Mun rap

The Jeminem

Vittu bro, meilä kaikila kipua,
ei mikkää ho, vittu bro.
Sano so? Ku joku ho haluu olla sun bro.

Meilä kaakilla sytänsuru bro,
muta kaiki parhain päin go'.
Et sä uksin jää vaan oon sun true bro!

Menää Kanpiin chillaa weli,
pelitaa pari RAY-peli.
Sit Zeissille ja pokaa muijii, kaikki iha chillii.

Moi mä on Joe,
Usain Bolt on mu bro,
oon änäris iha pro,
räbbii kuuluu aana Yo!,
heittereille aina vastaux So?,
servaan ne ja ne sanoo Lez Go,
ja mulle takas huutAa homo,
ja vastaan et no-no,
en oo mikää nolo,
vaik ei ookkaa nii hirveet olla homo,
mut en siis oo, yo,
spittaa riimii bro,
loppupeleis YOLO.

13

354

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kulli4

      vittu mitä paskaa

    • -.-

      Hyvält kuullostaa. Alas poika levyttää, Suomen uus minikone.

      • The Jeminem

        Oon kul iha mies en mikkä poika, vaa tosimes! bujaa.
        Alan kyl varmaa Rähinää aluks ehk jokus sit jenkkiräbäittelijöiten kansa kunno raplife.
        Must tulee kul uus Juno Ruudolf Steen1 paras setti, paras flow j paras asenne.

        Mun flow ryöpyää ku Niagara ja vaikuttaa kuin Viagara,
        oon räp velho ja syöksen riimei ku dragon bro z,
        Motha Father Gentleman,
        Khaboom!!!

        Pistäkää paremmax.


      • Serwwwwed
        The Jeminem kirjoitti:

        Oon kul iha mies en mikkä poika, vaa tosimes! bujaa.
        Alan kyl varmaa Rähinää aluks ehk jokus sit jenkkiräbäittelijöiten kansa kunno raplife.
        Must tulee kul uus Juno Ruudolf Steen1 paras setti, paras flow j paras asenne.

        Mun flow ryöpyää ku Niagara ja vaikuttaa kuin Viagara,
        oon räp velho ja syöksen riimei ku dragon bro z,
        Motha Father Gentleman,
        Khaboom!!!

        Pistäkää paremmax.

        Oi vittu pidä turpas kii /
        Ettei tarvis häpee nii /
        Ihan helvetin paljon /
        Anna sulle sanat sanon /
        Opettele kirjottaa /
        Ja hiukan homo rajottaa /
        Oi vittu joku yolo /
        Oot nolo homo ilma moloo /


    • Siin sulle

      Mä oon pomo
      Sä oot homo
      BITCH

      • The Jeminem

        Yo bro
        sanot et oot pomo vaik oot iha homo
        ja et oon homo vaik oon iha pomo
        eli BO$$
        suus haise, floss
        piäksen sut Super Marios
        bros tulka servaa tää uuno
        turha ku puro
        kusel haisee se aamumuro
        ne o pinkkei
        haluut antta Teuvo Lomanille vinkkei
        et se vies sut sen linnaa prinssix

        Khaboom!!!!


    • Eminem Slim Shady

      Ou mään, jyu rimaind mii of maijselff wen ai was yangerr.
      Jyu aarr thö riil diil mai brou, jyu will bii billjoneir mai houmboi.
      Dount let thö heitterz get jyu dauwn bichaaz juu aarr fakhng oossom ät räppin.

      Eminen

    • ...........

      Hän on ilmeisesti eristäytynyt nörtti vailla muita ihmissuhteita. Ehkä se sen takia pyörii pätemässä ja näsäviisastelemassa täällä kun ei oikeassa elämässä ole yhtään mitään, niin pakko yrittää olla jotain edes nuorten palstalla..

    • tohtorijyyrgen

      Vittu et on taas lapsellista menoo täällä. Tajuut kai että sun lyriikkas aiheuttaa ihmiselle suuria myötähäpeän tunteita?

      • The Jeminem

        Haastan sut räbäytteöybatleen, kumpi sit on kovampi äiji kon räppään sut suohon,
        oon kato Räbin Väinämöene.
        Turha haukkuu ku ei oo hampait mil purra.

        Kukaa ei oo servannu mua räbis eikä tuukkaa,
        oon ottanu batlee ameriikoist suomeen ja takas.


    • Lål

      laitoin ton google-kääntäjään soimaan, oli aika hyvä joo

      • yoloparty

        Lål


    • Anonyymi

      🗣💩

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      855
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      615
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe