Softonic?

Softonnnn

Onko kellään kokemuksia Softonic'ista? Olen ajatellut lataavani sieltä muutaman pelin, mutta epäröintini kuitenkin haittaa suuresti asiaa. Tuliko lataamastasi pelistä minkäänlaisia haittavaikutuksia koneellesi?

10

10295

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voi luottaa

Myöhässä tulee, mutta Softonic on ihan luotettava paikka.

• latasin sieltä

se on luotettava :D

• varo sitä

softonic virus
      Onko tässä sivustossa ylläpidetty haittaohjelmia?

Kyllä. Tässä sivustossa on ylläpidetty haittaohjelmia viimeisten 90 päivän aikana. S

• Kokenutietäjä

Softonikista kun lataa niin kannattaa olla varovainen. Välillä mitä lataat ei ole mitä etsit. Olen itse kokenut sen. Softonicista kun lataa niin älä vain klikkaa OK:ta. Ne ujuttaa väliin aina kaikkea hijackaus ohjelmia. Esim. Delta search, wajam,..... En suosittele.

• pimpelipompeli

Älä vittu ikinä lataa sieltä mitään. Viruksen vaan saat.

• Alien Two

Älkää ladatko mitään Softonicista. Sieltä voi tulla tosiaan niitä aggressiivisia mainostusvirusohjelmia koneelle. Ilmeisesti vääristävät hakutuloksia ja ohjaavat sivustoille, joista voi saada viruksen. Tekevät tuolla mainonnalla ilmeisesti rahaa(?)

Itse typeränä yhden pelin latasin koneelle ja heitti latauksen jälkeen jollekin ihme sivustolle. Poistin sen pelin ja Softonicin asennuksen (tuhosin koko ohjelman McAfeen avulla) ja nyt on toiminut ongelmitta taas kone. Kannattaa myös jokaisen selaimen lisäosista poistaa kaikki Softonic-paskat, jottei se pääse ohjailemaan ihme sivustoille.

Kannattaa ajaa F-Securen ilmainen Online Scanner ohjelma läpi ja katsoa löytääkö se mitään haittaohjelmia. Tässä linkki: http://www.f-secure.com/fi/web/home_fi/online-scanner
      Tuon skannerin pitäisi kuulemma havaita tuollaiset haitalliset "kaappaus/vakoiluohjelmat" ym. muut.

• älä lataa

ei kannata mulla tuli semmonen miehen ääni joka puhu siinä ja se loppu noin 10 sec päästä pelotavaaa en suosittele

• Anonyymi

Älkää ikinä ladatko Softonicista mitään. Tulee ohjelman kylkiäisenä haittaohjelma koneelle. Kokemusta on.

• Anonyymi

anna rehe

• Anonyymi

Ihte oon ollu lattaamasa mutta en suosittele kaveri sai jonku viruksen joka pyyti rahhaa eikä antanyu muuta infua ta mitt

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      60
      5590
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      201
      3658
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      18
      2458
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      22
      2385
    5. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      9
      1298
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      67
      1088
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      90
      1072
    8. Huonosti.

Oletko kohdellut kaivattuasi huonosti? Miksi?
      Ikävä
      102
      1069
    9. Rötösherra käräjillä

Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu
      Ähtäri
      18
      1042
    10. Häneen rakastuminen oli sellaista

että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta
      Ikävä
      79
      975
    Aihe