Nostaisitko kortit minulle?

optimistipessimisti

Tunnen ajautuneeni työssäni puun ja kuoren väliin. Olen lähettänyt työhakemuksia ja koen, että pois lähteminen on ainoa keino selviytyä. Koen itseni loppuun palaneeksi, vaikka työni on vasta alkanut. Mikään ei kuitenkaan ole pitänyt paikkaansa ja olen pettynyt ja ahdistunut. Olen joutunut työyhteisön hylkimäksi ja tunnen, etten pääse toteuttamaan itseäni. Kaipaan arvostusta ja yhtäläistä kohtelua. Pelkään joka päivä uutta työpäivää, jännitän työpariani ja toivon että tähän tulisi jokin ratkaisu. Ikäni puolesta minulla ei ehkä olisi varaa jäädä työstä pois, mutta olen alalla, jossa työtä riittää.

3

58

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 4 Smile

Katon nyt tämän.., sit pitää taas aloitella päivän työt hiljalleen

Mennyt
      Kovasti on vaikeaa ollut, mutta on myös tapahtunut jotain isompaa ja muutosten tuulet alkaneet puhaltaa. Harmoniaa ja auringon pilkahdustakin ollut. Olkoonkin, vaikka susta on tuntunut että sua revitään joka ilman suuntaan ja vain siksi, että kilpailu on ollut kovaa.

Nyt
      Sun pitää tehdä valintoja.Tiedät, että osaat asiasi ja että se tuo sinulle myös mielihyvää. Kuitenkin hirveen paljon pohdit, miten saat pidettyä itses kasassa. Rahasopimus asioita ja toivot että saisit hetken hengähtää.

Tulee
      Maailmalta kiirii uutisia jostain sulle vähän etäisemmästäkin ystävästä ja sä mietit, pitäiskö nyt vihdoin tarttua asioitten kulkuun. Haasteellista se on, mutta sun kannattaa nyt vaan keskittyä oman tulevaisuutesi suunnitelmiin. Sille on nyt hyvät ajat ja vielä löydät kyllä tasapainosi.
      Sua ahdistaa, kun katsot että olet ansainnut syyt iloita siitä, mitä kovalla työllä olet ansainnut, täällä tarjotaan uutta tilaisuutta virkamiehen suhteen, jonka olet katsonut petolliseksi
      Jonkun ajan alkaa tlla myös tunnustusta ja se saa sut tuntemaan olosi taas hyväksi.
      se myös hallitsee ajatuksiasi aika paljon ja illan pimeimpinä hetkinä, ulvot kuulle toiveitasi, toiveita jossa saisit viestin tällaiselta vaalealta naiselta..
      Jotakin paljastuukin ja alat uudelleen miettiä, että mites nyt..On mahdollista löytää tasapaino, mutta se vaatii rohkeutta olla tiukkana. Tulevaisuuden suunnitelmiisi liittyy myös vaalea aikuinen mies.
      Työasioissa tulee eteen jotain ravistelevaa.Sulle saatetaan täysin yllättäen esittää jotain, jossa sun pitää kohdata tosiasioita - tämä on myös tilaisuutesi, vaikket sen onnistumiseen itse uskokaan. Tämän kautta kuitenkin, on mahdollisuus saada asiat järjestykseen.
      Tilanne elää ja sun pitää tehdä nyt ratkaisu, olkoonkin että se suututtaa sua tosissaan. Stressaat jostain vaaleasta miehestä ja täällä on joko eron kortti - tai sit kombinaatiossa on 1 sydän liikaa. Murehdit sitten niin mahdottomasti tätä juttua.
      nyt on viisasta vaan rauhoittua, sillä oikeus kyllä tapahtuu ja sun rinnalla on myös joku yvä ystäväsi. tähän nyt nousee aineelliset asiat ja joku, mitä et millään suostu uskomaan.
      joku viest myös matkalla ja toivo alkaa herätä, luottamuksesi palailee myös ja lisää uutisia - ristiverinen nainen ja kaiken sortin ehdotelmat ja tää pitkään jatkunut tilanne, alkaa helpottua ja tunnet itsesi voittajaksi.
      jotakin tulee täysin yllättäen, edelleen joku haluaa puuhailla selkäsi takana, mutta täällä on ristiverinen aikuinen mies, jonka kanssa kotiasiasi ovat mallillaan ja rakkauttakin riittää..

• Ihan kaikkea en ymmärrä, mutta ehkä näiden asioiden on tarkoituskin mennä niin, että saan lisää uskoa siihen, että kaikki onnistuu. Voisikohan kohdassa TULEE olla kysymys jostain muusta kuin virkamiehestä? petollisesta sellaisesta? Uskon, että saan tunnustustakin, mutta jännittää, mitä se sitten onkin
        Työasioissa on jotain ravistelevaa ollut jo pitkään. Pahaa mieltä, se ravistelee eniten. Tulevaa ratkaisua tässä jännitänkin. Haen uutta työtä koko ajan, kun en usko nykyiseen työpaikkaani enää ollenkaan, tai siihen että siinä pärjäisin henkisesti. Mutta rauhoittumiseen kehoittaminen on varmasti oikea asia, vain rauhoittumisen avulla voin antaa mahdollisuuden asioiden edistymiseen parhaaseen suuntaan. Se, mitä en millään suostu uskomaan, se on työnkuvani. Mikään ei ole mennyt niinkuin piti ja olen puun ja kuoren välissä. Näin sen ajattelisin. Voi, kuinka ihanaa olisikin tuntea itsensä jälleen voittajaksi!

• 4 Smile
        satumaa kirjoitti:

Ihan kaikkea en ymmärrä, mutta ehkä näiden asioiden on tarkoituskin mennä niin, että saan lisää uskoa siihen, että kaikki onnistuu. Voisikohan kohdassa TULEE olla kysymys jostain muusta kuin virkamiehestä? petollisesta sellaisesta? Uskon, että saan tunnustustakin, mutta jännittää, mitä se sitten onkin
        Työasioissa on jotain ravistelevaa ollut jo pitkään. Pahaa mieltä, se ravistelee eniten. Tulevaa ratkaisua tässä jännitänkin. Haen uutta työtä koko ajan, kun en usko nykyiseen työpaikkaani enää ollenkaan, tai siihen että siinä pärjäisin henkisesti. Mutta rauhoittumiseen kehoittaminen on varmasti oikea asia, vain rauhoittumisen avulla voin antaa mahdollisuuden asioiden edistymiseen parhaaseen suuntaan. Se, mitä en millään suostu uskomaan, se on työnkuvani. Mikään ei ole mennyt niinkuin piti ja olen puun ja kuoren välissä. Näin sen ajattelisin. Voi, kuinka ihanaa olisikin tuntea itsensä jälleen voittajaksi!

Voihan tuo virkamiehenä sulle laittamani henkilö, olla myös henkilö jolla on sinuun suuri valta. Miekkojen kuningas on aina auktoriteetti. Hänellä on kokemusta ja hän on vaativa johtaja.

Mutta hän voi olla myös tumma mies, tässäkin tapauksessa hän on voimakas luonteinen ihminen. Nainen hän ei ole, paitsi jos ilmaantuu elämään virkamiehenä ja korttien rinnalla on naisten kortteja. Tässä tapauksessa muistaakseni ei niin ollut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      333
      8343
    2. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2531
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      69
      2298
    4. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      179
      1935
    5. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1502
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1341
    7. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1327
    8. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      175
      1281
    9. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      60
      1280
    10. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      42
      1177
    Aihe