Tuntijasi, minulla on niin paha olla koko ajan :(

Nala23

Näkyykö tälle kärsimykselle loppua?

2

50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nala23

Pohjustan, että olen nuori, vihreä silmäinen nainen vaaleaksi värjätty tukka.

Aika monet asiat on huonosti, raha, opiskelu ja työ. Olen kuitenkin täysin raitis enkä käytä päihteitä.

Tuntuu etten kuulu tänne.

• Hei

olet jo miettinyt sitäkin, että oletko ylipäätään oikealla alalla.
      voi, kun sinulle näkyy paljon hyvää! rahan kanssa tulee menemään erittäin hyvin, kun vain jaksat uskoa siihen ja panostaa nykyiseen elämääsi täysillä.

motivaatiosi on tällä hetkellä kellarissa, koska et saa tukea ja rakkautta. sinun tulisi pärjätä aivan yksinäsi, mutta siihen näen sinun voimasi riittävän. toistaiseksi!

olet täysin oikeilla jäljillä, tarvitset vain aurinkoa ihollesi ja mielellesi. jos olisit minun tyttäreni, niin onnittelisin tästä näkemästäni. sinua odottaa kaunis tulevaisuus, missä on oma koti ja rakkautta. sitä kohti sinä nyt olet menossa.
      tämä vaatii nyt paljon työtä ja panostusta sinulta, en edes näe sinun luovuttavan.
      kitkuta eteenpäin, se on vain väliaikaista!

t. Keskiyö

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      112
      1742
    2. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      55
      1257
    3. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      141
      1182
    4. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      47
      908
    5. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      114
      856
    6. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      73
      849
    7. Nyt on hyvä laittaa

kirjaimet kohdilleen. Kuka kaipaa ja ketä. Onko oma kaivattu täällä ?
      Ikävä
      52
      804
    8. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      36
      797
    9. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      62
      762
    10. Kuinka nättinä

Sitä pitää olla että huomataan 🙃
      Ikävä
      56
      751
    Aihe