Menin youtubeen ja katsoin sitä uutta "erikoislähettipalvelua" ja siellä oli hyvä kommentti joka sopii hyvin tähän aiheeseen:
"ovat pistäneet postimies paten aivan pilalle. ei pate ennen pelleilyt joidenkin lepakoiden kanssa, eikä lennellyt helikopterilla tai ajellut moottoripyörällä, vaan oli ihan tavallinen postimies. muutenkin näistä hahmoista on tullut jotenkin lapsellisia, ennen Lennukin väsäili kaikkea järkevää eikä jotain idioottimaisia linnunkarkottimia"
Minua ärsyttää juuri tämä. Pilataan hyvä ohjelma turhilla lisäjutuilla kuten juuri nämä moottoripyörät ja helikopterit. Sarja oli lempi lastenohjelmani pienenä ja haluaisin että sitä näytettäisiin vieläkin (niitä vanhoja jaksoja) telkkarista.
T: Postimies paten fani
Ps. Saako netistä katsottua niitä vanhoja jaksoja ilmaiseksi? Ei ollut suomeksi ainakaan youtubessa.
Postimies pate
postman2
2
196
Vastaukset
- SuolatonPate
Hei! Nyt on poistettu kaikki vanhat jaksot Youtubesta ja Yle Areenasta. Lieneekö syynä niiden kristinuskoa sisältävät viitteet? Yhtäkään ohjelmaa ei enää voi katsoa. Juurikin tästä uudesta "erikoislähettipalvelusta" on poistettu kaikki viisaan pastorin esittämät kommentit, kuten "etsivä löytää", ja legendaarinen "Sade - kastelee bniin jumalisen kuin jumalattoman". Siinä olikin jo liikaa suomalaisille kestettäväksi. Suola piti poistaa.
- löytyypäs
Niitä löytyy DVD versioina kirjastoista eli eivät ole todellakaan kadonneet:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2325059Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233660Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,182114Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2782107Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast411309Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611239Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1261099- 33868
Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.109859- 61777