Meillä on lähtö Alanyaan ke-aamuna ja siksi olen lukenut täältä näitä viestejä. Niistä on saanut tosi paljon vinkkejä ja tietoa. Onkohan muuten Alanya enemmän nuorten kohde, kuin keski-ikäisten? Mahtaako sieltä löytyä mitään "rauhallisempaa" illanvietto paikkaa, kun nuorison diskot? No tarpeen tullen meilläkin riittää vauhtia, että eiköhän siellä joukkoon sopine muutama "vanhuskin".
Ikäkysymys...
3
802
Vastaukset
- saara
Kyllä Alanya on melko rauhallinen paikka. Vähemmän menopaikkoja siellä on kuin esimerkiksi Marmariksessa ja se on myös pienempi.(Ravintola-)baareissa voi istuskella aamutunteihin saakka, eikä siellä meno kuitenkaan diskoja vastaa. Mukavaa lomaa ja suosittelen linnoituksella käymistä!
- no ei
Alanya on isompi,kuin Marmaris,molemmista löytyy niin vanhoille,kuin nuoremmillekin
- Kuohari
Moi! Hei itse oon jo tämmöinen 40 lähestyvä rouvakainen, muksu on alle 3 v. Alanyasta löytyy kaikkea taivaan ja maan väliltä, siis vauvasta vaariin ja ylikin skaalan! Oltiin Alanyassa 2 vkoa, kun vaavi oli 5 kk vanha, sitten oltiin tänä kesänä 1 vko, kun muksu oli 2,5 v. ja mummun luona, oltiin siis ihan kahdestaan viikko Alanyassa! Alanya sopii tosi kaiken ikäisille, nou hätä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa1204090SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p763395Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?
Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.672027SÄHKÖLASKU 1600 EUROA Ei tässä ole mitään järkeä
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011804443.html Kyllä täysin huijausta nämä sähkömarkkinat. Varsinkin pörssisähk2191471Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit1171382Venäläiset varkaudessa
Ja venäjä mieliset. Teitä kiinnostaa toisinajattelijat ja trafikista päätellen aika paljonkin. Kunhan aika koitaa tulee2321058Lupajaoston esityslista
Ilmoitus rakennusvalvonntaan luvattomasta rakentamisesta. esityslistan 6pykälä Kyse on kulttuuritalon rakentamisesta jo49775- 62726
Jorma Uotinen UMK-juontajaksi! Mitä ajatuksia UMK-pesti herättää?
Professori, laulaja, koreografi ja TTK-tuomari Jorma Uotinen, 75, on yksi tämän vuoden UMK-juontajista. Uotisen rinnall20716Unelmoitko asumisesta ja elämisestä tai lomasta Lapissa?
Unelmoitko Lapista, ja ehkä voisit asua ja elääkin siellä? Lappi kiehtoo niin suomalaisia kuin ulkomaalaisiakin: lumi,6695