nukkumaan klo 22.00

the-n1k0

moi olen 13 vuotias poika plaa plaa. mennäänpä asiaan. tänään piti mennä nukkuu tasan klo 22.30 mutta vähän venähti aika klo 22.45:teen sillä olin suihkussa. äitipuoli soitti ja kysyi että olenko nukkumassa? sanoin että olen jo hampaidenpesulla, kunnes se sanoo että tästä lähtien nukkumaan kymmeneltä. eikä siitä keskustella. sit olin mielessä että vittu olin vaan vartin pidempään valveilla niin vit-tu siitä sitten kymmeneltä nukkumaan. voi vit tu ku vammasta. kesälläkin kymmeneltä nukkuu! olen raivoissani


mitä mä teen

19

312

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 4454121

      Kesällä nyt ihan typerää mennä klo 22 nukkumaan, mutta arkipäivisin tuon ikäiselle kymmenen on varsin hyvä aika käydä pehkuihin.

    • swaaaaaaaaaag;)

      MITÄ HELVETTIÄ?!? Ku itekki oon sun kaa samaikäne ni kyl mua ainaki vituttas mennä kesälomalla 10nukkuu! Mut ainaha sä voit salaa valvoo ja jos äitipuoles soittaa ni et vastaa tai sit sanot et sä heräsit siihe soittoäänee tms..:D mut tsemppii sulle toivottavasti se ymmärtää et toi on väärin.. ja mun veljen tyttö 3v menee 10nukkuu ja sä oot 13 etkä 3vuotias!:D

    • mokokmpo

      Ootsä iha vitu retu ku et keksiny tekosyytä.. x) Valvo pidempää salaa vähäaivoinen runkkari. Ite joudun menee 21:00 nukkuu tai otetaa kaikki elektroniikka pois ja kotiarestia.

      • 2473224

        Mul o iha sama paitsi et mun pitää mennä nukkuu 21.00 KESÄLOMALLAKIN!! Eli tiedän tunteen ja on tosi perseestä.


    • myös 13v

      Mun pitää mennä klo.22-23 nukkuu mut valvon ain salaa yhtee asti kännykkää näpräten.

    • Oon su vuoden nuorempi tyttö (12v) ja mulla on isäpuoli. Se ei oikeestaan määräile, varmaan kehtaa. Mut mun äiti - pitää jo Klo: 20.00 men syömää ja vessaa niinku ''kakalle'' :D Mutku silloin eivaan oon hätä. Ja syömisen hoidan ain Klo: 21.00. Sit jos tulee ''hätä'' johonki 22.00 aikaa ni saan siitä arestii - ei vittu oikeesti arsyttää semmone. Ja Klo 21.30 jälkeen ei saa poistuu huoneesta -.- Mut mä valvon kuiteski johonki kahtee yöhön kun luen kirjaa :)

    • VilleTirroniemi

      Ite saan valvoa koko yön jos haluttaa :)

      • VilleTirroniemi

        Ja kello nytkin 2:20 ;)


    • 4 nukkuun aamulla

      Mää meen koulupäivisin nukkuun siinä 4 aikaan ja lomalla siinä 7 aikaan ja pärjäää sit ihan hyvin koulussa!!!!!!!!!1

    • ms knowitall

      Jos pituuskavua havittelee, loma-ajallakin aikaisin nukkumaan meneminen kannattaa. Kesäisin kasvaa hieman talvea nopeammin ja kasvua edistävät nukkuessa erittyvät hormonit.

      Ja henkistäkin kasvua yöllä tapahtuu. Riittävä syvä uni on välttämätöntä muistiinpainamisen ja oppimisen kannalta. Myös erilaiset assosiaatioyhteydet kehittyvät unen aikana. Tämä on sellaista oppimista, jonka merkitys korostuu vasta myöhemmällä iällä, joten vaikka nyt tuntuisi, ettei ole väliä kuinka vähän nukkuu, voi vähän teininä nukkuneet olla hieman dorkempia aikuisena.

    • ranmdom

      hah mul ei oo mitään nukkumaanmeno aikoja ja iskä ei edes yleenä kysy että tulenko yöksi kotii ja jos satun olemaa hereil viel ku se herää aamul nii se vaa kysyy et oonko valvou koko yön eikä muuta
      ja täytän tos kk pääst 15

    • ffdsf

      Älä valita... mä oon 14v ja mun pitää mennä nukkuu yheksältä

      • nukun semmoset 5tuntii

        oon 15vtyttö ja mulla ei silleen oo mitää aikaa, äiti vaa joskus sanoo että voisit mennä jo nukkuun ...... Ja yritän ite siinä yhentoista aikaa, mut ei aina oikee onnistu vaa jotenki vierähtää sinne kahteentoista....ei siinä mitää, muttaku pitää joka aamu herätä viideltä et ehin kouluun koska suihku, meikkaus, koiran ulkoilutus, yli 7kilsan koulumatka..-.--.-


    • Ite joudun nukkumaan vittu klo 21.00 ja kaverit on kylillä viä siihen aikaa. Toisessa kodissa joudun viemää puhelimenki yöks pois. Vittu mitä paskaa ihan oikeesti.

    • Fdsg

      Mulla oli ysiluokan puoleen väliin asti aika tiukat nukkumaanmenoajat, mutta sitten ne aika nopsaa katosi. Saan valvoa miten huvittaa, kunhan alan olemaan siinä kohtaa hiljaa, kun vanhemmat menee nukkumaan. Ja voin sanoa, että kasiluokallakin valvoin aina 2-3 tuntia nukkumaanmenoajan yli salaa, mutta nyt menen yleensä 1-3 tuntia aikaisemmin nukkumaan, kuin silloin menin.

    • Jokugirl

      Mä meen nukkuu joka yö ihan vapaaehtoisesti 21:00

    • HeikkiTheKing

      Ei teitä voi käskeä mennä nukkumaan, jos ette halua tai teitä ei väsytä. Silloin lapsena jos vanhemmat huomasi että olen hereillä kello 23.00, niin en saanut pelata viikkoon. No mä kuitenkin pelasin koko seuraavan viikon, eikä vanhemmat välittäneet yhtään :)

      • Hmmmmmmm

        Miten tuo sitten liittyy tähän :o?


    • 1141

      Saatko pillua sun äitipuolelta?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      274
      2890
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      215
      1870
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1532
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1310
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1208
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      258
      1144
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1042
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      983
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      79
      930
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      142
      794
    Aihe