ainakin nurmikon leikkaajat , sokerilla tankin täyttää ,ym. kai laiskoja seurakunnan kannattaa palkata.
seurakunnan työnteijät lusmuja
4
245
Vastaukset
- Jusnu
Onneksi valvonta pelaa.
- Seurismuija
Taitaa kateellinen työtön vikistä... 2000 käteen kiitos nam
- jusjuu
Ei muuten vaikuta minuun , saan saman liitolta en ole sinne koskaan ollut tulossakaan olen ateisti että silleen. , eli taisit ollakkin sinä joka rikot koneita ettei tarvi tehdä mitään.
- kontakteja
jusjuu kirjoitti:
Ei muuten vaikuta minuun , saan saman liitolta en ole sinne koskaan ollut tulossakaan olen ateisti että silleen. , eli taisit ollakkin sinä joka rikot koneita ettei tarvi tehdä mitään.
seurakunnan työntekijöitten ei tosiaankaan tarvi olla uskovaisia, ainakaan näitten jotka hautuumailla työskentelee puutarhahommissa :D niillä on liian vähän työntekijöitä, siitä johtuu et osa hommista ei aina hoidu ihan ajallaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1673498- 152206
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2241522Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701261- 441231
- 371141
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381083Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke1361041Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.411020- 471014