Ngh, olen yrittänyt metsästää uusia yaoisarjoja, mutta suurin osa tuppaa olemaan joko aivan sietämätöntä angstiä, tai sitten vaan väkivaltaa ja raiskausta. Ainoat siedettävät on FAKE, Earthian ja Zetsuai (josta kuulemma kyllä on pahempia versioitakin olemassa). Voisitteko nyt ehdottaa joitain ei-niin-synkkiä yaoi-animeita/mangoja?
Yaoita...
17
995
Vastaukset
- Hotaru
Gravitation on loistava mielestäni.
- Sanji
Vähän liian ankea. Sitä paitsi päähenkilö kävi hermoille.
- YuKi
Sanji kirjoitti:
Vähän liian ankea. Sitä paitsi päähenkilö kävi hermoille.
Tolla asenteella et ansaitse yaoita!!!!!!!!!!!!!
>.<
Mikä vitsi Shuichissa on niin hirveetä?!?!?
Sehän on ihan mahtava ja söpö!!
KRRRRR!!!!!!!
Varmaan ei Yami no Matsueikaan kelvannut jos olet katsonut... - Sanji
YuKi kirjoitti:
Tolla asenteella et ansaitse yaoita!!!!!!!!!!!!!
>.<
Mikä vitsi Shuichissa on niin hirveetä?!?!?
Sehän on ihan mahtava ja söpö!!
KRRRRR!!!!!!!
Varmaan ei Yami no Matsueikaan kelvannut jos olet katsonut...O.o
Ai kun yksi ylitunteileva ja hyperaktiivinen lautassilmä ärsyttää, ja koska pidän mieluummin rauhallisemmista hahmoista, en ansaitse yaoita?
Kyllä taas saa niin järkeviä vastauksia.
- YuKi
Naruto, kokeile sitä!
Ei se ole kylläkään yaoita mutta pientä shounen aita.- niidel
Joo, ja DBZ, paljon komeita miehiä...
Lakatkaa kuvittelemasta shounen-aita sarjoihin, joissa sitä ei ole. Kuten esim. Naruto :>
- Okiya
...Siis ihan yaoita?
Kizuna ei mielstäni ole mikään synkkä...- Petu
Ei synkkää yaoia? Okei tässä tulee. Ota kynä käteen:
Level-C :Todella suloinen pwp yaoi leffa (n.25 min.). Ei raiskausta, ei angstia, paljon rakastamista ja waffia. ;) Henkilökohtainen suosikkini.
Kizuna: Kolmiosainen yaoi sarja. 2 ensimmäistä jaksoa saatavana dvd:nä. (mulla on!) Kakkosjaksossa on eniten häppeningiä, mutta mitään "kriittisiä paikkoja" ei näy. Muutama vakava kohta, mutta enimmäkseen huumoria ja "hassuttelua". Kolmos jakso suosikkini. Hauska ja ka-wa-ii! ^__^ Sarja saatavana myös englanniksi käännetynä mangana. Ensimmäinen kirja julkaistiin tässä kuussa. En ole vielä ehtinyt hankkimaan, mutta kuulemma Kodakan graafisin (onko?).
Lesson xxx: Koulupoikia, lovey-dowey ja kiss kiss. Ihan mukavaa katsottavaa. En nyt ehkä IHAN sanoisi "yaoi", mutta...
Boku no Sexual Harassment: Taasen kolmiosainen hardcore-yaoi sarja. Sanon nyt "hardcore", vaikka tässäkään ei mitkään paikat vilahtele, mutta härveleitä ja maissintähkiä kyllä riittää. @__@ Tämä ei nyt ole mikään kovin iloinen yaoi, mutta ei mikään angsti sarjakaan. Paljon PALJON seksiä ja uskomattoman äänekäs uke
Heitit kyllä pahan pyynnön. Melkein kaikki yaoi leffat ovat vakavia/surullisia/angstisia ainakin jossain määrin. Käy katsomassa leffa/sarja arvosteluita www.boysonboysonfilm.com Ehkä sieltä löydät paremmin sitä mitä haet.
Tässä vielä muutama yaoi manga, jota olisi englanniiksi saatavilla:
Passion
Desire
Golden Cain
Only the Ring finger knows
FAKE
Eerie Queerie (KA-WA-IIIII! - harakka
Petu kirjoitti:
Level-C :Todella suloinen pwp yaoi leffa (n.25 min.). Ei raiskausta, ei angstia, paljon rakastamista ja waffia. ;) Henkilökohtainen suosikkini.
