viikkorahan suuruus

isä

minulla on 14v tytär ja annan hänelle viikkorahaa 120€.

15

2172

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • isukki

600 euroa. lisäksi hänellä on käytössään auto kuljettajineen. Ja mastercard ilman luottorajaa!! Älä pihtaile vaan nosta tyttäres viikkorahaa, eihän ton ikänen elä 120/viikko millään!!

• ei hemmoteltu

repesin.

• ei hemmoteltu 2

HOOHHHHOOOOHHHH ketkä teinit on oikein isukkina kirjotellu;))
        hhhaaahhhaaahh täytyykin ehdottaa tota mastercardia ilman luottorajaa porukoille;)) HIIHHHIII

• Jore

Poika 13. tytär 16. En anna viikkorahaa. Lämmin asunto ja ruoka tulevat talonpuolesta. Lisäksi olemme sopineet että ei tarvitse kerjäillä tai vippailla, että tupakat ja viinat maksetaan talon puolesta. Kysehän on jo melko vanhoista lapsista ja kun suurin osa toveripiiristäkin tupakoi ja rentoutuu raskaiden kouluviikkojen jälkeen säännöllisesti.

Matkusteluun en ole antanut rahaa. Nuoret kyllä matkustelevat mutta omin keinoin. Se kasvattaa itsenäisyyttä. Tytärtäni en ole nähnyt nyt kahteen viikkoon. Vajaa pari viikkoa sitten eräs tuttava oli nähnyt hänet liftaamassa Viipuri - Pietari maantien varressa. Varmaan pärjää. Onhan hän sentään jo karvaperseinen nainen eikä mikään lapsi.

• viva

..vastuuton faija jore!!!!!! toivottavasti toi oli vaan pilailua että et oo nähny kakaraas kahteen viikkoon eikä kiinnosta. 16 vuotias on vielä teini. lapsi suoraansanottuna.

että ilmeisesti oli vitsi?!

• ghjghjhj
        viva kirjoitti:

..vastuuton faija jore!!!!!! toivottavasti toi oli vaan pilailua että et oo nähny kakaraas kahteen viikkoon eikä kiinnosta. 16 vuotias on vielä teini. lapsi suoraansanottuna.

että ilmeisesti oli vitsi?!

Femma(5)riittääää...
        jos ne saa 600sataa?!? viikossa??!
        Niille tulee 31200jöröö??!??!??!!!!!!?????
        Sillähän ostaa jo uuren auton?!???!!!!!!
        Ja vähäsen muuta napanöhtöö????!!!!
        Luulis että toi on vitsi....!
        120 jöröö on jo liikaaa.......?!?
        Sillä ne juo ittensä kipeeks, joka päivä.....???!

• Host

Sanotaanko nyt näin, että porvari olet jos naperolles lahjotat noin paljon, kun sekin on vielä ihan tappi... Ja mistä hän kaiken tuon saa?

• minä...

Itse saan 120€ kuukaudessa hieman lisää jos tarvii kouluun ostaa kirjoja, olen 17v. ja olen joutunut muuttamaan opiskeluiden takia pois kotoa. Kyllä on hyvin sun lapsellas asiat jos VIIKOSSA saa 120€, hui kauhistus.

• mie vaan

olen samaa mieltä kun mä en saa paljon yhtään...niin no mutsi ja faija kyllä ostaa vaatteet mutta...niin..aika hyvän summan mä silti saan

• BabyGirl
        mie vaan kirjoitti:

olen samaa mieltä kun mä en saa paljon yhtään...niin no mutsi ja faija kyllä ostaa vaatteet mutta...niin..aika hyvän summan mä silti saan

Okei..120 euroa viikossa? Luulenpa että toi oli vitsi.. jotkut kakarat vaan siellä tekeytyvät
        "vanhemmiksi" ja pitävät hauskaa koneen ääressä?
        Joka tapauksessa.. itse saan 40 euroa kuukaudessa.
        Silti pärjään niillä rahoilla ihan hyvin.
        Vanhempani antavat rahaa vaatteisiin, ja käyn ne itse ostamassa. Muun (mm. ceedeet, kirjat) joudun itse ostamaan..mutta käteen jää silti pari euroa rahaa, ihan säästöäkin varten..
        Olen ihan tavallinen teini, ja pärjään 40 eurolla kuukaudessa ihan hyvin!

Hemmoteltuja kakaroita..

• poikaa
        BabyGirl kirjoitti:

Okei..120 euroa viikossa? Luulenpa että toi oli vitsi.. jotkut kakarat vaan siellä tekeytyvät
        "vanhemmiksi" ja pitävät hauskaa koneen ääressä?
        Joka tapauksessa.. itse saan 40 euroa kuukaudessa.
        Silti pärjään niillä rahoilla ihan hyvin.
        Vanhempani antavat rahaa vaatteisiin, ja käyn ne itse ostamassa. Muun (mm. ceedeet, kirjat) joudun itse ostamaan..mutta käteen jää silti pari euroa rahaa, ihan säästöäkin varten..
        Olen ihan tavallinen teini, ja pärjään 40 eurolla kuukaudessa ihan hyvin!

Hemmoteltuja kakaroita..

Ite saan 10e/kk ja sen pitäis sit riittää kaikkiin cd-levyihin, kirjoihin, elokuviin, karkkiin... huoh...

• Shadow
        poikaa kirjoitti:

Ite saan 10e/kk ja sen pitäis sit riittää kaikkiin cd-levyihin, kirjoihin, elokuviin, karkkiin... huoh...

10€/vk

• euro
        poikaa kirjoitti:

.....itekki saan vaan 10 e kuussa eli 2.5 e per viikko....no voi helevetti...ei sillä saa edes yhtä lehtee ostettua!!!!!!ite oon 14 poika...................

• neko

On ehkä hieman liikaa tuollanen määrä. Ja on ehkä hieman tyhmää tulla vaan kirjotteleen tommosii ku ei niit kukaan kuiteskaa usko :) ?

Mulla on kuukausiraha 50e, josta vähennetään puhelinlasku... yleensä noin 40 saan itelleni. Mikäs siinä. Kyllä sillä kuukauden pärjää ku ei juurikaan osta muutaku pari lehtee/kk ja silloin tällöin joitain levyjä.
      Niin ja oon 15v muija.

• Nenna

Nii, vissiin. Olet onnellinen jos siulla on VARAA maksaa noin paljon VIIKOSSA. Kyllä se vielä kuukausrahasta menee, mut viikkoraha 120 erkkiä? Vähän liian paksua..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      40
      3741
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      33
      3314
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      69
      2938
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2780
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1798
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      82
      1766
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      1609
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1557
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      29
      1539
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1524
    Aihe