Asensin kyseisen ohjelman uuteen windows 7:aan ja kaikki meni muuten hyvin mutta työpöydälle ei ilmestynyt sitä tilailmaisin kuvaketta ollenkaan. Vanhassa vistassa se näkyy oikealla harmaana ruutuna jossa vihreä oikein merkki ja lukee että tietokone suojattu. Koitin uudelleen asennustakin, mutta sama juttu. Tuleeko tähän seiskaan sitä ollenkaan näkyviin työpöydälle? Voinko silti huoletta käyttää nettiä, kun näyttää päivittävän kaikki muut normaalisti?
internet security 2013
8
111
Vastaukset
Eli onko kyseessä F-secure vai Norton virustorjunta?
- lypsyllä
Vai joku niistä lukuisista haitoista nimeltään tuo?
- iitu
Sori jäi pois, että on tuo F-Secure.
Ja siis tarkoitat että F-securen logo ei tule näkyviin sinne oikeaan alalaitaan missä näkyy äänenvoimakkuus ja kellonaika? Jos näin niin paina sitä pientä ylöspäin osoittavaa nuolta. Onko se tässä paikassa?
Jos ei niin paina "mukauta" ja tarkista että lukeeko F-securen logon vieressä "Näytö kuvake ja ilmoitukset".
Jos F-securen logoa ei näy tuolla niin jotakin on mennyt pieleen sen asennuksessa.- iitu
Kiitos! Katsoin, ei niissä näy mitään logoja.
- iitu
iitu kirjoitti:
Kiitos! Katsoin, ei niissä näy mitään logoja.
Siis ei näy sitä f-securen ilmaiskuvaketta.
Silloin vika on F-securessa. Kun avaat sen niin onko kaikki suojaukset kunnossa?
Ja kun teit uudelleen asennuksen poistitko nykyisen F-securen sen jättämät kansiot?- iitu
Kaikki muut suojaukset on kunnossa ja päivittää ne hyvin, kun asensin uudelleen niin poistin ensin koko ohjelman ja vielä sillä f-securen omalla poisto-ohjelmalla lopuksi. aika ihme juttu, sanon minä. Yritän vielä asennella uusiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89894- 87777
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19746- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109626
- 32593
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511