Onko normaali vai onko pakko tehdä netissä ? Jos tekee netissä, niin miten ruumaan menevän matkalaukku hoidetaan ? Lento olisi lauantai-aamuna.
SAS:n lähtöselvitys Helsinki-Vantaalla
3
2403
Vastaukset
- jotain tietoo
Lue netistä ohjeet, olisi vakio ohjeena. Itse en muista kuukauden takaa kaikkea, koska tein netissä. Mielestäni veljen poppoo teki ihan normaalisti kentällä henkilön kanssa muutamaa päivää myöhemmin. Matkalaukkuun sain tarran kentällä automaatista, vaikka olinkin siis jo tehnyt check-innin ja tulostanut boardarin kotona. Ja laukun jätin sitten automaatti baggage drop hihnalle aika vasempaan reunaan tiskejä, lähelle ylösmeneviä portaita siis.
- myrtsi
Kiitos ohjeista !
- Juuri noin
Just noin, eli check-in pitää tehdä netissä tai tekstiviestillä tai kentällä automaatilla, ja matkalaukkujen käsittelyssä on tuollainen itsepalvelu.
Kerrotaan (vähän kierrellen) sivuilla
http://www.flysas.com/fi/fi/Matkustusinfo/Lahtoselvitys/
Siis turistiluokan lipulla matkustavalla ei enää ole asiaa lähtöselvitystiskille. Tätä mainostettiin hienona uudistuksena hiljattain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882