Onko kellään kokemuksia Softonic'ista? Olen ajatellut lataavani sieltä muutaman pelin, mutta epäröintini kuitenkin haittaa suuresti asiaa. Tuliko lataamastasi pelistä minkäänlaisia haittavaikutuksia koneellesi?
Softonic?
10
10632
Vastaukset
- Voi luottaa
Myöhässä tulee, mutta Softonic on ihan luotettava paikka.
- latasin sieltä
se on luotettava :D
- varo sitä
softonic virus
Onko tässä sivustossa ylläpidetty haittaohjelmia?
Kyllä. Tässä sivustossa on ylläpidetty haittaohjelmia viimeisten 90 päivän aikana. S - Kokenutietäjä
Softonikista kun lataa niin kannattaa olla varovainen. Välillä mitä lataat ei ole mitä etsit. Olen itse kokenut sen. Softonicista kun lataa niin älä vain klikkaa OK:ta. Ne ujuttaa väliin aina kaikkea hijackaus ohjelmia. Esim. Delta search, wajam,..... En suosittele.
- pimpelipompeli
Älä vittu ikinä lataa sieltä mitään. Viruksen vaan saat.
- Alien Two
Älkää ladatko mitään Softonicista. Sieltä voi tulla tosiaan niitä aggressiivisia mainostusvirusohjelmia koneelle. Ilmeisesti vääristävät hakutuloksia ja ohjaavat sivustoille, joista voi saada viruksen. Tekevät tuolla mainonnalla ilmeisesti rahaa(?)
Itse typeränä yhden pelin latasin koneelle ja heitti latauksen jälkeen jollekin ihme sivustolle. Poistin sen pelin ja Softonicin asennuksen (tuhosin koko ohjelman McAfeen avulla) ja nyt on toiminut ongelmitta taas kone. Kannattaa myös jokaisen selaimen lisäosista poistaa kaikki Softonic-paskat, jottei se pääse ohjailemaan ihme sivustoille.
Kannattaa ajaa F-Securen ilmainen Online Scanner ohjelma läpi ja katsoa löytääkö se mitään haittaohjelmia. Tässä linkki: http://www.f-secure.com/fi/web/home_fi/online-scanner
Tuon skannerin pitäisi kuulemma havaita tuollaiset haitalliset "kaappaus/vakoiluohjelmat" ym. muut. - älä lataa
ei kannata mulla tuli semmonen miehen ääni joka puhu siinä ja se loppu noin 10 sec päästä pelotavaaa en suosittele
- Anonyymi
Älkää ikinä ladatko Softonicista mitään. Tulee ohjelman kylkiäisenä haittaohjelma koneelle. Kokemusta on.
- Anonyymi
anna rehe
- Anonyymi
Ihte oon ollu lattaamasa mutta en suosittele kaveri sai jonku viruksen joka pyyti rahhaa eikä antanyu muuta infua ta mitt
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 233690
Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva5402702Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial532260Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras2122241Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131709Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2191519Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip521491- 971389
Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom621221Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951184