Vapaa kuvaus

Aloituksia

80

Kommenttia

532

  1. Uuden elämän alku

    Miten voikaan olla pitkän avioliiton jälkeen niin totaalisen vaikea löytää rohkeus hakea uusi ihmissuhde. Kotoa ei kuule
    50 plus
    32
    149
  2. Tulevaisuus

    Haluaisin tietää, voinko vaikuttaa jotenkin työtehtäviini ja asemaani työyhteisössä. Olen vihdoinkin työssä, josta pidän
    Ennustukset
    0
    23
  3. Tulevaisuus

    Uskon siihen, että meitä ohjaa suurempi voima. Nyt olen kuitenkin umpikujassa ja räpiköin, enkä tiedä mitä minun kuuluis
    Ennustukset
    0
    33
  4. Onnen pipanoita

    Onko mitään mahdollisuutta, että pääsisin tästä oravanpyörästä, mikä on henkisesti kovin raskasta. Työstä on kysymys, ta
    Yhteiskunta
    2
    37
  5. näkijä, joka haluaa auttaa

    monica gren, näkijä, häneltä olen saanut avun . hän ei pyydä rahaa. hän auttaa mielellään mutta tällä palstalla ilmoitet
    Ennustukset
    1
    248
  6. Oikea näkijä?

    Miten voin päästä eteenpäin, jos menneet tapahtumat ovat kiviriippana. Työllistymisestäni on nyt kysymys. Karvaita petty
    Ennustukset
    1
    102
  7. Jossu

    Ruskeaverikkö leijona. Mitä kortit kertovat
    0
    113
  8. Erna Sampio

    voisitko sinä minua lohduttaa. Alan olla niin kovin väsynyt pään hakkaamiseen seinään. Minun on löydettävä työtä, mutta
    Ennustukset
    0
    63
  9. Hyvät näkijät

    Nyt on tullut ns. lunta tupaan ihan liikaa ja taidan masentua. Näetkö sinä ilonaihetta. Työrintamalla? Historiaan kun en
    Ennustukset
    0
    61
  10. Sentra

    Koskapa sinulle on siunaantunut näkijän lahja, voisitko minulle katsoa tulevaa. Ehkäpä minulle on näköpiirissä jotain mu
    Ennustukset
    0
    81
  11. Kiitos Zonette

    Kiitos kun vastasit. Sain sinulta voimia huomiseen.
    0
    113
  12. zonette

    voitko kertoa minulle jotain tämän vuoden tapahtumista. Kiitos vaivannäöstäsi. nyt tarvitsen tukea,
    Ennustukset
    0
    57
  13. Zonette

    Vastaisitko sinä... olen 52 vuotias nuorekas nainen. Tällä hetkellä vailla vakituista työtä. Olen ollut kovin positiivin
    Ennustukset
    1
    114
  14. Näkijälle

    voitko katsoa minulle, saanko työtä piakkoin. Mitä pitää tehdä työllistyäkseni. Olen mielestäni hakenut jo kaikkiin mahd
    Ennustukset
    0
    52
  15. Ennustusta vailla

    Miten järjestyy työ. Mitä pitää tehdä että työllistyn. Joka paikkaan olen laittanut hakemusta ja kouluttautunut. Milloin
    Ennustukset
    0
    68
  16. Tarot-velholle

    Voitko sinä minulle katsoa, ku olen kovin epätoivoinen. Olen hakemassa työtä ja tuntuu että lyön päätä seinään koko ajan
    Ennustukset
    2
    76
  17. ennustus

    Saisinko itselleni helpotusta sinulta joka juuri nyt luet tätä. Minulla on kovin vaikeaa juuri nyt. En näe valoa missään
    Ennustukset
    0
    61
  18. Kahdestaan

    Osaatko olla puolisosi kanssa kahdestaan. Vai kaipaatko suurempaa seuraa, enemmän tekemistä. Minä nautin kahdenkeskisest
    50 plus
    2
    89
  19. 50+

    Avioliittoa takana 34 vuotta. Valtavasti kriisejä kahden vuoden aikana. Mutta tuloksena entistä syvempi kiintymys miehen
    50 plus
    21
    270
  20. Moi kaikille pitkästä aikaa

    Olen ihastunut facebookiin. Naamakirjaan. Siellä klikkaan ystävikseni ihmiset, joiden kanssa haluan olla tekemisissä. Ku
    50 plus
    3
    355