Kizuna: Kolmiosainen yaoi sarja. 2 ensimmäistä jaksoa saatavana dvd:nä. (mulla on!) Kakkosjaksossa on eniten häppeningiä, mutta mitään "kriittisiä paikkoja" ei näy. Muutama vakava kohta, mutta enimmäkseen huumoria ja "hassuttelua". Kolmos jakso suosikkini. Hauska ja ka-wa-ii! ^__^ Sarja saatavana myös englanniksi käännetynä mangana. Ensimmäinen kirja julkaistiin tässä kuussa. En ole vielä ehtinyt hankkimaan, mutta kuulemma Kodakan graafisin (onko?).
Lesson xxx: Koulupoikia, lovey-dowey ja kiss kiss. Ihan mukavaa katsottavaa. En nyt ehkä IHAN sanoisi "yaoi", mutta...
Boku no Sexual Harassment: Taasen kolmiosainen hardcore-yaoi sarja. Sanon nyt "hardcore", vaikka tässäkään ei mitkään paikat vilahtele, mutta härveleitä ja maissintähkiä kyllä riittää. @__@ Tämä ei nyt ole mikään kovin iloinen yaoi, mutta ei mikään angsti sarjakaan. Paljon PALJON seksiä ja uskomattoman äänekäs uke
Heitit kyllä pahan pyynnön. Melkein kaikki yaoi leffat ovat vakavia/surullisia/angstisia ainakin jossain määrin. Käy katsomassa leffa/sarja arvosteluita www.boysonboysonfilm.com Ehkä sieltä löydät paremmin sitä mitä haet.
Passion
Desire
Golden Cain
FAKE
Eerie Queerie (KA-WA-IIIII!Great minds think alike etc. ^___^ Aika samoilla linjoilla oltiin.
Noista mainitsemistasi tykkään myös Lesson XX:stä (se on niin söpönen) ja Kizunasta, mutta mistään "hardcoresta" en ole animoituna välittänyt (vaikka tykkään mokomasta mangasta ja drama CD:istä kuin hullu puurosta). Sänkykohtaukset ovat animessa kovin kömpelöitä, ja tarinat ja/tai seiyuut eivät ole olleet mieleen. >__> - Petu
harakka kirjoitti:
Great minds think alike etc. ^___^ Aika samoilla linjoilla oltiin.
Noista mainitsemistasi tykkään myös Lesson XX:stä (se on niin söpönen) ja Kizunasta, mutta mistään "hardcoresta" en ole animoituna välittänyt (vaikka tykkään mokomasta mangasta ja drama CD:istä kuin hullu puurosta). Sänkykohtaukset ovat animessa kovin kömpelöitä, ja tarinat ja/tai seiyuut eivät ole olleet mieleen. >__>Oletko kuunnellut kyseisen drama cd vol.1? Se oli aikas...aikas...*kröhöm*. No juu. *punastus* Kakkos drama cd olikin sit paljon kesympi. Kuulin, että siinä ukea esittävä tyyppi oli tällaisessa roolissa ensikertaa! Aika pahuksen uskottavasti ääninäytelty ensikertalaiseksi, ainakin minun mielestäni. (Koyasu-san, mitä IHMETTÄ sinä oikeasti teet siellä studiossa poika-paralle!?)
- harakka
Petu kirjoitti:
Oletko kuunnellut kyseisen drama cd vol.1? Se oli aikas...aikas...*kröhöm*. No juu. *punastus* Kakkos drama cd olikin sit paljon kesympi. Kuulin, että siinä ukea esittävä tyyppi oli tällaisessa roolissa ensikertaa! Aika pahuksen uskottavasti ääninäytelty ensikertalaiseksi, ainakin minun mielestäni. (Koyasu-san, mitä IHMETTÄ sinä oikeasti teet siellä studiossa poika-paralle!?)
Olen kuunnellut. ^___^ Kakkos CD:tä en ole sitten saanutkaan aikaiseksi kuunneltua, vaikka minulla on ollut nuo koko kesän (ei varmaan vaikea arvata kummasta parista tykkään enemmän).
Mangasta tykkään paljosti, mutta drama ei ihan pääse suosikkieni joukkoon. Sasanuma-san on ensikertalaiseksi ihan miellyttävää kuunneltavaa, mutta Koyasu-san olisi voinut olla parempikin kun ajattelee joitakin muita sen yaoi-rooleja. ;___; Mutta ihan ok drama kuitenkin (ja pelottavaa kyllä, ei enää saa korviani punaiseksi). O___o - Petu
harakka kirjoitti:
Olen kuunnellut. ^___^ Kakkos CD:tä en ole sitten saanutkaan aikaiseksi kuunneltua, vaikka minulla on ollut nuo koko kesän (ei varmaan vaikea arvata kummasta parista tykkään enemmän).
