Malleja etsitään

valokuvaajanainen

Etsitään malleja 20-30v. Helsinkiin miljööseen ja studioon.
MIehiä ja naisia valmistujaiskuvauksii (oma lakki oltava) ja hääkuvauksiin.
Järkkään hääkuvauksiin puvut ja kukat malleille.
Kuvat tulevat portfoliooni nettisivulle ja mahdollisesti myös studion näyteikkunnaan ja mainontaan. Mallin nimi tulee näkyviin.

Harjoittelen myös pin up kuvauksia, joten siihenkin naisia kaivataan kaikenikäisiä. Teen niiistä postikortteja.

Valitettavasti en pysty palkkaa maksamaan, mutta kuvat saa myös omaan käyttöön.

Laita yhteystietosi niin otan yhteyttä.

12

1297

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • peach18

Hei, olisin kiinnostunut kuvauksista. Minuun saa yhteyttä meilin kautta. [email protected]

• timantti222

Hei,

Olen 26-vuotias naismalli Helsingistä. Emailini on [email protected].
      Jos kiinnostaa niin ota yhteyttä.

• spe1

Moi.

Olen 25-vuotias miesmalli (mallitoimistossa töissä) Helsingistä.

Pistähän viestiä tänne, niin saat portfolioni. Autan mielellään ilmaiseksi. En tarvitse palkkaa.

[email protected]

• suski7

gingerella.91@ gmail.com nuori nainen ois kiinnostunu pin up kuvauksista!:)

• nirh

Moikka, olen 21 vuotias nuori nainen ja olisin kiinnostunut kuvauksista. Jos vielä tarvitset kuvattavaksi niin minuun saa ottaa yhteyttä! S-posti osoitteeni on [email protected]

• LightValo

Hei, olen 23-vuotias naisenalku keski-suomesta, mallintöitä tullut tehtyä aiemmin. Lakki löytyy (ammatti ja ylioppilas) sekä hääpuku. Jos olet edelleen mallia vaille laittele viestiä, käyn silloin tällöin Helsingissä kuvauksissa ja muuten vain käymässä (:

[email protected]

• malliko

Hei, olen 24-vuotias nainen ja tulossa käymään Helsingissä 28.7-29.7. Mielelläni osallistuisin kuvauksiin, mikäli vielä olet mallia vaille! Postia voit laittaa [email protected]

• gingerella
    • SannaRuusutarha

Hei,

Haluaisitko tehdä yhteistyötä ? Voin tarjota kuvauksiin käsintehtyjä kukkiani.
      [email protected]

• jjjonnnz
      • lwaegfunh

Ei toimi...

• iiiiii

Vieläkö tarvitset mallia? Olen 22-vuotias nainen, Tuo pin up ja hääkuvaus kiinnostaisi...

[email protected]

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      121
      1825
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1618
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      51
      1175
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      46
      1052
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      949
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      866
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      866
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      800
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      788
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      38
      777
    Aihe