- Miksi olet poistellut palstalta sellaisia ketjuja, jotka ovat kuitenkin ihan asiallisia? Eivätkö miellytä sinua? Tarkoittaako se että sinä saat silloin poistaa ketjut?
- Miksi et kohtele kaikkia palstalaisia tasapuolisesti - täälllä on meitä yhteensä kolme jotka ovat saaneet sinun suunnaltasi epäadsiallista kohtelua.
- Miksi et poista pasltalta henkilöihin kohdistettuja provoja ja haukkumisia? Itseäsi koskevat ASIALLISET viestit poistat mutta esim. minua saa palstalla haukkua ilman että viestejä poistetaan.
- Vouisitko määritellä että kuinka lyhyellä aikavälillä viesteihin voi vastata, ilman että se olisi chattiin verrattavissa olevaa keskustelua?
Näihin kun vastat niin on huomattavasti selvempiä muutama asia. Issukka, listaa sinäkin mieltäsi askarruttavat kysymykset vaikka tähän jatkoksi, samoin Riva, Realisti, Sakemanni ym.
Mimmulle kysymyksiä
11
774
Vastaukset
- My Lady
Olet sisäistänyt liikaa koirien maailmaa. Se aikaisempi kirjoitukseni Sinulle jota pyysinkin anteeksi oli turhan sotainen. Nyt sanon mielipiteeni asiallisesti. Lopeta alkuunsa tuollaisten massahyökkäysten organisointi. Eiköhän useimmat ole aikuisia ja pysty käymään oman sotansa ilman Sinun organisointiasi. Oletko jotenkin hyvin yksinäinen ihminen? Silloin kun minulla on ollut jonkun kanssa jotain selvitettävää olen tehnyt sen itse enkä ole kerännyt joukkuetta.
- Dober
Olet ilmeisesti käsittänyt väärin.
Haluan palstalle oikeudenmukaisuutta. Edellisessä Mimmulle osoitetussa ketjussa oli paljon kysymyksiä närkästyneiltä palstalaisilta joihin ei olla vastauksia saatu.
En ole järjestelemässä mitään massahyökkäystä. En ole keräämässä joukkuetta. Nämä mainitsemani nimimerkit vaan jäivät mieleen edellisestä Mimmulle osoitetusta ketjusta. siksi mainitsin heidät tässä. - Issukka
eikös noita kysymyksiä oltu esitetty nimenomaan mimmulle, eikä sinulle!! Tupsahditkin taas sopivasti samaan aikaan mimmun kanssa.
- riina00
Olen melkolailla sinun kanssasi samaa mieltä. On totta, että ehkä Mimmun pitäisi vastata eräisiin kysymyksiin, mutta hänen ei ole mikään pakko alkaa perustelemaan jokaista poistoaan palstalaisille. Ja palstoilla on aina muutama henkilö, joiden mielestä sheriffi pitäisi vaihtaa. Harvoinpa siitä silti tälläistä sotkua syntyy. Ehkä Mimmu ei nauti muutaman palstalaisen luottamusta, mutta valitettavasti kaikkia ei voi miellyttää. Tämäkin on tietenkin vain minun mielipiteeni. Tämä tosiaan alkaa tuntua vähän liikaa varsinaiselöta ajojahdilta, oli tarkoitus tai ei.
- Dober
riina00 kirjoitti:
Olen melkolailla sinun kanssasi samaa mieltä. On totta, että ehkä Mimmun pitäisi vastata eräisiin kysymyksiin, mutta hänen ei ole mikään pakko alkaa perustelemaan jokaista poistoaan palstalaisille. Ja palstoilla on aina muutama henkilö, joiden mielestä sheriffi pitäisi vaihtaa. Harvoinpa siitä silti tälläistä sotkua syntyy. Ehkä Mimmu ei nauti muutaman palstalaisen luottamusta, mutta valitettavasti kaikkia ei voi miellyttää. Tämäkin on tietenkin vain minun mielipiteeni. Tämä tosiaan alkaa tuntua vähän liikaa varsinaiselöta ajojahdilta, oli tarkoitus tai ei.
