Suomen Kotiloyhdisdtys

leikkiyhdistys

Tämä epävirallinen yhdistys jätti minulle paskan maun. Toivottavasti joillain on parempi mäihä tän kans.

Pahin moka on toitottaa virallisista kasvasttajisdta, virallisesta rekisteristä yms kun ko. yhdistyksessä eri ole mitään virallista.

Rekisteripapereilla ei ole mitään virkaa koska eivät ole tarkastettuja ja virallisesti leimattuja. Höpö hommaa ja leikkiyhdistys. :)

Hakemuksiin ei kuulemma edes vastata välttämättä koskaan joka jo kertoo ettei toimintaa juurikaan taida olla. Olisi reilua hylätyillekkin ilmoittaa jotain..

4

270

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kotilo128

Olen niitä sivuja lukenu ja mietiny pitäiskö itte rekisteröityä, mutta jos näin on niin enpä tiedä kannattaako???
      Kasvatetaan sitten näin ihan itsekseen tuskinpa mihkää yhdistykseen pakko rekisteröityä on sama se ookko ite siinä mukana ja millä nimellä( kasvattaja nimellä)
      Olen kanssasi samaa mieltä sinäänsä,jos tämän yhdistyksen tarkoitus on olla "epä virallinen?"

• CoCoCo

No, jos nimesi lukee siellä kasvattaja sivuilla niin kyllähän se mainostaa itseäsi. Eli voisin itse liittyä sillä silloin muut tietäisivät kun siellä käyvät, että olen olemassa ja kasvatan kotiloita. Ja jos kotilollasi on paperit niin jos sen myyt niin ostaja tietää, että kotilo on lähtenyt hyvistä oloista ja aika varmasti saa terveemmän kotilon kuin paperittoman, eläin kaupasta ostetun.. Olen itekkin vaan harrastelija ja ostan kaikki paperittomia ja hyviä ovat (:

• erkkipostimerkki

Ei tommosiin kannata yrittääkkään, kasvattaa voi ihan ilman ns. "virallista" nimeäkin. MItää virallistahan tossa yhistyksessä ei oo eikä varmaan tuukkaan olemaan. :D

• Kotilo128

Niinpä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      116
      2246
    2. 129
      1812
    3. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      63
      1206
    4. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      84
      1134
    5. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      1050
    6. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      71
      1043
    7. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      43
      993
    8. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      75
      955
    9. HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp

Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio
      Seinäjoki
      22
      918
    10. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      56
      912
    Aihe