Mangasta tykkään paljosti, mutta drama ei ihan pääse suosikkieni joukkoon. Sasanuma-san on ensikertalaiseksi ihan miellyttävää kuunneltavaa, mutta Koyasu-san olisi voinut olla parempikin kun ajattelee joitakin muita sen yaoi-rooleja. ;___; Mutta ihan ok drama kuitenkin (ja pelottavaa kyllä, ei enää saa korviani punaiseksi). O___oJuu, kakkos cd:ssä ei tosiaan tapahdu oikein mittään... Mutta kehotan ainakin kuuntelemaan sen viimeisen 7 raidan, jossa seiyuut kommentoivat sitä dramaa. Ne on kaikki jotenkin ihan giddy-giddy. Nauraa kihertää koko ajan ja aukoo päätään toisilleen.
-"...Iroiro--"
-"Heh hee. ERO-ERO! Hah hah haa!"
-" ^_^;;"
No juu, meikä tosin repeili jo sen ekan draman aikana Akihito-paralle.
-"Sore wa ittai doko ni? Masaka... Sagechimau?! Kowai....YADA!! (juu, tos on varmaan kirjotusvirheitä. Mä kyl tajuan japanii, kun mä kuulen sitä, mut sit mä kirjotan sitä miten sattuu)
"No ei, kun mä tungen tän sun sieraimeen. Du'h." Okei, ehkä mä oon täys sadisti, mut sen naiivius oli vaan niin...en nyt keksi sopivaa sanaa. -"Aa-a. Kowai sekai da na..." Mä lollasin. ;)
Latasitko sen mangan jollain hakuohjelmalla, vai löytykö netistä, vai tilasitko jostain peräti? Kun on kuunnellut sen drama cd:n, olis ihan kiva NÄHDÄKKIN ne hahmot. Kuulin, että se drama on melkein suora kopio sen mangan alusta, tai jotain. (en oikein muista, kun luin ton joskus ajat sit)
Hee. Tästä tuli nyt Finder no Hyouteki-keskustelu, mut ei voi oikein kenenkään muunkaan kanssa jauhaa tästä, kun ei kukaan oikein tiedä sitä. :p - Petu
Petu kirjoitti:
Passion
Desire
Golden Cain
FAKE
Eerie Queerie (KA-WA-IIIII!Vielä yhden unohdin ihan täysin: "Seikimatsu Darling". Se on hauskempi kuin hamsteri kuivausrummussa. En nyt taas sanoisi, että se ihan yaoi on, mutta ainakin siin pusutellaan....vähän. Päähenkilötkin on aikuisia miehiä, eikä koulupoikia.
En tosin ole tätä subattuna löytänyt, mutta jos osaat edes vähän japania, ei pitäisi olla vaikeaa pysyä perässä. Myös mangana hillittömän hauska. *Silittelee BexBoy lehteään, joka sisältää kyseistä sarjaa* - harakka
Petu kirjoitti:
Juu, kakkos cd:ssä ei tosiaan tapahdu oikein mittään... Mutta kehotan ainakin kuuntelemaan sen viimeisen 7 raidan, jossa seiyuut kommentoivat sitä dramaa. Ne on kaikki jotenkin ihan giddy-giddy. Nauraa kihertää koko ajan ja aukoo päätään toisilleen.
-"...Iroiro--"
-"Heh hee. ERO-ERO! Hah hah haa!"
-" ^_^;;"
No juu, meikä tosin repeili jo sen ekan draman aikana Akihito-paralle.
-"Sore wa ittai doko ni? Masaka... Sagechimau?! Kowai....YADA!! (juu, tos on varmaan kirjotusvirheitä. Mä kyl tajuan japanii, kun mä kuulen sitä, mut sit mä kirjotan sitä miten sattuu)
"No ei, kun mä tungen tän sun sieraimeen. Du'h." Okei, ehkä mä oon täys sadisti, mut sen naiivius oli vaan niin...en nyt keksi sopivaa sanaa. -"Aa-a. Kowai sekai da na..." Mä lollasin. ;)
Latasitko sen mangan jollain hakuohjelmalla, vai löytykö netistä, vai tilasitko jostain peräti? Kun on kuunnellut sen drama cd:n, olis ihan kiva NÄHDÄKKIN ne hahmot. Kuulin, että se drama on melkein suora kopio sen mangan alusta, tai jotain. (en oikein muista, kun luin ton joskus ajat sit)
Hee. Tästä tuli nyt Finder no Hyouteki-keskustelu, mut ei voi oikein kenenkään muunkaan kanssa jauhaa tästä, kun ei kukaan oikein tiedä sitä. :pPitää kuunnella se freetalk joskus, ne ovat yleensä aika hillittömiä. Itseäkin alkaa naurattamaan, vaikka ei jaksa aina kuunnella niin tarkkaan että mistä puhutaan.
