Onko normaali vai onko pakko tehdä netissä ? Jos tekee netissä, niin miten ruumaan menevän matkalaukku hoidetaan ? Lento olisi lauantai-aamuna.
Vastaukset 3
- jotain tietoo
Lue netistä ohjeet, olisi vakio ohjeena. Itse en muista kuukauden takaa kaikkea, koska tein netissä. Mielestäni veljen poppoo teki ihan normaalisti kentällä henkilön kanssa muutamaa päivää myöhemmin. Matkalaukkuun sain tarran kentällä automaatista, vaikka olinkin siis jo tehnyt check-innin ja tulostanut boardarin kotona. Ja laukun jätin sitten automaatti baggage drop hihnalle aika vasempaan reunaan tiskejä, lähelle ylösmeneviä portaita siis.
- myrtsi
Kiitos ohjeista !
- Juuri noin
Just noin, eli check-in pitää tehdä netissä tai tekstiviestillä tai kentällä automaatilla, ja matkalaukkujen käsittelyssä on tuollainen itsepalvelu.
Kerrotaan (vähän kierrellen) sivuilla
http://www.flysas.com/fi/fi/Matkustusinfo/Lahtoselvitys/
Siis turistiluokan lipulla matkustavalla ei enää ole asiaa lähtöselvitystiskille. Tätä mainostettiin hienona uudistuksena hiljattain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1621558Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1381218Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216889- 68823
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63727- 53712
- 46705
- 77597
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt190592- 52582