meneekö ilman suurempia purkuja etuakselilla?
mk2 pinnapultin vaihto
7
1159
Vastaukset
- Helppo homma
irrottaa vaikeempi lyödä takas ku on nii ahdast! ei muuta ku renkas pois!
- No onsistuko?
vai purkasittko auton osiin?
- kier-re
odottelen vähän viileempiä kelejä . . . pultit on kyllä jo hankittu - olipa kalleimmat varaosat ikinä ;) ! Takaisinpäin olen lukenut täältä että saa parhaiten mutterilla vedättämällä (kierteen uudestaan hajalle?)
- Helppo homma
kier-re kirjoitti:
odottelen vähän viileempiä kelejä . . . pultit on kyllä jo hankittu - olipa kalleimmat varaosat ikinä ;) ! Takaisinpäin olen lukenut täältä että saa parhaiten mutterilla vedättämällä (kierteen uudestaan hajalle?)
niinpä aika hinta pultist,nii jos löytyy pulttipyssy on vielä helpompi homma kierteen saa hajalle jos laittaa mutterin vääril jenkoil ei muute!
- miten pulltti kiinni
Helppo homma kirjoitti:
niinpä aika hinta pultist,nii jos löytyy pulttipyssy on vielä helpompi homma kierteen saa hajalle jos laittaa mutterin vääril jenkoil ei muute!
Itse vedin pari renkaanvaihtoa sitten Kugasta pulttipysyyllä pultin väärällä kierteelle ja kyllä oli aika tiukka irroittaa seuraavalla kerralla. Oli myös aika vaikea saada taas muutteri paikoilleen. Ajattelin kokeilla seuraavassa vaihdossa korjata kierrettä kierretyökalulla, vai olisiko sama vaihtaa koko pultti? Miten se pultinvaihto tapahtuu?
Onko pultti kierteellä kiinni vai miten? - Helppo homma
miten pulltti kiinni kirjoitti:
Itse vedin pari renkaanvaihtoa sitten Kugasta pulttipysyyllä pultin väärällä kierteelle ja kyllä oli aika tiukka irroittaa seuraavalla kerralla. Oli myös aika vaikea saada taas muutteri paikoilleen. Ajattelin kokeilla seuraavassa vaihdossa korjata kierrettä kierretyökalulla, vai olisiko sama vaihtaa koko pultti? Miten se pultinvaihto tapahtuu?
Onko pultti kierteellä kiinni vai miten?pinnapultti mutteri ei paljo maksa,pultivaihto renkas pois suojaa muut pultit lyö vasaral etupuolelt(helppo) nyt vaikein osuus lyödä se uus väännä ratti oikea tai vas!jos etu!jos pystyy käyttää pyssyä niin sil homma helpompi,ei tarvii ahtaas paikas kolistel.rihlotus periatteel kii.kannattaa varmistaa et uus mutteri on kierteil,en ku alkaa pyssyl kiristää!
- Pärnäsen paja
On kierteellä, mutta kierre vaseenpaan suuntaan. Siis kun avaa, täytyy tavallaan vetää kireälle. Muuten pultti irtoaisi rengasvaihtojen yhteydessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512