Akihito-reppana on kyllä alussa varsin clueless (kauniiden poikien pitäisi lukea yaoimangaa ihan itsesuojelumielessä). Noita dialogin helmiä löytyy useastakin dramasta... o___O
Mulla on tuo manga japaniksi, mutta se on tulossa myös englanniksi (!!?!) ensi vuonna. Netissä siihen kuitenkin alunperin tutustuin, mutta sitä ei taida saada enää suoraan mistään. Tuo draman eka CD ainakin on aika tarkka versio mangasta, mutta joitakin lukuja siitä on jätetty pois.
Erm. Nakkaan yksityisviestillä tuolla yaoi.fi:n puolella, jos haluat puida ko. sarjaa vielä tarkemmin. ^___^ - Petu
harakka kirjoitti:
Pitää kuunnella se freetalk joskus, ne ovat yleensä aika hillittömiä. Itseäkin alkaa naurattamaan, vaikka ei jaksa aina kuunnella niin tarkkaan että mistä puhutaan.
Akihito-reppana on kyllä alussa varsin clueless (kauniiden poikien pitäisi lukea yaoimangaa ihan itsesuojelumielessä). Noita dialogin helmiä löytyy useastakin dramasta... o___O
Mulla on tuo manga japaniksi, mutta se on tulossa myös englanniksi (!!?!) ensi vuonna. Netissä siihen kuitenkin alunperin tutustuin, mutta sitä ei taida saada enää suoraan mistään. Tuo draman eka CD ainakin on aika tarkka versio mangasta, mutta joitakin lukuja siitä on jätetty pois.
Erm. Nakkaan yksityisviestillä tuolla yaoi.fi:n puolella, jos haluat puida ko. sarjaa vielä tarkemmin. ^___^Asia selvä.
"Kauniiden poikien pitäisi lukea yaoimangaa ihan itsepuolustus mielessä." lol ^__^
Jees, meikä painuu yaoi.fi kurkkimaan mitä siellä tapahtuu. - Petu
Petu kirjoitti:
Asia selvä.
"Kauniiden poikien pitäisi lukea yaoimangaa ihan itsepuolustus mielessä." lol ^__^
Jees, meikä painuu yaoi.fi kurkkimaan mitä siellä tapahtuu.....Ja mun nicci on siis aina "Petu".
- harakka
Yaoi-animet ovat niin vähissä, että kannattaa melkein käydä lukemassa arvostelut osoitteesta www.boysonboysonfilm.com ja valita niistä sellaiset mitkä kuulostavat hyvältä. Oma suosikkini on Mirage of Blaze, mutta se menee loppua kohden useinkin sinne angstin puolelle. ^___^
Yaoi ja angsti nyt ovat melkein synonyymejä, ja kun en tiedä tuon enempää mitä olet katsonut/lukenut niin siinä mielessä vähän vaikea kysymys. Jos luet scanlationeita netistä, niin ainakin Nase Yamaton mangat ovat aika hauskoja (esim. Chintsubu on hillitön ja... erilaisempi).
Englanniksi virallisesti saatavista mangoista Demon Diary ja Eerie Queerie ovat varsin angstivapaita, mutta omasta mielestäni vähän liiankin kevyitä ja sisällöttömiä. Nyt syksyllähän on tulossa montakin uutta käännösmangaa, joista ensimmäiset jo nyt elokuussa ->
CPM Manga/Be Beautiful
-You Asagiri: Golden Cain
-Kazuma Kodaka: Kizuna 1-3
-Nazuki Koujima: Selfish love 1-2
Digital Manga
-Satoru Kannagi & Hotaru Odagiri: Only the ring finger knows
-Maki Kazumi & Yukine Honami: Desire
-Shinobu Gotoh & Shoko Takaku: Passion 1-2
Media Blasters/Kitty
-Yoshino Somei & Row Takakura: Skyscrapers of Oz
Tokyopop
-CLAMP: Legal Drug 1-
-Kasane Katsumoto: Hands off 1-
Noista en puolesta osaa sanoa vielä mitään, nuo Digital Mangan julkaisut taitavat mennä ainakin ihmissuhdeangstin puolelle, mutta henk.koht. odotan niitä varmaan eniten.
Toivottavasti oli jotain apua. ^___^
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi423910Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal393506- 703118
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912970Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no851954- 351948
- 241789
- 321733
- 291721
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231684