Tuntijasi, palautetta :)

Kiitos sinulle

Vastasit minulle Plazan puolle. Kävi niin kuin sanoit, elämäni rakkaus otti minuun yhteyttä, pää ja tunteet sekaisin. Mitä haluaa minusta? Loukkasi niin pahasti mutta... Tiedän jo tähän ikään mitä rakkaus on ja hän on minulle se. Mutta olenko nyt tyhmä? Annanko vain käyttää itseäni?
Saanko sinuun yhteyttä e-mailin kautta?

6

115

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

ihanaa että näin kävi, iloitsen puolestasi.
      kyllä saat yhteyttä tämän nimimerkin takaa sähköpostista. tänä iltana se ei näköjään toimi, ainakaan minulla :-(

mutta huomenna on uusi päivä...

t. Keskiyö

• ennustaja ja ennusta

Vittu teidän kans, sanon minä.

• Juuri niin!

,pitää ihmisiä ihan tyhminä. yhdeksän minuuttia eroa ajassa kysymyksellä ja vastauksella. Eikä yleensä käy edes joka päivä täällä kirjoittamassa. Monet odottavat luentaa monta päivää eikä näy eikä kuulu. Miksi ihmeessä joku muka tulisi tänne kyselemään Keskiyön perään, jos Plazassa on saatu joku luenta? No, Keskiyö kävi taas itse kirjoittamassa nämä tänne, koska joissakin keskusteluissa täällä ja selvännäkö ja ennustaminen-palstalla kyseltiin, miksei koskaan näe näistä näkemisistä mitään kommentteja. Et sinä tällä tavalla uskottavuuttasi ainakaan paranna, herätät vain hilpeyttä.

• olla pitää?

Mainosta, mainosta...

• Hei

minulla on niin paljon selkärankaa, että kirjoitan aina ja vain omalla nimimerkilläni.

t. Keskiyö

• kissatyttö...

Niinhän sinä sanot, mutta uskooko nämä, se on toinen juttu. Paljonko muuten veloitat tulkinnasta, minä tarvitsisin kipeästi on niin toivoton tilanne ollut pitkään eikäkukaan auta.... Rahaa ei kyllä valitettavasti paljon ole minulla...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus

Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,
      Maailman menoa
      108
      2941
    2. Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD

Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 17
      Maailman menoa
      184
      2644
    3. Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta

joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina
      Maailman menoa
      61
      2109
    4. Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut

Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.
      Maailman menoa
      1
      1411
    5. Vihervassarit

Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät
      Maailman menoa
      22
      1293
    6. Maria Veitola kommentoi soutelija Saarion huomionhakuisuutta

"Minusta on jotenkin kuvottavaa, kuinka kovalla intensiteetillä Suomi-media seuraa miessankari Jari Saarion merihätää. S
      Kotimaiset julkkisjuorut
      200
      1280
    7. Lopetan ikävöinnin

Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään
      Ikävä
      3
      981
    8. Ei osattu ratkaista etääntymistä

Mä jäädyin eikä sulla ole taitoa sulattaa. Parempi antaa olla, vaikka toivoin jotain muuta. Miehelle.
      Ikävä
      115
      870
    9. Esprit hoitokdit Varkaudessa?

Asun keskisuomessa ja käyn satunnaisesti äitini luona Varkaudessa. Äitin tarvitsee kohta hoitajan kotiin tai hoitokodin
      Varkaus
      103
      843
    10. Ei ole liian myöhäistä..

Tule mun luo ja katso silmiin, niin saadaan taas se sanaton yhteys ja sano sitten vain anteeksi rakas ja suutele ja hala
      Ikävä
      3
      772
    Aihe