Meillä on lähtö Alanyaan ke-aamuna ja siksi olen lukenut täältä näitä viestejä. Niistä on saanut tosi paljon vinkkejä ja tietoa. Onkohan muuten Alanya enemmän nuorten kohde, kuin keski-ikäisten? Mahtaako sieltä löytyä mitään "rauhallisempaa" illanvietto paikkaa, kun nuorison diskot? No tarpeen tullen meilläkin riittää vauhtia, että eiköhän siellä joukkoon sopine muutama "vanhuskin".
Ikäkysymys...
3
784
Vastaukset
- saara
Kyllä Alanya on melko rauhallinen paikka. Vähemmän menopaikkoja siellä on kuin esimerkiksi Marmariksessa ja se on myös pienempi.(Ravintola-)baareissa voi istuskella aamutunteihin saakka, eikä siellä meno kuitenkaan diskoja vastaa. Mukavaa lomaa ja suosittelen linnoituksella käymistä!
- no ei
Alanya on isompi,kuin Marmaris,molemmista löytyy niin vanhoille,kuin nuoremmillekin
- Kuohari
Moi! Hei itse oon jo tämmöinen 40 lähestyvä rouvakainen, muksu on alle 3 v. Alanyasta löytyy kaikkea taivaan ja maan väliltä, siis vauvasta vaariin ja ylikin skaalan! Oltiin Alanyassa 2 vkoa, kun vaavi oli 5 kk vanha, sitten oltiin tänä kesänä 1 vko, kun muksu oli 2,5 v. ja mummun luona, oltiin siis ihan kahdestaan viikko Alanyassa! Alanya sopii tosi kaiken ikäisille, nou hätä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs491314- 1601125
- 611007
- 8812
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli185812Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27776- 11769
Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51761- 346738
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti79698