kysyn että-puuttuiko joku toinen taho mun leikkaikseen menoni estämiseksi? aika oli toinen jo mikä estyi viime tingassa! sairastuin molemmilla eri kerroilla juuri ennen päivää joloin täytyi mennä toimenpiteeseen! eri kerroin ja aika välit olivat pitkät,useita kuukausia.en pahemin sairastele ja tällöin ennen eri toimenpiteitä tuli kuumetaudit! ärsytti! mitä näkyy alkukesääni,olen toimelias naishenkilö ja vähäsen nyt takkuilee asiat ihmis-suhteissa...?mitään positiivista?
tuntija tai kuka vaan näkee
2
64
Vastaukset
Hei
minulla ei ole lupaa puuttua terveysasioihin.
odotat viestiä, mikä takkuilee. voin sanoa, että kotona kaikki on hyvin. toivot liikettä elämääsi ja sitä on tulollaan. sitä kautta tapaat myös itseäsi vanhemman herrasmiehen, erittäin sympaattisen. teidän on hyvä jutella.
lähiaikoina sinä saat lahjan tai erittäin hyvän tiedon, mikä saa sinut hymyilemään ilosta. se vahvistaa ajatuksiasi.
t. Keskiyö- vielä tätä kysyin
ok kiitos vastauksesta! en tarkoittanut terveysasiaan liittyvästä kysymyksestä tilaani,se on ok,mutta uskoistko että mun ei jostain syystä ollutkaa tarkoitus päästä toimenpiteisiin,ikäänkuin korkeamilta taholta oltaisiin puututtu...? tätä tarkoitin.vai viestoä tulossa,keltähän? kiitän ja oikein aurinkoista kesänjatkoa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?863629- 252066
- 1961981
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell871454PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w3431424Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale891147Varoitus kyläläisille Suomussalmella
Paikkakunnalla on ilmennyt huolestuttavaa toimintaa jossa kaksi aikuista miestä ( Dimitri ja Teemu ) on syyllistynyt nuo131034- 841011
Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.30950Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha69877