tuntijasi

Nainen väsy

Katsotko mulle ihmissuhteet ja työ. Kaikki niin vaikea ja raskasta.

9

155

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei tarvitse

      Miksi pitäisi nähdä jotakin etukäteen,mikä on hyöty?

    • Hei

      älä välitä tuosta väliinhuutajasta, joka yrittää torpedoida mukavaa palstaa.

      näen lapsen sydämelläsi, iästä en kuitenkaan pysty puhumaan. tämä lapsi tarvitsee rahaa, mutta se raha myös löytyy, se tulee onnen kanssa.
      sitten on mies, joka haluaa hyötyä sinusta taloudellisesti.

      ihmissuhteihin näen lyhyttä onnea, mutta en pitkiä suhteita. siihen vaikuttaa katkera nainen, joka levittää myrkkyään. vältä häntä jos vain mahdollista.
      sinun tulee karistaa huonot ns. ystävät pois elämästäsi ja keskittyä tärkeimpään.
      energiasi ovat tällä hetkellä sen verran heikkoja, ettet yksinkertaisesti pysty antamaan itsestäsi enempää. eikä sinun pidäkään!
      kannattaisi levätä ja odotella, kesä on vasta tulossa.

      työhön näen joitakin muutoksia, myös ihmisrintamalla. sinä osaat työsi ja olet kasvattanut juuresi jo syvään.

      t. Keskiyö

      • Väsynyt nainen

        Kiitos keskiyö näit kyllä niin oikein. Lapsi tarvitsee rahaa. Ei kai mitän ikävä tulee? Miten mun ystävät tumma vanhempi ja ristiverinen naisia voinko luottaa? Miten näet mun kesän? Tuleeko jotain hauskaa? KIITOS


      • Ennustusdespootti

        Pitääkö sun olla tällä palstalla päällepäsmärinä ja ennustuspäällikkönä? Että sitten on mukava palsta jos sinä saat olla pomona? Ei tossa yllä olevassa kysymyksessä mitään pahaa ollut, mutta väitit häntä torpedoijaksi. Miksi? Eniten täältä ihmisiä karkottaa sun kysymys/vastaus -keskustelut. Väsyneelle naiselle kaikkea hyvää kesään, romantiikkaa, seikkailua yms. tarpeen mukaan. Jos sulle vielä vastataan niin muista, että epätarkkuutta löytyy vastauksista.


      • ylläoleva
        Ennustusdespootti kirjoitti:

        Pitääkö sun olla tällä palstalla päällepäsmärinä ja ennustuspäällikkönä? Että sitten on mukava palsta jos sinä saat olla pomona? Ei tossa yllä olevassa kysymyksessä mitään pahaa ollut, mutta väitit häntä torpedoijaksi. Miksi? Eniten täältä ihmisiä karkottaa sun kysymys/vastaus -keskustelut. Väsyneelle naiselle kaikkea hyvää kesään, romantiikkaa, seikkailua yms. tarpeen mukaan. Jos sulle vielä vastataan niin muista, että epätarkkuutta löytyy vastauksista.

        tarkotettu tälle keskiyölle..


    • Hei

      ajoista en osaa sen tarkemmin puhua, sitä taitoa tässä ei ole.
      lapsi ja hänen rahankäyttönsä ovat sinulle avoimia ja läheisiä, kaikki hyvin.
      taitaa isäkin joskus auttaa.

      viihdyt aika hyvin kotona, siellä on paikat kunnossa. toinen näistä naisista antaa sinulle lahjan, mikä ei ole oikeastaan mikään lahja. älä suotta kiittele, se ei ole sen arvoista. hän ei ole niin aito, kuin voisi olla. taitaa olla aika kitsas ihminen.

      kotona on työtä, sellaista näen. ei mitään vallankumousta, ihan tavallista elämää.

      t. Keskiyö

      • Väsynyt nainen

        Voi tuntija mikä ilo tuli minulle ja lapselle rahaa, hän sai yllättäin vakutusyhtiöstä tapaturma rahaa ja minä voitin veikkauksessa. Todella iso helpotus. Ja huomenna mulla ulkoilu treffit tumman vanhemman miehen kanssa. Voitko katsoa miten käy? Kiitos että olet olemassa.


    • Hei

      täytyi hieman muuttaa tuota nikkiä.
      kyllä tulee ristiriitainen kohtaaminen, on yhtä paljon hyvää ja arveluttavaa. jäitä hattuun! älä kiirehdi.

      olen erittäin onnellinen teidän puolestanne, kun oikeasti uskoo saavansa apua, sitä myös saa. alleviivaan, että se toimii.

      tuon miehen puhe ei ehkä tartu sydämeesi, mutta hän jännittää tapaamista. hänellä on puhdas tausta ja hän on hyvillä aikeilla etsimässä puoliskoa elämäänsä. älä katkaise mitään hetken mielijohteesta, ota lisäaikaa ja mieti rauhassa.

      t. Keskiyö

      • Väsynyt nainen

        Hei taas tumtianasi!Vieläkö jaksat katsoa minulle masennus iski. Uusi mies nyt elämässä. Katsotko vielä?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1919
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      126
      1381
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1333
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      927
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe