KELLARI osa 4

Joni18v

Kun mä sit olin jonkun aikaa runkkaillu Tommii ja Jere oli samal touhunnu Tommin perseen kaa ni mä aloin miettii et mites tää homma saadaan kunnial hoidettuu kotiin. Roni oli just kontallaan Aleksin edes ja otti silt suihin. Ne varmaan oli päättäny hoitaa jutun loppuun kahestaan. Mä lopetin Tommin hiplaamisen ja luovutin kundin Jerel jatkokäsittelyyn ja nousin ja menin Valtterin luo ja kysyin silt et olisko se valmis yhteiseen loppukiihdytykseen. Valtteril se sopi ja me alettiin sit Valtterin kaa hiplata ja runkata toisiamme noin tutustumismieles. Vähän se ens oli outoo mut mä yritin vaan keskittyy omiin fiiliksiin ni kyl se ihan hyvältä alko sit tuntuu. Löydettiin niinku sama rytmi ja kokeiltiin välil pussei ja kalun vartta ja pari kertaa työnnettiin kättä pussien taakse jalkojen väliin ja sormet kävi melkein reiäl asti. Molemmat kun otti vähän leveemmän asennon ni hyvin käsi sinne mahtu. Sit taas vedettiin esinahkaa eestaas. Musta alko pikkuhiljaa tuntuu et koht vois lastit lähtee ja sanoin sen kans Valtteril ja se sano et sekin rupee olee aika finaalis. Mä kysyin et vedetääks näin loppuun vai pitäskö koittaa viel imui. Valtterin mielest imut vois olla ok, mut sit se kysy jos se vois viel kattoo mun perseen. Mä olin ens tasan et no way mut Valtteri sano et mäkin olin kattonu siltä ja sitäpaitti kaikilt muiltakin ja se ei ollu nähny kunnol muuta kun Tommilt äsken ja muilt vaan ohimennen eli saman verran ku koululiikan jälkeen suihkus ja et tällaset tilanteet ei kuitenkaan hirveen usein toistu. Perustelut oli sen verran hyvät ja aika laajat ni mä sanoin et ookoo sitte.
En sentää viittiny persettäni koko kännisen jätkäporukan edes esitellä ja mentiin siihen sohvan päätyyn lähel nurkkaa. Mä pidin rintamasuunnan huoneeseen päin ja Valtteri kyykisty mun taakse. Mä hengitin syvään pari kertaa ja pudotin sit housut kinttuihin. Ens ei tuntunu tapahtuvan mitään. Sit mä tunsin kädet mun perseellä ja ne liikku aika hitaasti ja silleen tutkivasti ja ne kulki ylös ja alas pitkin persvakoa ja sit jalkojen välis muniin asti hiljaa edes takasin ja sit vielä edemmäs ku Valtteri alko sitä kautta hiplata mun kyrpää ja mä notkistin vähän mun selkää ja koitin työntää takapuolta taakse et Valtteri olis ylettyny tarpeeks pitkälle ja se teki sen hitaasti uudestaan ja uudestaan ja uudestaan ja aina mä toivoin et se tekis sen viel yhen kerran. Täytyy myöntää et se teki aika nannaa. Huhhuh.

Sit tuli taas pysähdys. Mä mietin mitä Valtterin mieles mahto sil hetkel liikkuu ja mä kyl tiesin mitä seuraavaks tapahtuis. Sit mä tunsin ku Valtteri tarttu mun perseeseen ja avas sen niin ku keittokirjan et mitäs herkkuu täält löytyy. Hetken tilanne oli taas ihan seis ja mä tunsin mun perseessäni Valtterin hengityksen. Olin tosi tyytyväinen et tuli suihkus käytyä just ennen lähtöä. Sit Valtterin sormi kosketti mun peppureikää ihan niin ku mä olin tehny sille. Reilu peli sit kuitenki. Mä koitin rypistää reikää samal taval ku Tommi oli tehny ku se näytti must hienolta. Toivottavasti Valtterikin tykkäs.

0

489

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Millä voin

        Hyvittää kaiken?
        Ikävä
        99
        2860
      2. Jotain puuttuu

        Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
        Ikävä
        104
        2420
      3. Haluan sut

        Haluatko sinä vielä mut?
        Ikävä
        91
        2200
      4. Ampuminen Iisalmessa

        Älytöntä on tämä maailman meno.
        Iisalmi
        17
        2002
      5. 171
        1842
      6. Pohjola kadulla paukuteltu

        Iltasanomissa juttua.
        Iisalmi
        42
        1836
      7. Hei A, osaatko

        sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
        Ikävä
        45
        1787
      8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

        Ei tästä mitään tule koskaan.
        Ikävä
        78
        1736
      9. Synnittömänä syntyminen

        Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
        Helluntailaisuus
        133
        1529
      10. Mitä tämä tarkoittaa,

        että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
        Ikävä
        41
        1314
      Aihe