Vittu bro, meilä kaikila kipua,
ei mikkää ho, vittu bro.
Sano so? Ku joku ho haluu olla sun bro.
Meilä kaakilla sytänsuru bro,
muta kaiki parhain päin go'.
Et sä uksin jää vaan oon sun true bro!
Menää Kanpiin chillaa weli,
pelitaa pari RAY-peli.
Sit Zeissille ja pokaa muijii, kaikki iha chillii.
Moi mä on Joe,
Usain Bolt on mu bro,
oon änäris iha pro,
räbbii kuuluu aana Yo!,
heittereille aina vastaux So?,
servaan ne ja ne sanoo Lez Go,
ja mulle takas huutAa homo,
ja vastaan et no-no,
en oo mikää nolo,
vaik ei ookkaa nii hirveet olla homo,
mut en siis oo, yo,
spittaa riimii bro,
loppupeleis YOLO.
Mun rap
13
354
Vastaukset
- kulli4
vittu mitä paskaa
- -.-
Hyvält kuullostaa. Alas poika levyttää, Suomen uus minikone.
- The Jeminem
Oon kul iha mies en mikkä poika, vaa tosimes! bujaa.
Alan kyl varmaa Rähinää aluks ehk jokus sit jenkkiräbäittelijöiten kansa kunno raplife.
Must tulee kul uus Juno Ruudolf Steen1 paras setti, paras flow j paras asenne.
Mun flow ryöpyää ku Niagara ja vaikuttaa kuin Viagara,
oon räp velho ja syöksen riimei ku dragon bro z,
Motha Father Gentleman,
Khaboom!!!
Pistäkää paremmax. - Serwwwwed
The Jeminem kirjoitti:
Oon kul iha mies en mikkä poika, vaa tosimes! bujaa.
Alan kyl varmaa Rähinää aluks ehk jokus sit jenkkiräbäittelijöiten kansa kunno raplife.
Must tulee kul uus Juno Ruudolf Steen1 paras setti, paras flow j paras asenne.
Mun flow ryöpyää ku Niagara ja vaikuttaa kuin Viagara,
oon räp velho ja syöksen riimei ku dragon bro z,
Motha Father Gentleman,
Khaboom!!!
Pistäkää paremmax.Oi vittu pidä turpas kii /
Ettei tarvis häpee nii /
Ihan helvetin paljon /
Anna sulle sanat sanon /
Opettele kirjottaa /
Ja hiukan homo rajottaa /
Oi vittu joku yolo /
Oot nolo homo ilma moloo /
- Siin sulle
Mä oon pomo
Sä oot homo
BITCH- The Jeminem
Yo bro
sanot et oot pomo vaik oot iha homo
ja et oon homo vaik oon iha pomo
eli BO$$
suus haise, floss
piäksen sut Super Marios
bros tulka servaa tää uuno
turha ku puro
kusel haisee se aamumuro
ne o pinkkei
haluut antta Teuvo Lomanille vinkkei
et se vies sut sen linnaa prinssix
Khaboom!!!!
- Eminem Slim Shady
Ou mään, jyu rimaind mii of maijselff wen ai was yangerr.
Jyu aarr thö riil diil mai brou, jyu will bii billjoneir mai houmboi.
Dount let thö heitterz get jyu dauwn bichaaz juu aarr fakhng oossom ät räppin.
Eminen - ...........
Hän on ilmeisesti eristäytynyt nörtti vailla muita ihmissuhteita. Ehkä se sen takia pyörii pätemässä ja näsäviisastelemassa täällä kun ei oikeassa elämässä ole yhtään mitään, niin pakko yrittää olla jotain edes nuorten palstalla..
- tohtorijyyrgen
Vittu et on taas lapsellista menoo täällä. Tajuut kai että sun lyriikkas aiheuttaa ihmiselle suuria myötähäpeän tunteita?
- The Jeminem
Haastan sut räbäytteöybatleen, kumpi sit on kovampi äiji kon räppään sut suohon,
oon kato Räbin Väinämöene.
Turha haukkuu ku ei oo hampait mil purra.
Kukaa ei oo servannu mua räbis eikä tuukkaa,
oon ottanu batlee ameriikoist suomeen ja takas.
- Lål
laitoin ton google-kääntäjään soimaan, oli aika hyvä joo
- yoloparty
Lål
- Anonyymi
🗣💩
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103855"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 70615
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73583Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483