onko kukaana tutustunut tarkemmin? miten on toiminut? itselläni kierto 28 päivää. aloitin testien teon 11.päivänä, yhteensä 5 testiä. Lutenisoivan hormoonin huippua ei löytynyt... enkö ovuloi tässä kuussa ollenkaan? pakkauksessa kerrottiin että LH-pitoisuus nousee 1-2 päivää ENNEN ovulaatiota, jonka olisi pitänyt tapahtua 14.päivänä, joten LH pitoisuus olisi pitänyt olla jo näkyvissä 12.-13. päivänä.. ei vaan näkynyt..
miten teillä muilla on toiminut? ostin apteekin oman ovulaatiotestin..
ovulaatiotestit
5
967
Vastaukset
- Tuuli
Itse ehdin käyttää samaista ovulaatiotestiä yhden kuukautiskierron ajan. Minullakin kierto ollut 27-29pv ja niinpä silloinkin 11-14pvn tienoilla ihmettelin kun mielestäni o-hetken olisi pitänyt jo olla käsissä, eikä mittari näyttänyt positiivista. Jatkoin kuitenkin vielä muutaman päivän tikuttamista. Ja kas kummaa, o-mittari näyttikin positiivista, kierron 16.pvnä!!! Tuossa kuussa tulinkin raskaaksi, aiemmat reilun puolen vuoden aikaiset yritykset ovat siis voineet olla yksinkertaisesti vääränä ajankohtana.
On myös tietty mahdollista, ettei jossakin kuussa ovuloi lainkaan, tai o-hetki tapahtuu vasta kierron loppuvaiheessa! Itse ainakin suosittelen tikuttelun jatkamista, kyllä se vielä tärppää!!! Tsemppiä!- kokeillut
Mä olen tikuttanut monta kiertoa. Osassa niissä löytyy LH-huippu, osassa ei. Nainen ei välttämättä ovuloi joka kierrossa. Kannattaa yhdistää tuo ovistestien teko aamuiseen lämmönmittaukseen suusta. Ovistesti kun näyttää vaan lähestyvän oviksen, lämpökäyrä taas näyttää että onko ovis tapahtunut. Jälkeenpäin toki.
- tietämätön
palaako LH-pitoisuus normaalin pieneksi käytyään huipulla.. pidin muutaman päivän väliä tikuttelusta (sen jälkeen kun 5 testillä ei huippua löytynyt) eikä vieläkään löytynyt. voiko olla että huippu olisi ollut tässä välillä ja palautunut taas ennalleen?
- Anniina
LH-huippu on nimensä mukaisesti huippu, joten testit tulisi tehdä päivittäin ja samaan aikaan päivästä. Jos yksikin päisä jää väliin, voi olla ettei LH-huippu näy enää.
- Sara
Anniina kirjoitti:
LH-huippu on nimensä mukaisesti huippu, joten testit tulisi tehdä päivittäin ja samaan aikaan päivästä. Jos yksikin päisä jää väliin, voi olla ettei LH-huippu näy enää.
siis jos ovistestissa nakyy plussaa ja seuraavana paivana koittaa niin oli palannut ihan normaaleihin lukemiin, nain minulla kavi, jatkoin testaamista nimittain kun en "uskonut" tikkua...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511437- 639870
- 1475580
- 1443784
- 753750
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792603