Toinen tie

kokis73

"Jeesus Kristus on sama eilen ja tänään ja iankaikkisesti"(Hebr.13:8)

Olen tullut uskoon v-1991 Sukevan keskusvankilan sellissä yksin ollessani, luettuani Tapio Nousiaisen kirjan Yksi ainoa elämä, kun Jumalan Henki näytti minulle, että on olemassa kaksi paikkaa: taivas ja kadotus.Näin Hengessä ikäänkuin kaksi tietä, joista toinen vei taivaaseen, ja toinen kadotukseen. Minulta kysyttiin kumpaa tietä halusin lähteä kulkemaan. Halusin taivaaseen, ja siinä polvillani ollessa sellin lattialla sain kokea kuinka syntini annettiin anteeksi ja synnyin uudesti ylhäältä niinkuin Raamattu sanoo:"...Jos joku ei synny vedestä ja Hengestä, ei hän voi päästä sisälle Jumalan valtakuntaan"(Joh.3:5). Koin tämän kokemuksen henkilökohtaisesti.

Jonkun aikaa minulla meni hyvin, kunnes lankesin ja menin takaisin maailmaan ja elin luopiona aina v.1996 asti, jolloin sain vakavan alkoholimyrkytyksen. Sairaalan huone pyöri silmissäni kolme vuorokautta,enkä pystynyt enää kävelemään kunnolla.Kävellessäni sairaalan käytävällä tunsin äkkiä, että kuolen tuohon sairaalan käytävälle. Vieressä oli puhelinkoppi, josta soitin uskovalle ystävälleni viimeisillä voimillani ja kaverini rukoili puolestani puhelimessa ja tunne meni pian ohitse. Aloin toipua hitaasti myrkytyksestä ja toipuminen kesti kauan, kun olin ollut niin heikossa kunnossa.

Joitakin kuukausia oli mennyt, kun ollessamme helluntaiseurakunnassa sain kohdata ilmestyksessä Jeesuksen. Jeesus katsoi minua ja sanoi minulle:" Sinun syntisi on sinulle anteeksi annetut", hän oli täynnä rakkautta. Hän oli samannäköinen kuin Jeesuksesta tehdyissä kuvissa ja kuitenkin täysin eri henkilö. Jeesuksessa oli jotain yliluonnollista, jota ei ole olemassa tässä meidän käsittämässämme maailmassa. Ymmärsin minkä vuoksi lukemattomat ihmiset olivat menneet kuolemaan Jeesuksen nimen takia.

Vähän myöhemmin Jeesus puhui minulle ja sanoi,että "Olisit jo maan alla, jos en olisi auttanut sinua". Olisin kuollut tuolloin tuohon sairaalan käytävälle, jos Jumala ei olisi kuullut rukoustamme.

Hiukan myöhemmin Jeesus antoi minulle kielilläpuhumisen armolahjan :”Ja nämä merkit seuraavat niitä, jotka uskovat: minun nimessäni he ajavat ulos riivaajia,puhuvat uusilla kielillä ja jos he juovat jotakin kuolettavaa, ei se heitä vahingoita; he panevat kätensä sairasten päälle ja ne tulevat terveiksi."(Mark.16:17-18). Pystyin puhumaan tuntematonta vierasta kieltä aina rukouksessa ollessani.

Vuonna 2003 sain Jumalalta näyn perustaa hengellisen kotikirjaston, jonka tarkoituksena on tarjota ihmisille hyvää hengellistä luettavaa. Kirjastossa on noin 2000 erilaista kirjaa.Teemme katutyötä levittämällä mm.levyjä yms.Olemme tehneet noin 5 vuoden aikana Jumalan armosta n.15 000 hengellistä levyä joita jaamme ilmaiseksi kaduilla ja kaupoissa ja missä kohtaamme ihmisiä.Olemme perustaneet myös kristillisen mainostoimiston Huutavan Äänen, joka pyrkii tukemaan kristillistä työtä eritavoin.

2012 Menimme Tiinan kanssa naimisiin 23.10 Iisalmessa ja Taivaan Isä antoi ihanan puolison.

1

86

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jeesuksen oma <3

      Kiitos Herralle. Ihana lukea tällaista :) Poikani on ja vankilassa ja rukoilen joka päivä että Jeesus hänet pelastaisi ja hän saisi uuden elämän Kristuksessa Jeesuksessa ja voisi aloittaa uuden elämän päästyään siviiliin.

      Onnea veljeni sinulle uudesta elämästä. Jumala voi tehdä ihmeitä ilman määrää...kuten palauttaa tuhlaaja pojan takaisin taivastielle

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1555
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1315
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1122
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1045
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1036
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1001
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    Aihe