Miten on? Tyrehtyykö teillä luovuus siinä vaiheessa kun muistiin painetut valmiit ideat loppuvat vai keksittekö niitä itse lisää?
Galluppi
4
292
Vastaukset
- paakki
jos väittäisin kaiken kirjoittamani olevan omaa keksintöäni, mutta aika paljon sitä omaakin on.
Mun ehkä-tulevan romaanin aihe on aika poikkeuksellinen, en ainakaan paljoa ole vastaavan aiheisia nähnyt. Joten kyllä se tekstikin silloin aikamoisen omaa on, suurimmaksi osaksi ainakin.
Samoin kirjoitan sellaisia lyhyitä pakinatyylisiä mietteitä, joissa on paljon keksimääni uussanastoa. Niistä on näytteitä näilläkin sivuilla.
Aika vaikea on keksiä kokonaan uutta, sillä muutamassa tuhannessa vuodessa on kyllä jo jokainen asia tullut mainittua useampaankin kertaan...
-jotain lainattua, jotain omaa- - Tampio 2.0 Pro
Ei pieni pihistely pahaa tee, mutte omaan kekseliäisyyteen sen luomisprosessin on pohjauduttava. Muuten voi unohtaa unelman kirjailijan (ainakin itseään kunnioittavan sellaisen) ammatista ja vaihtaa nimensä vaikka Xeroxiksi.
- cherish
Kun valmiit ideat loppuvat, juttua alkaa tulla ihan itsestään. Minä en edes voi sille mitään, sillä omaan erittäin super hyper vilkkaan mielikuvituksen. Joskus olen yrittänyt toppuutella itseäni, mutta en vain kykene vaimentamaan tuota ideoiden pohjatonta kaivoa. Useimmiten raivostuttaa, miten paljon jää kirjoittamatta ylös, kun en vain yksinkertaisesti ehdi.
Eri asia on tietysti se, ovatko nuo mieleeni tulvivat ideat yhtään hyviä x) harvemmin ovat, jos totta puhutaan.- kobain
..olen huomannut että tarinaideat, jotka kantavat pari sivua pidemmälle ovat vähän kuin lumipalloja jotka alkaa paisumaan itsestään..
kunhan "kriittinen massa" on saavutettu, niin tarina alkaa elämään ja kasvamaan, näin minulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411301- 629162
- 1375455
- 1443754
- 753690
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403348
- 612713
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722430Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal152249