MIESMÄISET LEPAKOT KUULOLLE!!!

Surullinen lepakko

MOI, Haluaisin vai kysyä teiltä että oletteko ollenkaan kiinnostuneita naisellisemman tyylin omaavista lesboista siis esim.pitkä tukka ja meikkiä ym. Itse käyn ihan kuumana miesmäisen näköisiin naisiin mutta aina kun näen teitä jossain te liikutte pareittain, siis 2 miesmäistä tyyppiä yhdessä,tykkäättekö vain oman tyylisistänne naisista???? Vastatkaa oi kiltit kultaset!!!! Onko toivoni mennyt??

3

1020

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • riritirir__

Rakas lapsi, ei tämä aihe tänne seksinovellien puolelle kuulu, vaan ryhmät > lesbot > :) mutta ihan tiedoksi sinulle, että kyllä meitä "miesmäisiä" tai "poikamaisia" lesboja useinkin kiinnostaa tyttömäiset, pitkähiuksiset tytöt :) olen itse tälläinen vähän poikatyttö.. Ja katselen lähes aina vain sellaisia saisellisia, nättejä, pitkähiuksisia ja huoliteltuja tyttöjä.

• shadowshade1

Juu kyllä kyllä. Itse miesmäisempänä tapauksena ainakin pidän huomattavasti enemmän naisellisemmista tapauksista. :) Huomattavasti helpommin tulee viehtymys aina naisellisemmista naisista. Itse vain jokseenkin kuitenkin ujohkona tapauksena en yleensä sitten tohdi lähestyä ketään kiinnostavaa.

• Surullinen lepakko

Kiitos Teille vastauksista, helpotti ainakin vähän. Sinä Shadowshade, minua saisit kyllä lähestyä aivan varmasti , mutta ymmärrän kyllä ettei se ole helppoa tietää onko joku naisellisen näköinen lesbo vai hetero ja ujo olen minäkin joten en minäkään tohdi teidän "miesmäisten" kimppuun käydä.( vaikka mieleni tekisi :) )Kaikkea hyvää Sinulle ja kyllä sinäkin sen oman rakkaan löydät ,usko unelmiisi!!! T

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      67
      2415
    2. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1397
    3. Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin

Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww
      Maailman menoa
      76
      1230
    4. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      6
      1152
    5. Miks me oikein

Rakastuttiin vaikka kaikki on mahdotonta?
      Ikävä
      79
      865
    6. Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä

Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi
      Kuhmo
      19
      860
    7. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      44
      713
    8. Ratikka Turkuun

Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta
      Turku
      84
      693
    9. Miehet trikoissaan

On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe
      Suomussalmi
      26
      668
    10. Rakastan sinua

Yhä.
      Ikävä
      30
      656
    Aihe