Nykyisin tytöt välittävät vain vaatteista ja seksistä...
Miksei kukaan tyttö ei ole kuin Taylor Swift? Hän on kiltti, välittää, ei ajattele koko ajan vaatteita tai seksiä...
Missä te tytöt ootte?
Miksi kaikki tytöt ei ole kuin Taylot Swift?
5
323
Vastaukset
- Paskanaama123
En satu tietää sellasta tyyppii ku TayloT Swift!!
- heeyaa
Oke, sä siis haluut et kaikki tytöt on blondei jättiläisii jokka jättää sut kuukauden sisäl ja tekee susta erobiisin. seeelvä.
- Tässä minä olen :D
ÖÖÖ... Miten niin työt välittää vaan vaatteista ja seksistä? Toki nyt katson mitä päälleni laitan, koska en halua vaikuttaa mitenkään jälkeen jääneeltä. Seksiä en ajattele sen kummemmin, enkä siitä nyt hirveästi välitäkkään... Onhan mun vähän paha sanoa silleen mitään, kun oon vasta 14. Mutta kaverit kehuu mua aina välittäväksi ja ystävälliseksi :)
- exez
Aloittaja varastanut nimimerkin ku kirjottanukki se vääri....
- Anonyymi
Siis oon 13v. ja fanitan Taylor Swiftia! Taylor on joo tosi symppis ja kiltti ja ystävällinen, mutta niin on moni muukin! En ymmärrä kyl mäki nyt tykkään kivoista vaatteista ja katon mitä laitan päälle mut en oo hulluna vaatteisiin. Sen lisäksi seksi on ihan luonnollinen asia! Mun mielestä se on ällöä mutta silti! Mielestäni tosi monet ovat kilttejä ja ihania ihmisiä!❤️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu2722400Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä2991289- 1081201
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831201Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n581145Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi811096- 44962
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi67897Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa22860- 33767