sitä saa häkiä n. 3 vuotta

anoppikokelas

Olen huolissa tytäreni tilanteesta ja siitä missä mennään. Tyttäreni sulhanen (kihlautuivat huhtikuussa) joutuu kuulema vankilaan vajaaksi kolmeksi vuodeksi. Millaisesta rikkomuksesta tuon mittaisen tuomion saa. Voiko tuomio olla maksamattomista laskuista vai pitääkö tuon pituiseen rangastukseen tehdä jo vakavampia rikoksia?

3

1071

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nitrogen

3 vuoden (nimellisiä) tuomioita olen nähnyt jaeltavan ainakin...

- törkeästä ryöstöstä
      - törkeästä huumausainerikoksesta
      - törkeästä raiskauksesta
      - törkeästä lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä
      - törkeästä pahoinpitelystä
      - tapon yrityksestä

Tai sitten on kyseessä useampi rikos jotka kasautuvat samaan tuomioon.

Esim. kavallus- tai varkausrikoksesta tosi harvoin noin pitkiä. Tuskin juuri koskaan.

Jos istuttava osuus on 3 vuotta (nimellinen pituus 5-6 vuotta), niin kyseessä on jo useat rikokset, iso huumausainerikos tai henkirikokseksi lievempi tapaus.

• anoppikokelas

Tuhannet kiitokset sinulle tiedosta, vaikka nyt tais kyllä yöunet mennä.

Se tuomio ei ollut ihan sitä 3 vuotta, vaan jotain 2v ja 7 kk tms.

Olen epäillyt, että jotain hurjempaa tähän saattaa liittyä, mutta kun en ole alan ihmisiä, niin minulla ei ole mitään taustatietoa. Tytöltä olen kyllä kysynyt, mutta jotain epämääräistä muminaa vaan sain vastaukseksi. Tietäneekö hänkään koko totutta.

Jopas nyt tyttö prinssin löysi ja heti piti vielä kihloihin mennä ja nyt asuvat yhdessä. Kundi asui meilläkin melkein 2 kuukautta...

• jjj

"Voiko tuomio olla maksamattomista laskuista" :)

Ei voi kun nauraa!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3829
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2964
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1865
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1598
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1079
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      934
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      864
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      774
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      741
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe