-01 loukkaannuin pahoin auto-onnettomuudessa ja puolivuotta meni sairaalan pedissä.
Sitten kun kuntouduin sen verran, että alkoi sänkypuuhatkin kiinnostamaan (ei mennyt kyky),
ei siitä ole sen jälkeen oikein tullut mitään, lähinnä tuhraamista, kun sitä ennen puuhailu oli lähes jokailtaista.
Olen yrittänyt ottaa asian esille, mutta emäntä kääntää asian toiseksi tai poistuu paikalta.
Jotenkin tuntuu rasittavalta tuo käytös.
Nukkumaan mennessä kun halajaa vain kainaloon, niin alkaa vaimolla niskaa painamaan, eikä osaa nukkua tässä asennossa.
Mikähän neuvoksi? Tiedän kyllä, että saisin naisen, jos haluaisin, mutta en halua rikkoa enenpää rikkinäistä asiaa. Mikähän neuvoksi?
A man
20
831
Vastaukset
- Mirjami
a man
Minulla oli ihan samanlainen vaihe elämässäni, kuin vaimollasi nyt. Olin aina rakastanut miestäni kiihkeästi. Rakastelin mielelläni.
Sitten vain se rakkaus loppui, kuihtui pois. Ei kiinnostanut enää.
Eikä se ollut kiinni seksihaluista, ne ovat minulla tallella. Se oli vaan rakkauden loppu.
Ei auttanut yhteiset viikonloput, ei reissut kylpylään, ei yhteiset elokuvaillat.
Hän on edelleen ystäväni, kumppanini, elämänkaverini, mutta en halua seksiä hänen kanssaan. En halua toista miestäkään elämääni, ei sen puoleen, en halua pettääkään.
Hän ei vaan enää seksuaalisesti vetoa minuun, siinä se. Miksi niin kävi, en tiedä.- A man
Niin olen itsekkin tuumaillut, mutta ei näinkään voi jatkua.
Mielessäni on ollut pois muutto, mitään en ota mukaan. Omaisuus mahtuu pankkitilille ja lompakkoon.
Täytynee ruveta sanoista tekoihin.
Hyvää syksyä Sinulle, Mirjami ;) - Mirjami
A man kirjoitti:
Niin olen itsekkin tuumaillut, mutta ei näinkään voi jatkua.
Mielessäni on ollut pois muutto, mitään en ota mukaan. Omaisuus mahtuu pankkitilille ja lompakkoon.
Täytynee ruveta sanoista tekoihin.
Hyvää syksyä Sinulle, Mirjami ;)Älä vaan muuta mihinkään sen vuoksi, mitä kirjoitin. Miksi ihmeessä et puhu vaimosi kanssa ongelmista? Ne voivat selvitä.
Meidänkin ongelmat selvisivät. Elämme kumppaneina, mutta ilman seksiä. Eihän se seksi ole parisuhteessakaan ainut autuaaksi tekevä asia. On niin paljon muuta. Seksin puuttuminen ei todella ole maailmanloppu. Eikä avioliiton loppu. Uskon että vaimosi välittää sinusta paljon. Voihan olla, että seksihaluttomuus menee ohi. Elämässä on vaiheensa.
Hyvää syksyä itsellesi,
Mirjami - A man
Mirjami kirjoitti:
Älä vaan muuta mihinkään sen vuoksi, mitä kirjoitin. Miksi ihmeessä et puhu vaimosi kanssa ongelmista? Ne voivat selvitä.
Meidänkin ongelmat selvisivät. Elämme kumppaneina, mutta ilman seksiä. Eihän se seksi ole parisuhteessakaan ainut autuaaksi tekevä asia. On niin paljon muuta. Seksin puuttuminen ei todella ole maailmanloppu. Eikä avioliiton loppu. Uskon että vaimosi välittää sinusta paljon. Voihan olla, että seksihaluttomuus menee ohi. Elämässä on vaiheensa.
Hyvää syksyä itsellesi,
MirjamiSanoinhan, ettei puhe auta, tai kun ottaa puheeksi se kääntyy johonkin muualle ja se punainen lanka katkeaa.
Avioliitto ilman seksiä on kuin "puuro ilman voinappia".
Asia vaan on kuin veteen piirretty viiva :( - Mirjami
A man kirjoitti:
Sanoinhan, ettei puhe auta, tai kun ottaa puheeksi se kääntyy johonkin muualle ja se punainen lanka katkeaa.
Asia vaan on kuin veteen piirretty viiva :(Naiset on usein aika vaikeaselkoisia. Tiedäthän nämä hormonaaliset jutut. Ehkä kannattaa antaa ajan vähän kulua. Älä painosta vaimoasi. Anna hänen hetki ihan olla vaan (=pari viikkoa ainakin), niin ehkä ottaa asian itse puheeksi. Ja sellaisen tauon jälkeen, jos ei puhu, sinä itse voit taas yrittää.
Omalta osaltani asiat ratkesivat, kun puhuimme. Seksi oli ollut minulle pakonomaista jo pitkän aikaa. Ehkä mieheni menee vieraisiin, mutta se on sitten minun itseni aiheuttama asia.
Ehkä hän rakastuu, mutta sille ei mitään sitten voi. Mieluummin annan hänen mennä vieraisiin, kun alan taas näyttelemään orgasmeja.
Nuo asiat on vaikeita. Yritä pärjätä. - nainen 53
A man kirjoitti:
Sanoinhan, ettei puhe auta, tai kun ottaa puheeksi se kääntyy johonkin muualle ja se punainen lanka katkeaa.
Asia vaan on kuin veteen piirretty viiva :(Vaikealle näyttää tuo teidän yhteisen sävelen löytäminen. Kokeilepa sinä puolestasi sitä, että heittäydyt täysin välinpitämättömäski joksikin aikaa. Tällaisen neuvon olen jostakin lukenut. Silloin vaimokin ehkä muuttaa käyttäytymistään...saattaa tehdä jopa aloitteen...tovotaan niin
Sinulla ois ehkä myös mahdollisuus päästä kuntoutukseen sen onnettomuuden jäljeen. Kysy lääkäriltäsi ja laita anomus vetämään. Saattais tehdä pieni erossaolokin ihmeitä. Niin tai siten voisti vaan varata jonkun matkan ja poistua näköpiiristä...
Suosittelen tosiaan jonkinlaista etäisyyden ottamista sen sijaan, että yrität toistuvasti tehdä lähestymisyrityksiä. Toista ja hänen käyttäytymistään et voi muuttaa, mutta oaasi voit mielein määrin. Onnea yritykselle! - A man
nainen 53 kirjoitti:
Vaikealle näyttää tuo teidän yhteisen sävelen löytäminen. Kokeilepa sinä puolestasi sitä, että heittäydyt täysin välinpitämättömäski joksikin aikaa. Tällaisen neuvon olen jostakin lukenut. Silloin vaimokin ehkä muuttaa käyttäytymistään...saattaa tehdä jopa aloitteen...tovotaan niin
Sinulla ois ehkä myös mahdollisuus päästä kuntoutukseen sen onnettomuuden jäljeen. Kysy lääkäriltäsi ja laita anomus vetämään. Saattais tehdä pieni erossaolokin ihmeitä. Niin tai siten voisti vaan varata jonkun matkan ja poistua näköpiiristä...
Suosittelen tosiaan jonkinlaista etäisyyden ottamista sen sijaan, että yrität toistuvasti tehdä lähestymisyrityksiä. Toista ja hänen käyttäytymistään et voi muuttaa, mutta oaasi voit mielein määrin. Onnea yritykselle!Ortobedin mukaan hoito on vielä kesken ja nyt syksyn aikana on taas uusi(5.)leikkaus edessä.
Muuten tuo välimatkan ottaminen olisikin helppoa, reppu selkään ja lentokoneeseen.
Kuntoutus on sitten joskus, ehkä ensi kesänä, aikaisintaan.
Välinpitämättömyydet on jo kokeiltu ja siitähän sota syttyy, kun äijä on vaan vaiti.
Tuo välimatkan ottaminen on varteenotettava asia ja se on ollutkin mielessä. Siispä kamat nippuun ja menox, heti kun kunto on mahdollinen, eli leikkauksen jälkeen.
Aina ei meinaa ymmärtää tuota naisten logiikkaa, valitettavasti. - nainen55
A man kirjoitti:
Ortobedin mukaan hoito on vielä kesken ja nyt syksyn aikana on taas uusi(5.)leikkaus edessä.
Muuten tuo välimatkan ottaminen olisikin helppoa, reppu selkään ja lentokoneeseen.
Välinpitämättömyydet on jo kokeiltu ja siitähän sota syttyy, kun äijä on vaan vaiti.
Tuo välimatkan ottaminen on varteenotettava asia ja se on ollutkin mielessä. Siispä kamat nippuun ja menox, heti kun kunto on mahdollinen, eli leikkauksen jälkeen.
Aina ei meinaa ymmärtää tuota naisten logiikkaa, valitettavasti.tuntuu jääneen nyt itsesääli päälle, eikä se ole ihme kun joudut kokemaan useita leikkauksia.
Mutta sä olet sisältä sama mies joka olit ennen onnettomuuttakin, nappaa niskasta kiinni itseäsi ja juttele vaimosi kanssa ihan "suorat sanat".
Useimmiten tullaan ymmärretyksi. - nainen 53
A man kirjoitti:
Ortobedin mukaan hoito on vielä kesken ja nyt syksyn aikana on taas uusi(5.)leikkaus edessä.
Aina ei meinaa ymmärtää tuota naisten logiikkaa, valitettavasti.Kerroit, että välinpitämättömyytesi tehosi...eli sai hänet reagoimaan...syttyi sota...siitä se lähtee...pidä vaan viileä linja...elä menee sotaan mukaan...
No, mikäs minä olen neuvomaan. Itse olen kokenut henkistä väkivaltaa sutheessa lähes 15 vuotta, ennekuin tajusin erota, siinä vaiheesa hän kävi jo kurkkuun kiinni.
Luin kaikki mahdolliset parisuhde kirjat akanani, kun yritin saada selville missä oli vika. Nyt olen lukenut avoimessa sos.psykologiaa ja pikku hiljaa vaan homma alkaa hahmottua, mutta nyt se on jo myöhäsitä...nämä ihmissuhde asiat on pahuksen mielenkiintoisia minusta...
- Siiri52
mun mies alkoi käyttäytytymään tuolla tavalla kun sillä oli toinen nainen :(
- A man
Ei käy kieltäminen, että sama on käynyt usein mielessä´.
- Mix
A man kirjoitti:
Ei käy kieltäminen, että sama on käynyt usein mielessä´.
..muista, että rakkaus ja rakastuminen on tahdosta riippumaton juttu.
Kukaan ei mene tahallaan rakastumaan toiseen mieheen tai naiseen. Se vain tapahtuu. Ja jos niin vaimollesi on käynyt, ei se asia selviä noin, minusta sinä vaikutat niin äkäiseltä ja aggressiiviselta. Sun pitäisi kasvaa aikuiseksi. Olet vähän niinkuin pikku poika, joka ei saa lelua jonka tahtoo. - Riitta
Mix kirjoitti:
Kukaan ei mene tahallaan rakastumaan toiseen mieheen tai naiseen. Se vain tapahtuu. Ja jos niin vaimollesi on käynyt, ei se asia selviä noin, minusta sinä vaikutat niin äkäiseltä ja aggressiiviselta. Sun pitäisi kasvaa aikuiseksi. Olet vähän niinkuin pikku poika, joka ei saa lelua jonka tahtoo.Miten niin agressiivinen? En ole sellaista huomannut aloittajan kommenteissa. Aika asiallista tekstiä.
- A man
Mix kirjoitti:
Kukaan ei mene tahallaan rakastumaan toiseen mieheen tai naiseen. Se vain tapahtuu. Ja jos niin vaimollesi on käynyt, ei se asia selviä noin, minusta sinä vaikutat niin äkäiseltä ja aggressiiviselta. Sun pitäisi kasvaa aikuiseksi. Olet vähän niinkuin pikku poika, joka ei saa lelua jonka tahtoo.Olet oikeassa siinä suhteessa, että "lelu" puuttuu. Katselenpa talven aikana uuden "lelun", jolla sitten ajella kevein mielin ;)
- kalkkis
A man kirjoitti:
Olet oikeassa siinä suhteessa, että "lelu" puuttuu. Katselenpa talven aikana uuden "lelun", jolla sitten ajella kevein mielin ;)
Ei suhteesta enää saa tasa-arvoista, jos se on tuohon ajautunut. Parempi etsiä sellainen kumppani, joka ei pakota kerjäämään.
- Sanni
Olen myös sitä mieltä, että kun suhde on edennyt tiettyyn pisteeseen, ei sitä oikein enää saa lämpiämään. Olen itsekin yrittänyt ihan tosissani. Miten sitä vieraantuu niin? Miksei enää puhuta ihania/vakavia sängyssä vierekkäin? Miksei tule ikävä? Mikä sen kaiken ihanan tappaa?
- Roosa
Kaikki elämässä on katoavaista, valitettavasti myös rakkaus miehen ja naisen välillä : (
Kukapa sitä toivoo, niin vain käy.
- Mirjami
Mitä sulle kuuluu, a man?
Toivon että elämäsi olisi hieman kirkastunut.- A man
Niinhän sitä pyörii, kuin pässi narussa, päivä kerrallaan.
Sen verran, että on päätösten aika käsillä (tai jo käsitelty omassa mielessä) ja pöydälle jää asunnon avaimet. Viimeisen kerran !
