Privaattisaari ja kesämökki Saimaalla

hut island

Vuokrataan yksityisomistuksessa oleva 25 000 m2:n saari sekä saaressa olevat kiinteistöt (mökki, aitta ja rantasauna).

Päämökissä on makuupaikat neljälle henkilölle (6 hlö:ä sopii tarvittaessa) ja lämmittämättömässä piharakennuksessa neljälle. Saaressa on idyllinen puulämmitteinen sauna, josta lapsiystävälliseen rantaan matkaa noin 10 metriä. WC on kompostikäymälä. Päämökin varusteina on mm. takka, TV, sähkölämmitys, keittiö (puuhella, sähköliesi, jääkaappi, mikro, kahvinkeitin ja juokseva kylmä vesi). Saaressa ei ole muita mökkejä eli sijainti on ihanteellinen omaa rauhaa tai yksityisyyttä kaipaavalle. Saaren sivuilla on kaksi laituria jotka soveltuvat auringonottoon ja kalastukseen. Saaren rannoilla ja lähiympäristössä on myös hyvät virkistyskalastusmahdollisuudet. Autopaikka on noin 600 metrin päässä mantereella, josta siirrytään saarelle mökin käytössä olevalla moottoriveneellä. Saareen voi tuoda kotieläimiä, kuten koiria ja kissoja.

Katso lisää kotisivuilta http://www.majasaari.com/

1

184

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hanna Lähteenmäki

      Hei,

      En saanut yllä olevaa linkkiä auki. Olemme mieheni ja pienen koiramme kanssa etsimässä viikoksi mökkiä rannalta. Onko viikko 28 tai29 vielä vapaa? Ja paljonko on viikovuokra?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe