Meillä on lähtö Alanyaan ke-aamuna ja siksi olen lukenut täältä näitä viestejä. Niistä on saanut tosi paljon vinkkejä ja tietoa. Onkohan muuten Alanya enemmän nuorten kohde, kuin keski-ikäisten? Mahtaako sieltä löytyä mitään "rauhallisempaa" illanvietto paikkaa, kun nuorison diskot? No tarpeen tullen meilläkin riittää vauhtia, että eiköhän siellä joukkoon sopine muutama "vanhuskin".
Ikäkysymys...
3
765
Vastaukset
- saara
Kyllä Alanya on melko rauhallinen paikka. Vähemmän menopaikkoja siellä on kuin esimerkiksi Marmariksessa ja se on myös pienempi.(Ravintola-)baareissa voi istuskella aamutunteihin saakka, eikä siellä meno kuitenkaan diskoja vastaa. Mukavaa lomaa ja suosittelen linnoituksella käymistä!
- no ei
Alanya on isompi,kuin Marmaris,molemmista löytyy niin vanhoille,kuin nuoremmillekin
- Kuohari
Moi! Hei itse oon jo tämmöinen 40 lähestyvä rouvakainen, muksu on alle 3 v. Alanyasta löytyy kaikkea taivaan ja maan väliltä, siis vauvasta vaariin ja ylikin skaalan! Oltiin Alanyassa 2 vkoa, kun vaavi oli 5 kk vanha, sitten oltiin tänä kesänä 1 vko, kun muksu oli 2,5 v. ja mummun luona, oltiin siis ihan kahdestaan viikko Alanyassa! Alanya sopii tosi kaiken ikäisille, nou hätä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059