Tuntijasi autathan

Tyttönen

Rakkausasiat kunnossa,ainakin minun mielestäni,olen löytänyt sielunkumppanini vihdoinkin,miten tämä suhde eteneekään.Mies puhuu aina,että on lyhytikäistä sukua ja minua se pelottaa.Kilkattaako hääkellot jo piankin.
Raha-asiat on niitä jotka minua todella huolettaa,aina on tilanne p.a.
Tuleeko mitään muutosta parempaan.

7

124

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

teidän välillenne näkyy lapsi. ajoista en pysty puhumaan, mutta katson tätä muuten.
      sinä olet varovainen rakkauden kanssa, hetkittäin mietit onko se sittenkään tässä. et uskalla lähteä täysillä mukaan. mikset?

raha ja liitto miehen kanssa kulkevat käsi kädessä, se on avain helpompaan talouteen sinulle. mies osaa huolehtia taloudestaan. sinä et voisikaan mennä naimisiin muunlaisen, kuin henkisen sielunkumppanin kanssa. mutta kuitenkin sinulla on käsijarru päällä, enemmän kuin miehellä.

luottaisit vain sisäiseen ääneesi ja päästäisit peloista irti. siten pääsisit paljon helpommalla.
      onnellinen ihminen elää pitempään, kuin onneton. tietenkin tähän voi joku sanoa, että karman laki päättää puolestamme. mutta se on tieteellisesti todistettu, että positiivinen ja onnellinen ihminen elää pitemmän elämän. sinunkin olisi aika päästää peloista irti.
      jos puhumme tästä samasta miehestä, joka ei ole kotoisin sinun paikkakunnaltasi, niin sanoisin että tässä on se hyvä kumppani sinulle.

t. Keskiyö

• Tyttönen

Ollaan sen verran iäkkäitä jo,että yhteisiä lapsia emme saa emmekä enää haluakaan.Minä tiedän,että se on hän ihan varmasti,mies on kyllä varovainen,todella varovainen.
        Tämä mies on kotoisin samalta paikkakunnalta kuin minäkin ja hän on minun sielunkumppanini.
        Itse olen todella iloinen ja positiivinen,vaikka vaikeuksia on ollut paljon ja on edelleenki,mutta tästä rakkaudesta olen ikionnellinen.

• Tässä on

nyt peräti kolme asiaa aivan väärin, hyvä kun tulee näitä palautteitakin joskus.On nimittäin aika paljon väärään osuneita, kun on vain muutaman lauseen ennustus. Meneekö ehkä aivan väärälle ihmiselle, jos etänä luetaan toisten energioita, ja kysymykset ovat tuossa etusivulla aivan peräkkäin. Voi olla toisaalta, että kirjoittaa aivan mitä sattuu. En nyt tarkoita, että tahallaan kirjoittaa väärin, mutta ehkä ei sitten osaa kuitenkaan.

• näkökulmaX

Toki selvännäkijäkin voi joskus erehtyä tai sitten on tarkoituksellista kiusantekoa häntä kohtaan. Olen nimittäin huomannut, että moni on jotenkin kateellinen täällä Keskiyölle tai muuten vain kovin negatiivinen. En voi tietää onko tämän kohdalla niin, mutta ei se ole mitenkään uutta, että näissä tehdään feikattuja kysymyksiä.

Yksi huomio, jonka tein on, että kirjoittaja on valinnut täysin harhaanjohtavan nimimerkin. Minkä vuoksi hän antaa ymmärtää olevansa nuori "tyttönen" vaikka on vanha oikeasti? Jos hän todella haluaa vastauksen ongelmaan, niin miksi johtaa selvännäkijää harhaan? Jos ei halua paljastaa itsestään mitään, niin eikö täysin neutraali nimi olisi käynyt?

En myöskään ole samaa mieltä niiden kanssa, jotka väittävät, ettei täällä täällä anneta juuri laisinkaan positiivista palautetta, onhan sitä ollut, olen sellaista myös itse tänne kirjoittanut. Minulle Keskiyö näki kaiken oikein.

• Asiaa voi

ajatella myös niin, että Keskiyö ei nähnyt mitään ja käytti tätä "tyttönen" sanaa keksiäkseen jotain. Tuskin kysyjä halusi harhaanjohtaa, kunhan nyt käytti tätä sanaa. Ei kauhean hyvältä kuulosta, jos Keskiyö väittää lukevansa oikein ihmisen energian ja sitten ottaakin vinkkejä toisen nimimerkistä. Ehkäpä pitäisi käyttää maalaisjärkeä ja todeta, että hmm vai näkijä väittää olevansa..Ei minun mielestäni oikea näkijä näin toimi.

• Tyttönen

En ole laittanut siksi tuota nimimerkkiä,että haluaisin harhaanjohtaa.Aikasemmin muutama vuosi sitten sain täysin oikeaan menneen katsannon,siksi nyt ihmettelenkin tätä.
      Nimimerkillä ei voi harhaanjohtaa,kyllä näkijän täytyy nähdä muuten,kuin katsomalla nimimerkkiä.
      Sitä paitsi en ole vanha,vaikka en enää lapsia haluakaan,saisin kyllä vielä jos oikein haluaisin.

• "näkijät"

Ei näe yhtään mitään sellaista tietoa mitä ei sinulta ole jo ongittu.
        Tämä tuntija oikesti luulee että hän näkee toisten asioita vaikka kyse on vaan oman aivotoiminnan häiriöstä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      112
      1752
    2. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      55
      1257
    3. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      143
      1207
    4. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      48
      930
    5. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      117
      884
    6. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      73
      849
    7. Nyt on hyvä laittaa

kirjaimet kohdilleen. Kuka kaipaa ja ketä. Onko oma kaivattu täällä ?
      Ikävä
      52
      814
    8. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      36
      797
    9. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      62
      762
    10. Kuinka nättinä

Sitä pitää olla että huomataan 🙃
      Ikävä
      56
      761
    Aihe