Tiedoksi

teille

Jeesus pelastaa teidät kaikki !

12

497

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ZeroOneZero

Me ei olla oikein väleissä, toi Jeesus ja minä.

Jeesus ei pidä musta kun olen ateisti enkä suostu uskomaan siihen.
      Ja mä en pidä Jeesuksesta kun se pirkule koittaa jatkuvasti käännyttää mua !
      Pariin kertaan jo helvetilläkin pelotellut mutta vastasin sille että: "Kuule, mä olen siellä jo!" Nän-nän-nää...

He-hee :)

• Maria

Mitä tapahtuu ateistin käsityksen mukaan kuoleman jälkeen? Loppuuko elämä kuolemaan? Sitten vaan maadutaan maaksi?

Inhoan käännyttämistä. Inhoan uskon tyrkyttämistä, lähetystyötä. Eikö jokaisen oma Jumala ole juuri hänelle se oikea?

Minun Jumalani asuu minussa, sydämessäni. Hän on turvanani, koska tarvitsen turvaa. En osaa selittää häntä.

• Tytteli

Ei kannata hätäillä. Jos tuntuu, että on tehnyt liiaksi syntiä,(mitä se synti sitten lienee onkaan)niin helppoa on saada synnit anteeksi, kun kääntyy lestadiolaiseen uskonlahkoon. Siellähän annetaan sunnuntaiseuroissa kaikki edellisviikon synnit anteeksi. Eikö olekin helppoa :=)?

• ZeroOneZero
        Tytteli kirjoitti:

Ei kannata hätäillä. Jos tuntuu, että on tehnyt liiaksi syntiä,(mitä se synti sitten lienee onkaan)niin helppoa on saada synnit anteeksi, kun kääntyy lestadiolaiseen uskonlahkoon. Siellähän annetaan sunnuntaiseuroissa kaikki edellisviikon synnit anteeksi. Eikö olekin helppoa :=)?

No, perhana...Pitääpä liittyä !

Sitten vaan ryyppäämään, rellestämään, ryöstämään, raiskaamaan, potkimaan vanhuksia, polttamaan omakotitaloja, jne....

Ja seuraavana sunnuntaina on sitten niin puhtonen olo että :)

Ehkei nyt kuitenkaan....taidan kantaa syntini, nykyiset (ja tulevat) ihan itse.

• ZeroOneZero
        Maria kirjoitti:

Mitä tapahtuu ateistin käsityksen mukaan kuoleman jälkeen? Loppuuko elämä kuolemaan? Sitten vaan maadutaan maaksi?

Inhoan käännyttämistä. Inhoan uskon tyrkyttämistä, lähetystyötä. Eikö jokaisen oma Jumala ole juuri hänelle se oikea?

Minun Jumalani asuu minussa, sydämessäni. Hän on turvanani, koska tarvitsen turvaa. En osaa selittää häntä.

noin on asia.

Veikeämpi ajatus voisi olla se että tämä kroppa mikä meillä nyt on, on vain "vuokralla" ja kunkin velvollisuus on pitää siitä mahdollisimman hyvää huolta :)

Oikeastaan sitä ei kannata miettiä minne sitä joutuu kun täältä lähtee...
        Siihen ei oikeastaan millään tavoin voi vaikuttaa minne (jos mihinkään) sitä joutuu.
        Ainut mitä voi tehdä on koittaa elää mahdollisimman hyvä, itseään tyydyttävä elämä (en nyt tarkoita tällä sitä että pitäisi heittäytyä hedonistiseksi siaksi ja ruveta harrastamaan jotain sexi-orgioita :))

Tuntuu että joillakin ihmisillä on aivan hirveä pelko kuolemaa kohtaan.

Johtuuko se siitä että pelätään siirtymisen aiheuttavan mahdollista kipua ?
        Vaiko siitä että ei tiedä minne on joutumassa ?
        Vaiko siitä että ei näe enää läheisiänsä ?
        Vaiko kaikista ?

Henkilökohtaisesti en pelkää niinkään kipua vaan sitä tunnetta että tiedostaa mahdollisen lähdön hetken olevan käsillä ja samalla miettii (ehkä vain sekunnin murto-osan ajan) kaikkea sitä mitä on tehnyt ja mitä olisi ollut vielä mahdollista tehdä.
        Eli pelottaa ajatella että jos juuri nyt, juuri tällä hetkellä, yhtäkkiä potkaisisi tyhjää niin mitä kaikkea sitä on saavuttanut ja jäänyt saavuttamatta...

Jösses, tulipas outoa tekstiä...
        No sellasta se on kun on juuri herännyt...

• epäilijä

sä sellaista luulet?

• P. Veli

Hallelujaa ja aamen. Rakkauden ja armon valossa.

• Maria

Meillä jokaisella on Jumala sydämessämme. Minulla ainakin.

• P. Veli
        Maria kirjoitti:

Meillä jokaisella on Jumala sydämessämme. Minulla ainakin.

Kerro minulle mihin avaruus loppuu. Jos se loppuu tiiliseinään, mitä mahtaa olla sen takana.

Muista, että Koraani ja Raamattu y.m. pyhät kirjat ovat ihmisten, tiettyyn tarkoitukseen kirjoittamia.

Vallanpitäjien välineiksi. Ja hyvä niin. Paavin piiri piti sitkeästi kiinni siitä, että maapallo on pannukakku. Mitäpä väliä sillä on. Pedofilia ja jyrkät kannanotot naispappeuteen antavat aiheen suhtautua varauksella ihmisten tekemiin kannanottoihin kaikilla alueilla.

• Mie
        P. Veli kirjoitti:

Kerro minulle mihin avaruus loppuu. Jos se loppuu tiiliseinään, mitä mahtaa olla sen takana.

Muista, että Koraani ja Raamattu y.m. pyhät kirjat ovat ihmisten, tiettyyn tarkoitukseen kirjoittamia.

Vallanpitäjien välineiksi. Ja hyvä niin. Paavin piiri piti sitkeästi kiinni siitä, että maapallo on pannukakku. Mitäpä väliä sillä on. Pedofilia ja jyrkät kannanotot naispappeuteen antavat aiheen suhtautua varauksella ihmisten tekemiin kannanottoihin kaikilla alueilla.

Osuit naulankantaan, etten paremmin sanois.

• Sandra

tietää, että pelastumme kaikki, vaikka siitä helvetin tulesta pelotellaan.

• markus

Millä tavalla, koska.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      40
      3771
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      33
      3364
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      69
      2968
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2820
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1828
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      83
      1816
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      1659
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1597
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      29
      1579
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1564
    Aihe