Mites suu pannaan ?

Laskelmien mukaa svenssoneissa ei ole maitotiloja 2050 !
Suomessa loppuu aikasemmin, mistä kalssiumi ?

Herätkää jo hallituspuoluiden kannattajat Vasuri123, mistä tulee varma elintarvikehuolto ?

Selittäkääpä nyt ?
Mulle on sama, oon jo vanha, mutta nykyhallitus kusee ja kunnolla ( Harmaata kirjekuorta ? )

13

267

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kahveetunnilta

      Parraaseen työaikaan täällä suoltaa puutaheinää!!!Tarviitko harmaata kirjekuorta,olisi siihen mellevää laittaa vaikka työhakemus,vai mitä?

    • Vasuri123

      Ainahan sitä pelotellaan kaikella mahdollisella, sehän on yksi keino ajaa omaa asiaa eteenpäin. Moiset jutut on kuin suoraan magneettilehdestä, jotka minulla menevät suoraan uuniin lukematta.

      Minä voin tarvittaessa laittaa pari lehmää, jokusen kanan ja muutaman possun. Sitten pottuja peltoon ja verkot veteen. Loppu kauppojen ja elintarvike firmojen ryöstö. Tuo ruuan hinta nousee siihen tahtiin, että köyhä saa laittaa pian hampaat naulaan.

      Kele sinä mikään vanha ole , parraassa työiässä....

    • kahveetunnilta

      Pyydän jälleen kerran anteeksi typerää ja mautonta möläytystäni. On se kiva kun tulee kesä.

    • arto.lohvansuu

      Vasur laittaa lehmän, mutta toveris ?
      Mites ne hallitustovernitsas. kun palstaviljely on kaput ?

      • vasuri123

        Tuosta kirjoituksesta ei oikien pääse ällin päälle, mutta totuus on se, ettei maanviljelys mihinkään katoa tästä maasta. Eikä myöskään palstaviljely ja täällä suomessa elellään ihan hyvin vielä vuosikymmenienkin päästä.


      • vasuri123 kirjoitti:

        Tuosta kirjoituksesta ei oikien pääse ällin päälle, mutta totuus on se, ettei maanviljelys mihinkään katoa tästä maasta. Eikä myöskään palstaviljely ja täällä suomessa elellään ihan hyvin vielä vuosikymmenienkin päästä.

        Eikös teijän eurostoliitto, mihin halusitta, ole komissareja täynnä ?
        Onko vai Ei ?


      • arto.lohvansuu kirjoitti:

        Eikös teijän eurostoliitto, mihin halusitta, ole komissareja täynnä ?
        Onko vai Ei ?

        Vasuri 123 oot sinä hupanen immeinen.
        Tiedoksi, jotta sijoittaminenkin on työtä .
        Talvivaara on nyt halpaa.


      • vasuri123
        arto.lohvansuu kirjoitti:

        Vasuri 123 oot sinä hupanen immeinen.
        Tiedoksi, jotta sijoittaminenkin on työtä .
        Talvivaara on nyt halpaa.

        Auts töks töks töks


    • Vasuri123

      Auts töks töks töks

    • Turooo...

      Lievä mopo...

    • 17+20=37

      Kyllä euroopasta ruokaa tuulee ja halvemmalla tuottavat,

    • muu maa mansikka

      Salmonellakananmunia ja -kanaa sekä hullua lehmää. Nam.

      • katutrei

        Mitä se poeka höpäjää menis töihin jos saa, tänne vaan höpöjä kirjoittelee ja veronmaksajain rahoilla elelee, vois olla ettei persujen puolue enää hyväksyisikään


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1606
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      618
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      159
      497
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    Aihe