Minkälainen on lapsen hyvä päivä hoitopaikassa? Mitä se sisältää? Minkälainen on hyvä hoitopaikka, tädit ja päivän toiminta? Toive aukioloaika?
Toive hoitopaikka
2
357
Vastaukset
- Lilla
Minkälainen on lapsen hyvä päivä hoitopaikassa?
Hän hymyilee säteilevästi jo ennenkuin äiti tai isä tulee paikalle. Kertoilee kuinka hauskaa hänellä on ollut koko päivän (hyvää ruokaa, askartelua, leikkimistä jne.)
Mitä se sisältää?
Sopivan suhteen hoitajan huomiota ja yksilöllistä leikkimistä. Jokin "erikoinen" tuokio on aina hauskaa (askartelu, tai vaikka lettuja jälkiruokana..)
Minkälainen on hyvä hoitopaikka,
Sellainen johon lapsi jää mielellään.
tädit
Täti joka tuntuu luetettavalle myös äidin ja isän silmään, mutta erityisesti johon lapsi voi turvautua jos tuntee olonsa uhatuksi. Ja minä itseasiassa pidän meidän hoitotädissä myös siitä että hän uskaltaa sanoa jos jotain puuttuu (kurahanskat..) ja millaisia tavaroita koskakin tarvittaisiin.
ja päivän toiminta?
Pääasia on mielestäni rutiinit. Että ne pysyvät samana joka päivä. Mielestäni on hyvä kun ollaan ulkona (kunhan nyt ei kauhealla pakkasella/vesisateella).
Toive aukioloaika? Silloin kun päivähoitoa tarvitaan =) Meidän hoitajan luo saa viedä lapsen vähän varemminkin, kunhan ilmoittaa ajoissa. =) - vain...
Toivoisin että lapseni viihtyisi hoitopaikassa. eli jos hän lähtee sinne mielellään eikä ole loppuun uupunut kotiin tullessa, hoitopaikka on hyvä. Ei ole niin tärkeää määrittää pilkuntarkasti ohjelmaa ja toimintaa, tärkeintä ovat alalle sopivat ja ns. tervejärkiset hoitajat.
Toinen toive olisi pieni jousto hoitoajoissa. Tavallinen päiväkoti menee kiinni viideltä. Iltahoitoa järjestävä päiväkoti vaatii hoitoajat KAKSI viikkoa etukäteen. Niistä ei siten saa lipsua yhtään.
Jos hoitoajat eivät ole tiedossa kaksi viikkoa etukäteen lapset heitetään ulos kello viideltä!?? Kyse on sentään puolipäivähoidosta, koska haluan olla oman kohta kolmevuotiaan lapseni kanssa enemmän kuin pari tuntia päivässä.
-Täytyy sanoa että olen hiukan pettynyt kuullessani nämä säännöt.
Minä kun olin ennen lapsia tottunut joustamaan omissa työajoissani, tekemään työni loppuun ja lähtemään sitten. Nyt se ei enää käy.
Joustoissa olisi kyse puolesta tunnista tuntiin, ei sen enemmästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383672Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal283232- 692878
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912720- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811699- 221518
- 281507
- 281478
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474