Tampsan lava - Karhula Kotka

Tanssigeo

Heippa!

Minkälaista porukkaa tampsan lavalla ruukaa käydä, onko ikähaarukkaa?

28

3055

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokemusta on

      Tanssi on pääasia, iällä ei ole väliä.

    • Kokemusta myös

      Tampsa on siitä mukava lava, että siellä käy sulassa sovussa tanssimassa niin nuoria kuin iäkkäämpiäkin. Ei edes orkesteri tunnu vaikuttavan ikäjakautumaan vaan nuorten suosiman orkesterin tahdissa viihtyvät myös iäkkäämmät tanssijat. Lämminhenkiset tanssit hyvin hoidetulla lavalla.

      • Anonyymi

        Aivan, suosittelen lämpimästi.


    • Kerta ensimmäinen

      Erittäin tanssitaitoista porukkaa. Vierasta kasvoa ei juuri haeta. (noh, yhden kerran kokemus tämä vain)

    • Nykänen kotka

      Tampsa Festival Pe.25.7.2014 Kotka,Karhula :
      _____________

      Tampsan Tanssilava Pe.25.7.2014 Kotka,Karhula Kymintie 244
      Esiintymässä :

      -MATTI NYKÄNEN
      -TAUSKI Reloaded Show
      -RAAKA-AINE Yhtye

      -Ei ikärajaa
      -Rajattu aniskelualue (Keskiolut alue)

      Ennakkoliput Tiketti

      Tervetuloa

    • kesän päättäjäiset

      Tampsan Tanssilava (Kotka,Karhula) To.28.8.2014 Kesäkauden Päättäjäiset :

      -EIJA KANTOLA & OMEGA
      -JANNE TULKKI & TULINEN SYDÄN

      Ennakkoliput : Tiketti 15€ Toim.kulut

      Tervetuloa

    • seinähattu

      paljos ovelta maksaa ?

    • pjv1

      ...varmaan tuon 15 ekeä...

    • Anonyymi

      Lähes vuosikymmen tämän ketjun aloituksesta, mutta kun kerran paikka on edelleen olemassa, niin kysytään.

      Eli vieläkö Tampsalla ikähaarukka on laidasta laitaan ja mahtaako tanssitaitoinen varsinaissuomalainen mies päästä tuolla lattialle asti vai jäänkö kenties seinäruusuksi..?

      • Anonyymi

        Pääsee lattialle asti,siellä on muutama yksin liikuva nainen. Yleensä pariskuntia.
        Kerro heti, että sinulla on asuntoauto mukana, niin pääset muuallekin kuin lattialle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pääsee lattialle asti,siellä on muutama yksin liikuva nainen. Yleensä pariskuntia.
        Kerro heti, että sinulla on asuntoauto mukana, niin pääset muuallekin kuin lattialle.

        Karhulan tehtaalta jäi huvittava muisto mieleen, kun eräs työkaveri tuli munasillaan töihin.
        Oli ollu asuntoautolla lavatansseissa ja saanut naisen vaunuun. Nainen oli sanonut " nyt housut pois ja nopeasti hommiin" kaveri läksi tehtaalle välittömästi, matka oli lyhyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Karhulan tehtaalta jäi huvittava muisto mieleen, kun eräs työkaveri tuli munasillaan töihin.
        Oli ollu asuntoautolla lavatansseissa ja saanut naisen vaunuun. Nainen oli sanonut " nyt housut pois ja nopeasti hommiin" kaveri läksi tehtaalle välittömästi, matka oli lyhyt.

        Jos haluat löytää vapaan naisen, niin suosittelen Tampsaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos haluat löytää vapaan naisen, niin suosittelen Tampsaa.

        Niin naisia sieltä löytyy muttei
        miehiä 😜. Kahviosta löytyy purtavaa 👄
        Tänään keskiviikko tansseja tanssittaa
        Tampsalla
        4.8.2021 19:00--24:00 15 euroa
        https://youtu.be/HgnkLts257M
        Omega & Eija Kantola
        Vain elämää ... Miehet nyt lavalle 😉👍


      • Anonyymi

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Kiitoksia vastauksista. Täytyy yrittää päästä käymään siis tuollakin. Ja en omista asuntoautoa/-vaunua, mutta vaikka omistaisinkin, käyn tansseissa vain tanssimisen ilon vuoksi.

