Katsotko mulle ihmissuhteet ja työ. Kaikki niin vaikea ja raskasta.
tuntijasi
9
116
Vastaukset
- Ei tarvitse
Miksi pitäisi nähdä jotakin etukäteen,mikä on hyöty?
Hei
älä välitä tuosta väliinhuutajasta, joka yrittää torpedoida mukavaa palstaa.
näen lapsen sydämelläsi, iästä en kuitenkaan pysty puhumaan. tämä lapsi tarvitsee rahaa, mutta se raha myös löytyy, se tulee onnen kanssa.
sitten on mies, joka haluaa hyötyä sinusta taloudellisesti.
ihmissuhteihin näen lyhyttä onnea, mutta en pitkiä suhteita. siihen vaikuttaa katkera nainen, joka levittää myrkkyään. vältä häntä jos vain mahdollista.
sinun tulee karistaa huonot ns. ystävät pois elämästäsi ja keskittyä tärkeimpään.
energiasi ovat tällä hetkellä sen verran heikkoja, ettet yksinkertaisesti pysty antamaan itsestäsi enempää. eikä sinun pidäkään!
kannattaisi levätä ja odotella, kesä on vasta tulossa.
työhön näen joitakin muutoksia, myös ihmisrintamalla. sinä osaat työsi ja olet kasvattanut juuresi jo syvään.
t. Keskiyö- Väsynyt nainen
Kiitos keskiyö näit kyllä niin oikein. Lapsi tarvitsee rahaa. Ei kai mitän ikävä tulee? Miten mun ystävät tumma vanhempi ja ristiverinen naisia voinko luottaa? Miten näet mun kesän? Tuleeko jotain hauskaa? KIITOS
- Ennustusdespootti
Pitääkö sun olla tällä palstalla päällepäsmärinä ja ennustuspäällikkönä? Että sitten on mukava palsta jos sinä saat olla pomona? Ei tossa yllä olevassa kysymyksessä mitään pahaa ollut, mutta väitit häntä torpedoijaksi. Miksi? Eniten täältä ihmisiä karkottaa sun kysymys/vastaus -keskustelut. Väsyneelle naiselle kaikkea hyvää kesään, romantiikkaa, seikkailua yms. tarpeen mukaan. Jos sulle vielä vastataan niin muista, että epätarkkuutta löytyy vastauksista.
- ylläoleva
Ennustusdespootti kirjoitti:
Pitääkö sun olla tällä palstalla päällepäsmärinä ja ennustuspäällikkönä? Että sitten on mukava palsta jos sinä saat olla pomona? Ei tossa yllä olevassa kysymyksessä mitään pahaa ollut, mutta väitit häntä torpedoijaksi. Miksi? Eniten täältä ihmisiä karkottaa sun kysymys/vastaus -keskustelut. Väsyneelle naiselle kaikkea hyvää kesään, romantiikkaa, seikkailua yms. tarpeen mukaan. Jos sulle vielä vastataan niin muista, että epätarkkuutta löytyy vastauksista.
tarkotettu tälle keskiyölle..
Hei
ajoista en osaa sen tarkemmin puhua, sitä taitoa tässä ei ole.
lapsi ja hänen rahankäyttönsä ovat sinulle avoimia ja läheisiä, kaikki hyvin.
taitaa isäkin joskus auttaa.
viihdyt aika hyvin kotona, siellä on paikat kunnossa. toinen näistä naisista antaa sinulle lahjan, mikä ei ole oikeastaan mikään lahja. älä suotta kiittele, se ei ole sen arvoista. hän ei ole niin aito, kuin voisi olla. taitaa olla aika kitsas ihminen.
kotona on työtä, sellaista näen. ei mitään vallankumousta, ihan tavallista elämää.
Voi tuntija mikä ilo tuli minulle ja lapselle rahaa, hän sai yllättäin vakutusyhtiöstä tapaturma rahaa ja minä voitin veikkauksessa. Todella iso helpotus. Ja huomenna mulla ulkoilu treffit tumman vanhemman miehen kanssa. Voitko katsoa miten käy? Kiitos että olet olemassa.
Hei
täytyi hieman muuttaa tuota nikkiä.
kyllä tulee ristiriitainen kohtaaminen, on yhtä paljon hyvää ja arveluttavaa. jäitä hattuun! älä kiirehdi.
olen erittäin onnellinen teidän puolestanne, kun oikeasti uskoo saavansa apua, sitä myös saa. alleviivaan, että se toimii.
tuon miehen puhe ei ehkä tartu sydämeesi, mutta hän jännittää tapaamista. hänellä on puhdas tausta ja hän on hyvillä aikeilla etsimässä puoliskoa elämäänsä. älä katkaise mitään hetken mielijohteesta, ota lisäaikaa ja mieti rauhassa.
Hei taas tumtianasi!Vieläkö jaksat katsoa minulle masennus iski. Uusi mies nyt elämässä. Katsotko vielä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1473201- 1082603
- 512581
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2402248Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4822092- 1101901
Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2521885Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91724Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää151637Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1111558