SAAT SÄ PILLUA... ANTAAKO TÄTI SULLE PILLUA.
Tällaisia puihui lepertelevään sävyyn mun ex-tyttöystävä, varsinkin jos panin takaapäin. Kääntyi katselemaan mua ja noin puheli kiusoittelevasti.
Onko tällainen kovinkin tavallista?
Tuhmia puhuva panokaveri
7
6450
Vastaukset
- pastori3
se on aivan normaalia
- Fernando's hideaway
No hyvä tietää. Tän exän puheet oli aika ronskeja. Kysyi esim. mun seksifantasioita (yksi nais-poliitikko), ja kun kerroin, niin sitten oikein hehkutellen supatti niitä mun korvaan samalla kun antoi mulle käsihoitoa.
- nauti3
no , sähän sait. Mitä väliä mitä silloin tulee puhuttua. ja nuolit pillun . Miks?
- MrLoveDoctor
"ja nuolit pillun . Miks?"
Idiootti ja varmasti neitsyt.
- Kerran oli
... tosiaan minullakin päälle 4-kymppinen muija pari kuukautta. Olin itse armeijassa silloin.
Varsinainen törkyturpa sekin oli. Jyystää sai niin paljon, kuin vain vähänkin jaksoi ja ehti ilta- ja viikonloppulomilla.
Usein se aktin kestäessä hoki: "... soltulle pillua, ettei tarvi puutteessa ...nusssi silmät kierossa ... maistuuko pilllu ... ruiki sisään vaan ..."
Ei sitä sitten jaksanut kuunnella. Varmaan möyhi monen soltun kanssa samalla lailla. - uuh aah
Multa varmaan seisokki lopahtaisi jos joku portto rupeis selittää silmät kierossa juttuja, ei sinänsä kyllä se kiihottaa jos jotain höpöttelee mut jos on menee överiks niin lähinnä vois naurattaa..
- MrLoveDoctor
Jos naisella olis kunnon ajelematon pillu ja puhuis "anna äitille kyrpää, oi poika kulta nussi äitiä! Pane äitin perseeseen poika rakas!" Niin itsellä ainakin lentäis mälli alta aikayksikön.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 948421
- 444127
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021926- 241440
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html371438Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,341169Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121140Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53867Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31842Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29817