Rakas Tuntijasi

mari_timo

Katsotko minulle rakkaus- ja kotiasiat? Mitä näet tulevaan minulle?
Asunto-ja raha-asiat myös. Kiitos

5

66

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

minä kerronkin välityksellä, ei tämä ole minun omaa mielipidettäni....

ympärilläsi on erittäin paljon ihmisiä, ihmettelen onko tämä sukua vai mitä?
      sanon suoraan, että tässä on juoruilua ja vääntämistä ja kääntämistä.
      jos tässä on kysymyksessä työpaikka, niin jo voi olla ongelmallista.

sinä olet varmaankin eronnut, koska tuo mies katselee aivan eri suuntaan kuin sinä. sitten minulle näkyy kiipijä pariskunta, joka yrittää päästä pinnalle hinnalla millä hyvänsä.
      tulee jonkinlainen välienselvitys, missä sinä olet vahvoilla. siinä sinulla on myös kumppani vierelläsi, joka tukee ja aivan oikeasti itkee puolestasi! hän on erittäin hellä.

tuo toisaalle katseleva mies ei ole sinun lopunikäinen kumppanisi.
      toiveesi ovat korkealla, mutta joskus sinä kohdistat ne väärään suuntaan, väärään ihmiseen. kuulehan, sinä luotat melko sinisilmäisesti näihin ihmisiin.

on myös ristiriitaa lapsen kanssa, jonka suunnitelmat ovat sinulle pilvistä temmattuja. mutta anna olla, hänellä on oma kutsumuksensa ja onnellinen on se ihminen, joka löytää oman kutsumuksensa. moni ei löydä sitä koskaan.

sinulla oli ristiriitainen suhde isäsi kanssa. tämä saattaa toistua sinun elämässäsi, kunnes ymmärrät katkaista vanhat kuviot ja antaa vanhojen olla. nyt eletään aivan eri aikaa, uutta maailmaa.

asuntoasioissa sinä pelkäät maksuja. mutta minusta sinun rahat riittävät, tässä on myös mukana lapsi, näissä kuvioissa. raha-asioihin tulee muutoksia, mutta sinun parhaaksi. tässäkin on lapsi mukana. erittäin rakas lapsi.

t. Keskiyö

• mari_timo

Kyselen vielä jotain jos sopii? En ole eronnut. Laitoin tuohon nimimerkkiini miehen nimen. Vaaleahko kiltti. Olen yhden miehen nainen.
      Kirjoitit: tulee jonkinlainen välienselvitys, missä sinä olet vahvoilla. siinä sinulla on myös kumppani vierelläsi, joka tukee ja aivan oikeasti itkee puolestasi! hän on erittäin hellä. Tuo välienselvittely on juuri meneillään/alkamassa . Alkaisiko siis meidän yhteinen onnenaika miehen kanssa?
      -Tätä en tiedä kuka tuo mies on. Kun kirjoitit: tuo toisaalle katseleva mies ei ole sinun lopunikäinen kumppanisi..

• mari_timo

Raha-asioihin on tulossa muutoksia. Lapsi on todellakin rakas:) Tuleeko tuo raha tytön kautta vai minulle suoraan?

• Hei

sopii toki.
      sinä haluaisit aloittaa, miehen edessä ja vierellä näen edelleen lapsen, mikä on kaikkein tärkein.

koti ja liitto, siinä olisi vahva perusta. sinä odotat tietoa, mikä on tulollaan. rahat ovat hyvässä paikassa, vaikka niitä yritetäänkin liikuttaa.
      minulle näkyy niin, että tuo lapsi-suhde on vahvoin kaikista. se menee kaikista liitoista ylitse.

nyt tämä on minullekin arvoitus. ei ole reilua, että jatkaisin tästä eteenpäin.

t. Keskiyö

• mari_timo

sinä odotat tietoa, mikä on tulollaan. rahat ovat hyvässä paikassa, vaikka niitä yritetäänkin liikuttaa. Näit hyvin tuon:) saatko selvää mitä tuohon rahaan liittyy? Sanoisin että siinä on avain tulevaisuuteeni jos sen niin voisin sanoa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      112
      1772
    2. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      55
      1267
    3. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      144
      1220
    4. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      48
      960
    5. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      119
      903
    6. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      74
      864
    7. Nyt on hyvä laittaa

kirjaimet kohdilleen. Kuka kaipaa ja ketä. Onko oma kaivattu täällä ?
      Ikävä
      52
      814
    8. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      36
      797
    9. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      62
      772
    10. Kuinka nättinä

Sitä pitää olla että huomataan 🙃
      Ikävä
      56
      761
    Aihe