Softonic?

Softonnnn

Onko kellään kokemuksia Softonic'ista? Olen ajatellut lataavani sieltä muutaman pelin, mutta epäröintini kuitenkin haittaa suuresti asiaa. Tuliko lataamastasi pelistä minkäänlaisia haittavaikutuksia koneellesi?

10

10710

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voi luottaa

Myöhässä tulee, mutta Softonic on ihan luotettava paikka.

• latasin sieltä

se on luotettava :D

• varo sitä

softonic virus
      Onko tässä sivustossa ylläpidetty haittaohjelmia?

Kyllä. Tässä sivustossa on ylläpidetty haittaohjelmia viimeisten 90 päivän aikana. S

• Kokenutietäjä

Softonikista kun lataa niin kannattaa olla varovainen. Välillä mitä lataat ei ole mitä etsit. Olen itse kokenut sen. Softonicista kun lataa niin älä vain klikkaa OK:ta. Ne ujuttaa väliin aina kaikkea hijackaus ohjelmia. Esim. Delta search, wajam,..... En suosittele.

• pimpelipompeli

Älä vittu ikinä lataa sieltä mitään. Viruksen vaan saat.

• Alien Two

Älkää ladatko mitään Softonicista. Sieltä voi tulla tosiaan niitä aggressiivisia mainostusvirusohjelmia koneelle. Ilmeisesti vääristävät hakutuloksia ja ohjaavat sivustoille, joista voi saada viruksen. Tekevät tuolla mainonnalla ilmeisesti rahaa(?)

Itse typeränä yhden pelin latasin koneelle ja heitti latauksen jälkeen jollekin ihme sivustolle. Poistin sen pelin ja Softonicin asennuksen (tuhosin koko ohjelman McAfeen avulla) ja nyt on toiminut ongelmitta taas kone. Kannattaa myös jokaisen selaimen lisäosista poistaa kaikki Softonic-paskat, jottei se pääse ohjailemaan ihme sivustoille.

Kannattaa ajaa F-Securen ilmainen Online Scanner ohjelma läpi ja katsoa löytääkö se mitään haittaohjelmia. Tässä linkki: http://www.f-secure.com/fi/web/home_fi/online-scanner
      Tuon skannerin pitäisi kuulemma havaita tuollaiset haitalliset "kaappaus/vakoiluohjelmat" ym. muut.

• älä lataa

ei kannata mulla tuli semmonen miehen ääni joka puhu siinä ja se loppu noin 10 sec päästä pelotavaaa en suosittele

• Anonyymi

Älkää ikinä ladatko Softonicista mitään. Tulee ohjelman kylkiäisenä haittaohjelma koneelle. Kokemusta on.

• Anonyymi

anna rehe

• Anonyymi

Ihte oon ollu lattaamasa mutta en suosittele kaveri sai jonku viruksen joka pyyti rahhaa eikä antanyu muuta infua ta mitt

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. kolme tunnistetta kaivatustasi

Anna kolme tunnistetta kaivatussasi!
      Ikävä
      68
      1246
    2. Kai mua vähän

Masentaa tämä kaikki. Tämä koko meidän välinen juttu on niin vaikea… Voitaisiinko molemmat lopettaa tilanteen ruokkimine
      Ikävä
      138
      1054
    3. Onko karhukanta jo liian iso? Lenkkeilijä kohtasi kontion juoksulenkillä

Rantasalmella lenkkeilijä kohtasi karhun. Kylällä karhun näkeminen on ollut tosi harvinaista. Onko karhukanta jo liian i
      Maailman menoa
      112
      700
    4. S-ryhmän Israel-boikotti liiketalouden opintojen tapausesimerkkinä

Tätä S-ryhmän Israel-boikottitapausta käsitellään jo kauppakorkeakoulujen ja johtamiskorkeakoulujen esimerkeissä. Se ant
      Maailman menoa
      22
      615
    5. Vanhat konkarit ulos Elämäni biisistä - Yle selittelee

Elämäni biisi starttaa taas tänä syksynä. Mukana on ripaus uutta, mutta poissa on iso osa vanhaa... Poissa ovat Markku
      Tv-sarjat
      16
      601
    6. Oot upea nainen, älä vähättele ittees

Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀
      Ikävä
      32
      561
    7. Mitä tehdä kun rakastan yhtä ja olen rakastunut toiseen

Kamala tilanne. Voinko pitää molemmat? 😁
      Ikävä
      61
      541
    8. Mies miksi moinen vetäytyminen?

1) Olit loukkaantunut tai suuttunut 2) Sulla oli toinen nainen 3) Luulit, etten halua jatkaa tutustumista 4) Vai joku
      Ikävä
      52
      519
    9. Mitä vit,,tua!

Mikä hiivatin kommunistien teltta oli kirsikan nurkalla, olivat vähällä jäädä telttoinensa auton alle kun olivat sen kul
      Suomussalmi
      22
      496
    10. Hyvä Kukkola! toitte tänne taas jotain uutta

Niin sitä pitää! Kehittää oikeasti tarjontaa. Nyt on maut kohdillaan! Käykäähän herkuttelemassa wingseillä ja siipiweikk
      Haapavesi
      62
      485
    Aihe