Tämä epävirallinen yhdistys jätti minulle paskan maun. Toivottavasti joillain on parempi mäihä tän kans.
Pahin moka on toitottaa virallisista kasvasttajisdta, virallisesta rekisteristä yms kun ko. yhdistyksessä eri ole mitään virallista.
Rekisteripapereilla ei ole mitään virkaa koska eivät ole tarkastettuja ja virallisesti leimattuja. Höpö hommaa ja leikkiyhdistys. :)
Hakemuksiin ei kuulemma edes vastata välttämättä koskaan joka jo kertoo ettei toimintaa juurikaan taida olla. Olisi reilua hylätyillekkin ilmoittaa jotain..
Suomen Kotiloyhdisdtys
4
316
Vastaukset
- Kotilo128
Olen niitä sivuja lukenu ja mietiny pitäiskö itte rekisteröityä, mutta jos näin on niin enpä tiedä kannattaako???
Kasvatetaan sitten näin ihan itsekseen tuskinpa mihkää yhdistykseen pakko rekisteröityä on sama se ookko ite siinä mukana ja millä nimellä( kasvattaja nimellä)
Olen kanssasi samaa mieltä sinäänsä,jos tämän yhdistyksen tarkoitus on olla "epä virallinen?"- CoCoCo
No, jos nimesi lukee siellä kasvattaja sivuilla niin kyllähän se mainostaa itseäsi. Eli voisin itse liittyä sillä silloin muut tietäisivät kun siellä käyvät, että olen olemassa ja kasvatan kotiloita. Ja jos kotilollasi on paperit niin jos sen myyt niin ostaja tietää, että kotilo on lähtenyt hyvistä oloista ja aika varmasti saa terveemmän kotilon kuin paperittoman, eläin kaupasta ostetun.. Olen itekkin vaan harrastelija ja ostan kaikki paperittomia ja hyviä ovat (:
- erkkipostimerkki
Ei tommosiin kannata yrittääkkään, kasvattaa voi ihan ilman ns. "virallista" nimeäkin. MItää virallistahan tossa yhistyksessä ei oo eikä varmaan tuukkaan olemaan. :D
- Kotilo128
Niinpä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää362141Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten591955Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1211900HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363771612Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.1031611Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1241444Millainen on naisellinen nainen
Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n1821072Raamatullinen kaste
Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu53947- 73875
- 27869