Ei tapella siitä, mikä on pettämistä ja mikä ei. Toisilla jo pienehkö flirtti on pettämistä, toisila taas vastakkaiseen sukupuoleen luotu pitempi ja toistuvanakaltainen tujotus. Jotku eivät voi sietää kumppaninsa kahvittelua ja olusilla käymistä toisen miehen tai toisen naisen kanssa. Pusuttelu on jo pahasta. Halailu alka askarruttaa. Yön poissaolo kaipaa enemmänkin selittelyä. Risteilylle lähtö ja matkailu yksin alkaa useimmissa tapauksissa ylittää jo sietokyvyn rajan.
Miten paljon pinnanne kestää? Missä mielestänne kulkee pettämisen raja?
Myyntimiesystäväni tokaisi, että se kulkee jossain maakuntarajan tienoilla.
Siirryttäessä toiseen maakuntaan kaikki alkaa olla jo vapaampaa, tuttuja tai puolituttjakaan ei paljon enää vastaan kävele.
Missä kulkee pettämisen raja?
4
137
Vastaukset
- Vapaamielinen82
Mielestäni jokaisella on oikeus määritellä itse omassa parisuhteessa missä kulkee raja. Joillekin se kulkee tyylin toisen sukupuolen halailussa, kun taas toiset elävät hyvinkin avoimessa suhteessa. Itselleen tekee karhunpalveluksen siinä vaiheessa, kun löytää kumppanin, joka on samalla aaltopituudella oman määritelmän kanssa. Eli jos olet samaa mieltä, että pettämisen raja kulkee maakntarajan tienoilla, niin sittenhän ei ole ongelmaa. Elätte sen mukaan, jos se on kummallekin fine. Suomen laki määrittelee vain avioliittosuhteiden määrän yhteen, mutta sen kummenpaa totuutta asian tiimoilta ei löydy.
- wui
Pettäminen on sitä, milloin ihminen kokee tulleensa petetyksi tai kokee pettäneensä.
- Guanob
Minun mielestä pettämistä on kaikki se mitä et kumppanin läsnäollessa voi tehdä.
- VARATTUNAINEN
flirttailu, tuntemattoman naisen kanssa juttelu (netissä, puhelimimessa), suuteleminen, seksin harrastaminen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418