internet security 2013

iitu

Asensin kyseisen ohjelman uuteen windows 7:aan ja kaikki meni muuten hyvin mutta työpöydälle ei ilmestynyt sitä tilailmaisin kuvaketta ollenkaan. Vanhassa vistassa se näkyy oikealla harmaana ruutuna jossa vihreä oikein merkki ja lukee että tietokone suojattu. Koitin uudelleen asennustakin, mutta sama juttu. Tuleeko tähän seiskaan sitä ollenkaan näkyviin työpöydälle? Voinko silti huoletta käyttää nettiä, kun näyttää päivittävän kaikki muut normaalisti?

8

91

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eli onko kyseessä F-secure vai Norton virustorjunta?

• lypsyllä

Vai joku niistä lukuisista haitoista nimeltään tuo?

• iitu

Sori jäi pois, että on tuo F-Secure.

• Ja siis tarkoitat että F-securen logo ei tule näkyviin sinne oikeaan alalaitaan missä näkyy äänenvoimakkuus ja kellonaika? Jos näin niin paina sitä pientä ylöspäin osoittavaa nuolta. Onko se tässä paikassa?

Jos ei niin paina "mukauta" ja tarkista että lukeeko F-securen logon vieressä "Näytö kuvake ja ilmoitukset".

Jos F-securen logoa ei näy tuolla niin jotakin on mennyt pieleen sen asennuksessa.

• iitu

Kiitos! Katsoin, ei niissä näy mitään logoja.

• iitu
        iitu kirjoitti:

Kiitos! Katsoin, ei niissä näy mitään logoja.

Siis ei näy sitä f-securen ilmaiskuvaketta.

• Silloin vika on F-securessa. Kun avaat sen niin onko kaikki suojaukset kunnossa?

Ja kun teit uudelleen asennuksen poistitko nykyisen F-securen sen jättämät kansiot?

• iitu

Kaikki muut suojaukset on kunnossa ja päivittää ne hyvin, kun asensin uudelleen niin poistin ensin koko ohjelman ja vielä sillä f-securen omalla poisto-ohjelmalla lopuksi. aika ihme juttu, sanon minä. Yritän vielä asennella uusiksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      68
      3149
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3047
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      2912
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      63
      2584
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      43
      2098
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      60
      1667
    7. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1639
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1625
    9. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      24
      1620
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      59
      1556
    Aihe