auttakaa, mitä ovat koiran alaleuassa olevat patit joista tulee keltaista mätää????????
Ja koiralla lähtee karvaa hulluna.
Ruokavalio on nyt jo uusittu,eli riisiä ja kanaa vain.
leuan patit
8
2727
Vastaukset
- Dober
Muuta kun että meillä koiralle tuli "finnejä" kun ruoka oli kostutettu. Nyt kun kuiviltaan syötetään niin ei tule finnejä. Ilmeisesti johtui siitä kun ruokaa läi aina alaleukaan muhimaan.
- heppu
No se syö kyllä sellasta "märkää" ruokaa, riisi ja jauheliha ei ole helppo kotikonstein puristaa nappuloiksi..
Mä oon niitä nyt desinfiointiaineella pyyhkiny.
kun sillä oli joskus pentunakin, mut ne hävis. nyt on vaan useampi ja pahemman näkösiä.
Eikai se voi olla se sikaripunkki.. - hanna
heppu kirjoitti:
No se syö kyllä sellasta "märkää" ruokaa, riisi ja jauheliha ei ole helppo kotikonstein puristaa nappuloiksi..
kun sillä oli joskus pentunakin, mut ne hävis. nyt on vaan useampi ja pahemman näkösiä.
Eikai se voi olla se sikaripunkki..pahasti vaivaa niin pirauta päivystävälle eläinlääkärille ja kysy neuvoa häneltä! varmasti saat sieltä parhaan avun.
- heppu
hanna kirjoitti:
pahasti vaivaa niin pirauta päivystävälle eläinlääkärille ja kysy neuvoa häneltä! varmasti saat sieltä parhaan avun.
eläinlääkäri tuntuu pelkäävän dobermanneja..
Kävin jo kerran, ei edes kattonu.. - henni
heppu kirjoitti:
Eikai se voi olla se sikaripunkki..ne esiintyvät hiukan erilailla, ne aiheuttavat pieniä pyöreitä, karvattomia täpliä kuonon päällä.
- heppu
henni kirjoitti:
ne esiintyvät hiukan erilailla, ne aiheuttavat pieniä pyöreitä, karvattomia täpliä kuonon päällä.
No hyvä ettei niitä ole. nyt kun olen vain ruoan jälkeen pyyhkiny leuan ni ne on parantunu!!
- T.L
meidän koiralla ainakin oli kun tuollaisia patteja tuli, myös ruoka allergiana tunnettu... testaappa haukkusi syöttämällä vain yhtä ruoka ainetta kerrallaan, jos syötät kuiva ruokia niin suositeltu koe aika on6-8viikkoa. meijän haukku se jouduttiin lopettamaan kasvaimen takia, ensi oireita oli furunkuloosi ja läpi elämän kestäny ruoka aine allergia....
- heppu
Miten saitte tietää kasvaimesta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi434036Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal513681- 703238
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak943115Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no892094- 352048
- 241909
- 351870
- 311861
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231794