan silareita. Omalla äidillä on luonnolliset rinnat kokoa 75G ... Äitini on normaalipainoinen ja pituinen. Epäreilua !

    • kylkyl

      nohh mul on 70a

    • ...

      Sinulle lauta ehkä. Ilmoittamaasi kokoa ei ole olemassakaan, eikä missään nimessä tuossa haarukassa.

      Koossa 80A numero on suurinpiirtein rinnanympärys rintojen alta mitattuna, joten se ei mitenkään voi vaihdellä 65 sentistä 80 senttiin. Siispä kirjoituksesi lienee jonkun aikuisen miehen fetissi-viesti. 80A ja 65B EIVÄT OLE rinnakkaiskokoja eivätkä siten voi käydä samalle henkilölle tai jos jollakulla on näin eri kokoista rintaliivejä käytössä, molemmat koot eivät voi olla sopivia.

    • lauta ehkä

      Sori kirjotus virhe A80 -B80 .

    • heippahei5

      13v ja B kuppikoko (:

    • jsanfjgnakdnjk

      15v ja 80C en tykkää siltikään näistä. Luulin ennen et C on iso no mut ei kyl oo. D ois ihan jees.

      • hehee

        Voisitko laittaa kuvaa tisseistäs


    • ..........

      12v, 70D

    • 00tyttö

      Oon -00 165cm 45kg 65A

      • neira

        no oon 13 vuotta ja mulla ei oikeestaan ole rintoja!


    • 16 wee

      85 b ...

    • lauta ehkä

      Oon tän ketjun aloittaja. ihmettelen äkillistä kasvua. Kun alotin ketjun mulle ei sopinu C70. Nyt mulle sopii C70. Rintojen koko B70 - C70.


      Tyttö 14 oon oot ihana. Sanoit et mul on normaalit ja oon ajatellu sitä yhtä ja samaa lausetta joka päivä. Ja nyt.... Mul on C70-B70...

      • tyttö14 oon

        No et todellakaan oo lauta, vaan mitä upein nuori nainen, jolla on just timantit sopusuhtaset 70 B-C rinnat.
        Ole iloinen ja tyytyväinen itseesi, sillä sinulla on todella kaikki paikallaan.
        Hyvää, hauskaa ja kivaa Juhannusta sulle.
        Toivoo tyttö 14 oon


    • :P:]:[:S:/

      Mul on alkanu menkat tosi myöhään. Vasta 13 vuotiaana. :'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(

    • elli7

      Mä oon 152cm 46kg ja kuppikoko vaan 6A:( oonko läski ?

    • elli7

      65A *

      • @/12@

        Onko 75A pieni/sopiva/iso kuppikoko 12vuotiaalle? Olen 170cm ja n.60kg


      • MarenkiPima

        ET oo läski. Mä itte oon 154 cm. Pitkä 7-luokkalainen ja kuppi on vaan 65 AA. Painan nyt n. 37
        kg ja alipainoinen... :/


    • jzoukkio

      What!!!! Oon sua 10cm lyhyempi ja oon 47,1 kg. Ja on C75. Oon myös 12.
      No jzoukki hei. Sul on sopivat.
      Entäs mul. Onko C75 pieni[sopiva]iso.??
      Vastauksii.

    • heivaa:)

      75B - 75C ja oon 14 suht. isot mun kropalle noimun rinnat

      • Minä vaan

        10.v meen 4 ja kuppikoko 65 Aa ja 70 aa


    • ajattele1

      Eli rintasi eivät ole kehittyneet. Päältä VAAN 5 cm kasvanu.
      Itsellä on D65.

      • Älä sano

        Mä käytän 70AA kokoisia rintaliivejä ja oon 13. Tosin mulle sopii kyllä paremmin 70A, mutta mulle on ihan turha tulla väittämään ettei mun rinnat ole kehittyneet...


    • no hätä

      Munkin kuppikoko oli n.18v saakka a. ja harkitsin jo sikikoneja.. mut kyllä ne sieltä vielä kasvoi. nyt on kivat hoikalle naiselle sopivat 70c :)

    • Minä vaan tässä

      Hei oikeesti?
      Mä olen 13 ja mun kuppikoko on 70A/70AA niin sä väität että sulla on pienet rinnat?

    • lauta ehkä

      Oon tän aloittaja. Oon vähän huolissani. 2 kk aikana mul on kasvanu D65 koko. Tänä vuonna alussa mul oli A80 ja nyt C70-D65. Oon laihtunu kyl. Ennen 80 ja nyt 69. Terveellinen ruokavalio ja lenkit autto.


      Vastatkaa

      • pojat on tosi kivoja

        Mä oon 13 v , 172 cm ja mul on 85 c , ne alkaa olla kyllä vähän pienet jo mut joo, tissit kasvaa!


      • pojat on tosi kivoja

        Mä oon 13 v , 172 cm ja mul on 85 c , ne alkaa olla kyllä vähän pienet jo mut joo, tissit kasvaa!


    • Anonyymi

      Ihan hyvä koko ikään nähden ite 13 ja 75B vähän pienet

    • Anonyymi

      Mulla on 70A eli aika pienet oon 13 v

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1425
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1214
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1212
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1196
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1188
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1164
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe