niin et mitä siitä saa jos käy rippileirin? ja pääseeks ortodoxinen sinne nim. mä olen,..ja et onx siit hyötyy muissakin maissa kun suomessa..esim kuulin et jos käy rippikoulun nii voi mennä naimisiin kirkossa koskeeko se koko maailmaa..sori et tää texti on nii sekava mutta mä taidan olla vähän tyhmä..pelkkää puuroo pääs..
-kiitos-
t.the only one
the only one
4
267
Vastaukset
- kröhöm...
mitä siitä saa??? hahahaa...
en tiiä miten teil ortodokseilla on mut luterilaisilla leiri on pakollinen... sitäpaisti, ortodokseille on omat leirit... jotka ei oo tietääkseni pakollisii... tuskinpa siit mitään hyötyy on... :/
meeppä vaikka kirkkoon ja kysy papilta jos se sua niin paljon arvelluttaa....- elina
ennemmin vaa huono yleistieto.. tai ei ees sitä. ortodokseille ei vaa korosteta tälläsii asioita luterilaisesta rippikoulusta.
LUTERILAISILLE RIPPIKOULU EI OLE PAKOLLINEN!!! *haloo*
ku on käyny riparin, voi päästä kummiks, on oikeus pitää kirkkohäät ja kaikkee muuta mukavaa :) isosekski pääsee!! se on ihan mahtavaa!! :) ja ihan yleissivistyksen kannaltaki plussaa. *plop plop*
- joop
en tiedä ortodokseista, mutta jos käyt suomessa luterilaisen rippileirin niin saat järjestää kirkkohäät myös luterilaisissa ja anglikaanisissa maissa. elikkä ainaki saksassa, ruotsissa ja englannissa. ortodokseista en kyllä tiedä mitään, ehkä ne sitten saavat järjestää ortodoksi maissa.
- the only one
jaaha kiitti vastauksista..kaipa mä sitte meen huvin vuoks sinne rippileiril ku kaveritki menee..ei nyyt siitä haittaakaa varmaa oo..O_o..wha eva..
Da Only One
original-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal253202- 652845
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792633- 351718
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801660- 281487
- 151455
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231444- 271415