Onko kukaan lukenut sen stephen kingin piinan? Onko se hyvä? koska se alku ainakin hankalaa luettavaa.. kun käy läpi sen hyypiön tunteita ja se kaikki kipu ja nöyryytys ja häpeä... Yksinkertaistettuna: onko kirja lukemisen arvoinen? olen jossain 30-40 sivun paikkeilla...
Piina
3
283
Vastaukset
- Zolena
ja hyvä oli. ei ehkä kaikkein parasta tuotantoa mutta lukemisen arvoinen kuitenkin.
- puu
Stephen Kingin tyyli on vähän sellainen yksityiskohtia korostava..en usko että menetät mitään vaikka lukisitkin sen.
Suosittelen lämpimästi siitä tehtyä elokuvaa, ellet ole jo nähnyt! - ----
Sellaista tekstiä se King kirjoittaa, käy läpi ihmisten tunteita ym ja aika yksityiskohtaisesti...jos ei tykkää ei kannata väkisin lukea. Itse tykkäsin mutta vaikeahan se on mennä sinun puolestasi sanomaan että pidätkö jos luet.
Sen voin sanoa että yleensä en itse 40 sivun jälkeen luovuta jos kirja tuntuu tylsältä vaan puolet enemmän ja jos vielä tympii niin sitten yleensä heitän kirjan nurkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411301- 629162
- 1375455
- 1443754
- 753690
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403348
- 612713
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722430Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal152249