En ole pyytänyt Mimmua perustelemaan jokaista poistoa vaan haluan selityksen sille että hän on poistanut todella monta täysin asiallista tekstiä. Jonkinlainen perustelu tosiaan olisi aiheellinen, täällä on nimittäin monta muutakin joka ihmettelee samaa kuin minä.
Mihin lie Mimmu taas matkustanut kun Riina vastailee täällä ympäripyöreästi Mimmulle osoitettuihin kysymyksiin.
Palstan seriffissä ei vikaa olisi JOS hän tekisi poistoja järjen kanssa. JOS hän viitsisi jättää asialliset kommentit näkyviin. JOS hän antaisi tällä palstalla keskustella myös sellaisista aiheista jotka häntä itseään ei miellytä. JOS täällä voisi tuoda oman mielipiteensä julki, ihan niin kuin se on, ilman että viesti poistetaan.
Todellakin, kun ajattelen niin olen sitä mieltä että seriffimme ei ole asiansa osaava - niin paljon on tapahtunut kaikkea "selittämätöntä" ja seriffi ei edes yritä selittää.
Ikävää mutta totta. - Issukka
riina00 kirjoitti:
näillä sheriffihommilla pitäisi ehdottomasti olla esimerkiksi jokin tietty ikäraja, tai jotain vastaavaa. Ihmisethän kehittyvät eri tavoin, eli samoin kuin koiratkin. Tiedän/tunnen erittäin monta todella fiksua ja laajakatseista parikymppistä, kuin myöskin vain yhteen suuntaan tuijottavaa ahdasmielistä nelikymppistä. Ehkäpä sheriffi omilla teoillaan on tämän tietynlaiseksi muokannut. Ajojahdista ei kuitenkaan ole kyse, vaan vastuunkannosta ja selityksistä, joista valitettavasti tietty sheriffi huithait välittää - sellaisen kuvan itsestään on meille monille kuitenkin antanut! Tekee mitä lystää, mutta tekemisiensä seuraamusten kantajaksi hänestä ei todellakaan ole - valitettavaa, mutta niin totta!
- realisti
että palstan sheriffi ei nyt nauti täyttä palstalaisten luottamusta. Syynä lienee tarpeeton viestien poistelu ja ehkä kyvyttömyys/haluttomuus vastaanottaa kritiikkiä.
Sheriffikin on kuitenkin vain yksi meistä, tavallinen ihminen, myöntämällä virheensä ja korjaamalla linjaansa luottamus on varmaankin palautettavissa.
Keskustelun sääntöjen perusteella ei mielestäni tällä palstalla ole viime aikoina juurikaan ollut tarvetta poistaa viestejä. Sääntöjen mukaan esim.
ei saa esittää asiattomia ja loukkaavia kommentteja muista keskustelijoista. Asiallinen kritiikki ja loukkaava kommentti eivät suinkaan ole sama asia.- Koiro
Mitäs me näistä murehditaan, mennään välillä tekemään niitä koiran juttuja niin kuva maailmasta selkiytyy.
- Pysty häntä
Koiro kirjoitti:
Mitäs me näistä murehditaan, mennään välillä tekemään niitä koiran juttuja niin kuva maailmasta selkiytyy.
!!!
- Riva
mutta onnellinen,,,olin 4 tuntia mustikassa,joten olen aivan poikki,en jaksa nyt ajatella tätä asiaa,eikä tämä nyt niin paljon heiluta mun elämää että viitsin lähtee "tappelemaan".
Mimmulla on oma tapa hoitaa tätä juttua. - Dober
Miksi et vastaa? Kyllä mielestäni on selvityksen paikka. Nyt taas mietin että oletkohan oikea ihminen seriffiksi kun et vastaa - lienet taas "matkoilla" jottei tarvitse vastata kysymyksiini.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1413878Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3513011Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt111915Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa91635Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41099- 71944
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38874- 44784
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23781- 67769