      • Anonyymi

        Tanssimisen ilo on minulla nimenomaan siinä omassa ajatusmaailmassa, aina lähitanssissa ajattelen kuinka lähellä "NE" ovat toisistaan. Jos nainen vielä painaa vartaloaan kiinni minuun, niin nautin suunnattomasti ja toivon, että hän pyytäisi minut illan päätteeksi vaikka iltakahveille ja aamulla kysyisi " Käytätkö kermaa rakas".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tanssimisen ilo on minulla nimenomaan siinä omassa ajatusmaailmassa, aina lähitanssissa ajattelen kuinka lähellä "NE" ovat toisistaan. Jos nainen vielä painaa vartaloaan kiinni minuun, niin nautin suunnattomasti ja toivon, että hän pyytäisi minut illan päätteeksi vaikka iltakahveille ja aamulla kysyisi " Käytätkö kermaa rakas".

        Nyt tanssikenkien lankkaus, sitten saunaan ja pukeutumaan. Ensimmäinen lavatanssi-ilta vapaana miehenä, alkaa Tampsan lavalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tanssimisen ilo on minulla nimenomaan siinä omassa ajatusmaailmassa, aina lähitanssissa ajattelen kuinka lähellä "NE" ovat toisistaan. Jos nainen vielä painaa vartaloaan kiinni minuun, niin nautin suunnattomasti ja toivon, että hän pyytäisi minut illan päätteeksi vaikka iltakahveille ja aamulla kysyisi " Käytätkö kermaa rakas".

        Miksi et itse pyydä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et itse pyydä?

        Liian hienotunteinen, liian kohtelias, herrasmies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liian hienotunteinen, liian kohtelias, herrasmies.

        Mistä saan numerosi ?

        Tulisin Tampsalle, koska vaan. Asun 500m päässä lavasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä saan numerosi ?

        Tulisin Tampsalle, koska vaan. Asun 500m päässä lavasta.

        Hei !

        Miten uudet alueelle tulleet koronarajoitukset vaikuttavat Tampsan toimintaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei !

        Miten uudet alueelle tulleet koronarajoitukset vaikuttavat Tampsan toimintaan.

        Yleisörajoitusta ei tullut, mutta se saamarin turvaväli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleisörajoitusta ei tullut, mutta se saamarin turvaväli.

        Ehdotan, että tontilla olevat rakennukset puretaan , jolloinka pystytään järjestämään ulkoilmatanssit samalla yleisömäärällä ja uudella turvavälillä.


      • Anonyymi

        Sama juttu. Tanssi on pääasia. Helsingissä voi nauttia sitten herkkuhaarukasta, siellä on sen niminen kahvilaravintola.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tanssimisen ilo on minulla nimenomaan siinä omassa ajatusmaailmassa, aina lähitanssissa ajattelen kuinka lähellä "NE" ovat toisistaan. Jos nainen vielä painaa vartaloaan kiinni minuun, niin nautin suunnattomasti ja toivon, että hän pyytäisi minut illan päätteeksi vaikka iltakahveille ja aamulla kysyisi " Käytätkö kermaa rakas".

        Kuules, lavatansseissa kyllä pätee selkainen hieman konservatiivinen sääntö tai tapa, että mies vie ja nainen vikisee. Miehen tehtävänon viedä naista tanssissa. Tästä ikään kuin seurauksena on se, että mies voi ystävällisesti ehdottaa tms. jotain muuta? Arvelen, että mies saa olla kyllä koko ikänsä poikamiehenä, jos vain odottaa, että jospa nainen pyytäisi jatkoille tms.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä saan numerosi ?

        Tulisin Tampsalle, koska vaan. Asun 500m päässä lavasta.

        Vielä ehdit poiketa ☕
        Tampsan lavalle
        Kesän 2024 viimeiset tanssit
        Ke 4.9.2024 ↘️
        https://youtu.be/aOojUJ12HlQ?si=9u_1d-9t85MgJfo9
        Weranta 😍
        Lavatanssit  18 € | 19 – 23
        Huikeet menot tulossa 😁


    • Anonyymi

      Kymen tytöt on ihania, siellä on nuoria ja vanhempia.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3889
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3328
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2769
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1977
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe