joo tiedetään tiedetään, monesti kysytään säistä mutta joku joka olis ollu tuohon aikaan krabilla osaisko vastata että sateleeko tuollon vielä hirveesti.
Vastaukset 5
- säätilasto Krabi
Tässä sinulle tilastoja Krabin säästä.
http://www.holiday-weather.com/krabi/averages/- marraskuun sää
"Mutta kun haluan tietää millainen sää on ensi marraskuussa", on varmaan seuraava kysymys.
- sarijii1
Usein ollaan oltu ja taas mennään. Ei sada. Joskus ripsasee mutta ei haittaa.
- Han11
Itse matkaan ensimmäistä kertaa Thaikkuihin vajaan 3 viikon päästä. Säähistoriaa oon tsekannut kyllä, mutta sinne suositellaan pitkähihaista ja lahkeista illaksi hyttysten takia. Onko sellaisille vaatteille todellakaan tarvetta? Ja onko kokemuksia, että onko Lantalla ja Krabilla loka-marraskuussa hyttysiä riesaksi asti? Haluaisin ottaa mahd. vähän tavaraa mukaan.
- useasti käynyt
Pitkähihaista et tarvii kuin mopoillessa, mutta välillä antaa sadetta siten, että vettä on kadulla polviin saakka. Monsuunikuurot pitää huomioida myös liikenteessä, yleensä turistit eivät ulkoile kaatosateen aikana.
Tämä syksy on ollut erityisen sateinen, esim, trooppinen myrsky Wutip antoi ennätyssateet. Uusia on vielä tulossa arviolta 4 -6 kpl.
Kun koillismonsuunituuli päättyy, loppuvat kaatosateetkin (joulun seutu) ja varsinainen high season alkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1221754Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91867Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja148812- 60790
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35762Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔46666Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat42647Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö257639- 68613
Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol33587