ASENSIN ZONEN PALOMUURIN JA ENNESTÄÄN ON AVG VIRUSTORJUNTA OHJELMA, HETI ALKOI NETTIYHTEYS PÄTKIIN. SOPIIKO NÄMÄ YHTEEN.? WIND. PALOMUURI OLI MYÖS PÄÄLLÄ...!!
ZONE ALARM PALOM. + AVG VIRUST.OHJ.
9
1050
Vastaukset
- mjah
käytä vain yhtä muuria.
Zone kyllä pelittää hyvin avg.n kanssa. - turisti
Eiköhän ois parempi ottaa se windowsin palomuuri pois päältä ja kokeilla sitten! Ei kokemusta kuitenkaan AVG:sta mutta zone minullakin ja toimii vallan hyvin!
- sopisi
En tunne paremmin tuota yhdistelmää , muutama kuukausi sitten kun kokeilin zonea hävisi koko zone ja muutama tiedosto sen mukana , AVG'n taas poistin samalla kun asensin , koska siihen oli silloin vaikea saada päivityksiä kuulemma kovasta ruuhkasta johtuen. siitä lähtien olen käyttänyt Antivir/sygate yhdistelmää koska se ei ole aiheuttanut mitään ongelmia minkäälaisen ohjelman kanssa . Kun noita keskusteluja seuraa , näyttää siltä ettei zone sopisi kaikkien ohjelmien kanssa .
- mjah
Mulla on kummatkin käytössä AVG Pro Zone Alarm kahdella koneella ja taasen kahdella muulla AVG Free Sygate eikä ikinä mitään ongelmia.
Yhteysongelmia oli kerran kun latasin Zonen Pron konelle ja AVG.n Pro ei millään meinannut hyväksyä sitä aluksi.
Ongelma kuitenkin ratkesi pienellä säätämisellä.
Maksullinen AVG hoitaisi tuon päivitys tarpeen mutta ei AVG.n Free version päivitys ongelmat ole mitenkään haitanneet koneen käyttöä jos se vain muuten on kondiksessa. - Aapeli
Minulla toimi Zonealarm AVG yhdistelmä erittäin hyvin siihen saakka, kunnes vaihdoin Zonealarmin 5.x versioon. ZA:n uudemmat versiot eivät toimi kunnolla Bittorrentin kanssa (lataus pätkii ja kone hyytyy). Jos ei harrasta nettilatailua niin ZA AVG voi olla ihan hyvä suojapaketti. Nyt on käytössäni Antivir Sygate Pro.
- mites
Aapeli kirjoitti:
Minulla toimi Zonealarm AVG yhdistelmä erittäin hyvin siihen saakka, kunnes vaihdoin Zonealarmin 5.x versioon. ZA:n uudemmat versiot eivät toimi kunnolla Bittorrentin kanssa (lataus pätkii ja kone hyytyy). Jos ei harrasta nettilatailua niin ZA AVG voi olla ihan hyvä suojapaketti. Nyt on käytössäni Antivir Sygate Pro.
minulla on Zonesta versio 5.1.011 ja AVG 6.0 Free käytössä 98SE:ssä ja ME:ssä. Hyvin toimivat ja torrentitkin latautuvat ihan OK.
- Mika
Mulla on koneessa ilmaiset AVG Anti-Virus sekä ZoneAlarm v.4.5.594 (ei siis uusin) ja hyvin toimivat yhdessä.
- rth
omalla koneella mainiosti...jos et saa zonea asentumaan kivuttomasti löytyy palomuuriksi sygate,jeticho tai vaikka outpost...vaihtoehtoja riittää...
- Minä vaan
Hyvin pelaa molemmat yhdessä ja Zone Alarmista uusin versio.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383799Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362944Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81845Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44754
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22698- 56697