mä oon tosi yksinäinen.kavereita ei ole yhtään.kaksi hyvää on mutta ne asuvat satojen kilometrien päässä.he ovat ainoat jotka ymmärtävät ja välittävät musta..ädille ja isälle olen yks paskan hailee.kavereita oli vielä yläasteel mutta ne vain katosivat.luokkalaisistani en saa yhtään kaveria joka viettäisi vapaa-aikana aikaa kanssani.entiset kaverit pyytävät joskus harvoin korkeintaan juomaan,en halua juoda.mutta poltan silti.vietän päiväni koneen ääressä ja ehkä käyn kaupassa.en ole koneen äärellä koko päivää siksi että olisin riippuvainen,vaan siksi koska ei ole kertakaikkiaan muuta tekemistä.snoukkaan talvella jonkin verran mutta sekin jää pois koska kavereita ei enää ole...tyttöystävä oli,meillä oli kaukosuhde,ntapasimmekin jopa,sitten hän jätti mut noin vain...ilman hyvää syytä,vaikka rakasti minua.mä rakastan häntä vieläkin,mutta turhaa,koska en saa häntä takaisin enää(etsii jo muita miehiä)joka päivä on yhtä piinaa ilman häntä.suunniteltiin jopa tulevaisuutta hyvin tarkasti.olen siis hyvin yksinäinen.en välitä yhtään tulevaisuudestani.olen niin yksinäinen.tiedän että olen tosi säälittävä...sori.jokainen päivä on vaan kopio edellisestä.ei elämän pitäis olla tämmöistä.
miks elämä on tämmöistä?
11
569
Vastaukset
- elämäonlaiffii....
Ymmärrän että sulla on varmasti vaikeaa mutta pitäisiköhän miettiä että sun itsekin pitäisi tehdä asialle jotain eikä vain kieriä itsesäälissä ja tuijottaa tietokonetta.Älä nyt suutu tosta mutta ootko varma ettet anna itsestäsi sellaista kuvaa muille että et edes halua ihmisiä lähellesi.Et varmaan ole koulussasi ainut joka tuntee itsensä yksinäiseksi.
tsemppiä. - Jussi
Kun harrastaa, tekee kaikennäköisiä mukavia asioita, sieltä löytää ihmisiä.
Sitä kautta tutustuu uusiin ihmisiin ja ihminen joka on aktiivinen, harrastaa sellainen on mielenkiintoinen. - toinen säälittävä
yksin oon minäkin. yläasteella koulussa oli kavereita. ei ne periaatteessa mihkään oo menny, en vaan nää niitä juur koskaan. uusia ei oo lukiossa tullu. muutaman kerran täs kesän aikana on kaveri pyytäny hengaamaan ostoskeskukseen. mutta mitäpä parista kerrasta. kotona istun koneen ääressä ja kuuntelen musaa. en yksinkertasesti keksi muuta tekemistä. yritän tosin olla menemättä koneelle ennen kuin illalla. joskus tuleekin siksi koko yö siellä hilluttua.
alussa koneen ääressä istuminen johtu siitä, kun en keksinyt mitään vaikka kuinka yritin, sittemmin oon tullu siitä jotenkin riippuvaiseksi, kun se tuntuu olevan ainoo tapa olla kosketuksissa ihmisiin täällä peräkylässä. yhteen poikaan ihastuinkin sitä kautta epätoivosesti. ehkä jopa rakastuin. nyt sekin on menny. katos sanaa sanomatta vaikka oli ilmassu olevansa kiinnostunut myös. ratsastuskin loppu lukion takia.
nyt on jo niin lannistunut, ettei edes viitsi yrittääkään tehdä asialle mitään ja sitä vaeltaa murheen alhossa.- niin yksinäinen..
muttaku ei oikein mikään harrastus kiinnosta...on mulla sentään kohtalotoveri :P mistä päin oot?
- toinen säälittävä
niin yksinäinen.. kirjoitti:
muttaku ei oikein mikään harrastus kiinnosta...on mulla sentään kohtalotoveri :P mistä päin oot?
ei kiinnosta niin, oikeessa oot. tai jos kiinnostaa, niin semmonen on sitten ihan mahdotonta.
minä oon etelä-suomen pääkaupungin (Hml) vierestä. mistäs sinä? kenties voitas vaikka kirjotella.. :p - toinen säälittävä
toinen säälittävä kirjoitti:
ei kiinnosta niin, oikeessa oot. tai jos kiinnostaa, niin semmonen on sitten ihan mahdotonta.
minä oon etelä-suomen pääkaupungin (Hml) vierestä. mistäs sinä? kenties voitas vaikka kirjotella.. :pniin siis etelä-suomen läänin, jopa...
- niin yksinäinen
niin siis etelä-suomen läänin, jopa...
oon täältä kuopiosta :P täällä jumalan selän takana :F onks mesee?
- toinen säälittävä
niin yksinäinen kirjoitti:
oon täältä kuopiosta :P täällä jumalan selän takana :F onks mesee?
on kyllä. en vaan kehtaa tähän julkiselle paikalle pistää osotettani. kehtaakko sää? :P
- niin yksinäinen...
on kyllä. en vaan kehtaa tähän julkiselle paikalle pistää osotettani. kehtaakko sää? :P
en :D ootas mä käyn tekee uuden s-posti ossan nii mä annan sen sit tähä ja voit sinne lähettää hotmailis :)
- niin yksinäinen...
tos on toi s.posti sendi siihe hotmailis :) [email protected]
- toinen säälittävä
Sinne meni. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.1382368Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n692280Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi661959EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt741654- 1041523
Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan1021498Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men1191391Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki321244Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191191- 811134