Onko kellään kokemuksia Softonic'ista? Olen ajatellut lataavani sieltä muutaman pelin, mutta epäröintini kuitenkin haittaa suuresti asiaa. Tuliko lataamastasi pelistä minkäänlaisia haittavaikutuksia koneellesi?
Vastaukset 10
- Voi luottaa
Myöhässä tulee, mutta Softonic on ihan luotettava paikka.
- latasin sieltä
se on luotettava :D
- varo sitä
softonic virus
Onko tässä sivustossa ylläpidetty haittaohjelmia?
Kyllä. Tässä sivustossa on ylläpidetty haittaohjelmia viimeisten 90 päivän aikana. S - Kokenutietäjä
Softonikista kun lataa niin kannattaa olla varovainen. Välillä mitä lataat ei ole mitä etsit. Olen itse kokenut sen. Softonicista kun lataa niin älä vain klikkaa OK:ta. Ne ujuttaa väliin aina kaikkea hijackaus ohjelmia. Esim. Delta search, wajam,..... En suosittele.
- pimpelipompeli
Älä vittu ikinä lataa sieltä mitään. Viruksen vaan saat.
- Alien Two
Älkää ladatko mitään Softonicista. Sieltä voi tulla tosiaan niitä aggressiivisia mainostusvirusohjelmia koneelle. Ilmeisesti vääristävät hakutuloksia ja ohjaavat sivustoille, joista voi saada viruksen. Tekevät tuolla mainonnalla ilmeisesti rahaa(?)
Itse typeränä yhden pelin latasin koneelle ja heitti latauksen jälkeen jollekin ihme sivustolle. Poistin sen pelin ja Softonicin asennuksen (tuhosin koko ohjelman McAfeen avulla) ja nyt on toiminut ongelmitta taas kone. Kannattaa myös jokaisen selaimen lisäosista poistaa kaikki Softonic-paskat, jottei se pääse ohjailemaan ihme sivustoille.
Kannattaa ajaa F-Securen ilmainen Online Scanner ohjelma läpi ja katsoa löytääkö se mitään haittaohjelmia. Tässä linkki: http://www.f-secure.com/fi/web/home_fi/online-scanner
Tuon skannerin pitäisi kuulemma havaita tuollaiset haitalliset "kaappaus/vakoiluohjelmat" ym. muut. - älä lataa
ei kannata mulla tuli semmonen miehen ääni joka puhu siinä ja se loppu noin 10 sec päästä pelotavaaa en suosittele
- Anonyymi
Älkää ikinä ladatko Softonicista mitään. Tulee ohjelman kylkiäisenä haittaohjelma koneelle. Kokemusta on.
- Anonyymi
anna rehe
- Anonyymi
Ihte oon ollu lattaamasa mutta en suosittele kaveri sai jonku viruksen joka pyyti rahhaa eikä antanyu muuta infua ta mitt
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 981057
- 119873
- 48855
- 144842
- 70667
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari40639Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?
Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu184591- 32559
Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti47538- 80530
Vasemmiston aloite
Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja62524- 65516
- 39489
Onko suhtautuminen kaivattusi
Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin35484Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu
Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i3464Näyttää siltä ettet edes sinä.
Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa31456- 45453
Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks61450- 41446
Hei, alettaisko oleen yhdessä?
Miltä tuntuisi jos joku ihminen josta tykkäät sanoisi haluavansa yhteen asumaan? Ajattelisitko menettäväsi vapauden, pys74446