Kun koneen käynnistää, tulee normaalisti windows latautuu kuva. Mutta sen jälkeen kun pitäisi mennä työpöydälle koko ruutu muuttaa vain suureksi pikselipalloksi jolla on windows 7 siniset värit. Hetken päästä kuva menee mustaksi mutta kursori jää. Mustasta näytöstä pilkahtaa välillä esiin pikselimäisia työpöydän kuvakkeita. Vikasietotilassa kone toimii normaalisti.
Olisiko näytönohjain rikki vai johtuuko windowsista?
kiitos avusta
Windows ei käynnisty normaali-tilassa
Elsuri
3
143
Vastaukset
- duckZz
Mulla oli sama ongelma mutta vaan siina kohdassa missa valitaan mille profiilille kirjaudutaan ainoo vaihtoehto on mun tiedon mukaa asentaa windows uudestaa ja syy on siina etta se tyopoyta osio on tuhoutunut Jostain syysta mutta toivottavasti autoin
- Elsuri
Kiitos! asensin windowsin uudestaan ja nyt toimii moitteetta
- Elsuri
Ongelma ei ratkennukkaan... Kun tietokoneen käynnistää uudelleen jatkuu sama ongelma..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038192- 1105743
- 555171
- 2875168
- 773813
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481