Tyhjän saa pyytämättäkin ja pitää oikein ihmetellä sitä, kuinka on kulkenut laput silmillä nämä 24 vuotta, mutta ei sitä aiemmin huomannut, kun oli aina työnsyrjässä kiinni.(omassa firmassa).
Nyt kun toinen osapuoli on työelämässä, niin sitä saa kuulla lähes päivittäin, kuinka saamaton sitä on, vaikka itse hänen ei ennen tapaturmaa tarvinnut töitä edes ajatella, kunhan shoppaili.
Tällä viikolla vielä oli yhteinen tili ja hänen henk.koht.tili, jolle menee hänen työstään saatu palkka. Ei ole enää, vaan minulla on nyt oma tili, jossa on minun omat "rahat".
Leiri elämä alkaa kyllästyttää, missä lasketaan, kuka on nuokin kävyt tuohon nuotioon on kerännyt.
Ei ennen laskettu, kun lapset oli pieniä, mutta Luojan lykky, että hekin ovat jo nuoria aikuisia.
Suunnitelmat muutama vuosi sitten oli erilaiset. Oli ajatuksena hommata "mummonmökki" maaseudulta, kasvi-ja perunamaa ja työtila, vaan niin ne ajat muuttuvat. Hankin sen aivan itselleni ja perustan uuden yrityksen. Tiedän pärjääväni.
Luulin tulevaa aivan toiseksi, kun heräsin teholta 2. viikon koomasta 2002 loppiaisena, mutta nyt kun on ollut aikaa kerätä sirpaleinen ajatusmaailma jotenkin kasaan, niin kyllä sitä on ollut h****tin tyhmä.
No, homma sikäli hanskassa, että alan tallata omia polkujani.
Hyvää syksyä Sinulle, Mirjami. - Mirjami
A man kirjoitti:
Niinhän sitä pyörii, kuin pässi narussa, päivä kerrallaan.
Sen verran, että on päätösten aika käsillä (tai jo käsitelty omassa mielessä) ja pöydälle jää asunnon avaimet. Viimeisen kerran !
Tyhjän saa pyytämättäkin ja pitää oikein ihmetellä sitä, kuinka on kulkenut laput silmillä nämä 24 vuotta, mutta ei sitä aiemmin huomannut, kun oli aina työnsyrjässä kiinni.(omassa firmassa).
Nyt kun toinen osapuoli on työelämässä, niin sitä saa kuulla lähes päivittäin, kuinka saamaton sitä on, vaikka itse hänen ei ennen tapaturmaa tarvinnut töitä edes ajatella, kunhan shoppaili.
Tällä viikolla vielä oli yhteinen tili ja hänen henk.koht.tili, jolle menee hänen työstään saatu palkka. Ei ole enää, vaan minulla on nyt oma tili, jossa on minun omat "rahat".
Leiri elämä alkaa kyllästyttää, missä lasketaan, kuka on nuokin kävyt tuohon nuotioon on kerännyt.
Ei ennen laskettu, kun lapset oli pieniä, mutta Luojan lykky, että hekin ovat jo nuoria aikuisia.
Suunnitelmat muutama vuosi sitten oli erilaiset. Oli ajatuksena hommata "mummonmökki" maaseudulta, kasvi-ja perunamaa ja työtila, vaan niin ne ajat muuttuvat. Hankin sen aivan itselleni ja perustan uuden yrityksen. Tiedän pärjääväni.
Luulin tulevaa aivan toiseksi, kun heräsin teholta 2. viikon koomasta 2002 loppiaisena, mutta nyt kun on ollut aikaa kerätä sirpaleinen ajatusmaailma jotenkin kasaan, niin kyllä sitä on ollut h****tin tyhmä.
No, homma sikäli hanskassa, että alan tallata omia polkujani.
Hyvää syksyä Sinulle, Mirjami.Voi kurja! Toisaalta, tiedäthän sen, että tilanne voi kääntyä paremmaksi. Ainahan avioliitossa on huonot ajat ja hyvät ajat. Olette kuitenkin olleet yhdessä noin kauan. On yhteiset lapset ja yhteiset muistot. Uudenkin aloittaminen on vaikeaa. Joskus kuitenkin uuden aloittaminen on hyväksi. On hyväksi kääntää kokonaan uusi sivu elämässä. Voi sen uuden sivun kääntää avioliitossakin. Unohtaa huonot asiat, unohtaa satuttavat sanat ja tekemiset ja aloittaa puhtaalta pöydältä. Sitäkin voisi kokeilla, jos vaimosi vaan suostuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511417- 639810
- 1445559
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243173- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792583