Lontoosta

huone vuokralle

Onko kukaan koskaan vuokrannut huonetta kerrostalosta esim. kimppakämpästä Lontoossa?
Puuttuu asunto viikoksi, olisi kurssi siellä jolle haluaisin osallsitua, hotelleja kurssin järjestäjät tarjosivat jo ja sanoivat että on huoneitakin vuoktarravana ja jopa viikoksi, mutta kalliita. Kuinka kalliita ne ovat? Alue on Vauxham.

7

159

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Käyppäs kyselemässä sellaisessa ryhmässä kuin Finnish People Living in London. Siellä mainostetaan paljon myös lyhempi aikaisia kämppiä.

      Alueella varmaankin tarkoitat Vauxhall:ia :) Huoneiden hinnat tuolla alueella voivat olla mitä vaan £80pw ylöspäin. Tietty noin vähälle aikaa on vaikeampi löytää.

      Oletko kokeillut hostelleja esim. St Christophers Inn joka on London Bridgellä? Siitä ei kauan kulkuvälineillä menisi ja on suht koht halpa.

    • joulum

      Viikoksi lienee parasta menna hotelliin mutta tilapaismajoitusta voi kysya Lontoon merimieskirkolta, oletan olevan edullinen ja varmaan saan lyhyeksinkin ajaksi. Tama tosin sijaitsee canada water / Bermondsey
      alueella, tuubi junamatkan paassa Vauxhallilta.

    • joukke1
    • Matkusteleva

      ^No ei ole paljon... Itse menisin Airbnb:n kautta. Se on luotettava palvelu ja asuntojakin löytyy kohtuu hintaan.

    • Vanha mutta nuori

      Pitkästä aikaa älysin katsoa näitä juttuja.. Suurkiitos kaikille neuvojille. Hassu juttu on se, että olen itse asunut Lontoossa vuosikausia, mutta tuosta on jo aikaa - muuten melkeinpä elämäni ihanimpia muistoja..! :) - ja nyt ennen kuin noutaja tulee ja olen vielä huippukunnossa tekisi mieli hirveästi viettää aikaa edes kuukauden, pari Londikassa... Jos joku voisi vielä selventää vaikka tuota Airbnb:n osoitetta, niin olisi ihan älyvapaan onnellinen ja kiitollinen!!!

      • Vanha mutta nuori

        Yksi kaino pyyntö olisi: älkää, kiltit ja kivat ihmiset, käyttäkö tuota tubea alkääkä muitakaan älyttömyyksiä, joilla teeskennellään kuin tunnettaisiin hirmu hyvin kaikki olosuhteet. Niin eivät tee ketkään todelliset asiantuntijat. (Lukekaa vaikka Pekka Hiltusen dekkareita, jollette usko.) Termi on omalla kielellämme vain ja ainoastaan ´maanalainen´ (ja ´ metrokin´ on parempi, vaikkei "alkuperäistä" suomea olekaan). (Enkä kaipaa mitään viisasteluja: olen vanha kokenut sekä äikän että enkun maikka, hips! Iloiset terveiset vain kaikille Britannian rakastajille!!)


      • Vanha mutta nuori
        Vanha mutta nuori kirjoitti:

        Yksi kaino pyyntö olisi: älkää, kiltit ja kivat ihmiset, käyttäkö tuota tubea alkääkä muitakaan älyttömyyksiä, joilla teeskennellään kuin tunnettaisiin hirmu hyvin kaikki olosuhteet. Niin eivät tee ketkään todelliset asiantuntijat. (Lukekaa vaikka Pekka Hiltusen dekkareita, jollette usko.) Termi on omalla kielellämme vain ja ainoastaan ´maanalainen´ (ja ´ metrokin´ on parempi, vaikkei "alkuperäistä" suomea olekaan). (Enkä kaipaa mitään viisasteluja: olen vanha kokenut sekä äikän että enkun maikka, hips! Iloiset terveiset vain kaikille Britannian rakastajille!!)

        Missä on tuo ryhmä Finnish People Living in London? Facebookissako? Olisin tosi iloinen ja kiitollinen vastauksesta!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      77
      5756
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2516
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1997
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      60
      1758
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1611
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1317
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1301
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe