Haluaisin uskoa

mutten pysty

Haluaisin uskoa välillä yliluonnollisten olemassaoloa, vaikken ole kohdannut niitä ollenkaan. Ikävä kyllä olen yksi niistä ihmisistä, jota moni meistä ei pysty kohtaamaan näitä kyseisiä tapahtumia, mutta joskus on ehkä parempi näin.

4

119

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jari_69

      itse olin joskus ihan samassa pisteessä, mutta sitten otin itseäni niskasta kiinni ja tartuin johonkin aiheeseen kiinni mikä oli jokseenkin helppo todentaa itselleen että onko siinä jotain mitä ei pysty oikein selittämään.

      on totta että me kaikki ollaan niin erilaisia herkkyydeltään että on hirmu vaikea sanoa että se mihin minä pystyn, pystytkö sinä aistimaan samoja asioita.

      tää voi kuulostaa kovin syvälliseltä ja oudolta jos ei ole perehtynyt asiaan, mutta sitten siihen liittyy vielä sekin että onko tarkoitus että sinun olisi tarkoitus edes tässä elämässä vielä kokea mitään semmoisia asioita. Saatat olla sieluna vielä kovin nuori ja ei ole tarkoitus tuoda elämääsi syvällisiä henkisiä asioita ja kokemuksia. Koska taas vanhempien sielujen tietoisuuteen tuodaan tarkoituksella erilaisia selittämättömiä kokemuksia jotta he alkaisivat käymään läpi niitä ja ymmärtämään syvällisempiä henkisiä asioita, asioita joita heidän kuuluisi tässä elämässään oivaltaa ja oppia.


      Toisaalta Suomi on aika harvinainen maa siinä mielessä, että hyvin moni täällä on
      kypsä tai vanha sielu, mutta myös nuoria sieluja on täälläkin.


      Tässä kun mietin vähän, mitä voisin antaa sinulle käden jatkoksi että uteliaisuutesi heräisi, niin mieleen tuli että ainakin itse aikoinaan tunsin hyvin herkästi energiat mun keholla ja moni muukin tuttu kenen kanssa tutkittiin aihetta.

      eli tutustuppa vaikka semmoiseen aiheeseen kuin shakrojen tasapainottaminen energia kivillä. kivet maksaa muutaman kympin, testaile niitä, vedä hoidot ihan överiks ja kato saatko paikat kipeeks, moni on saanut ja alkanut sen jälkeen ihmettelee että onko ihmisessä oikeesti aura ja energiakeho. toinen helppo on opetella näkemään auraa vaikka käsistä. se on helppoo eikä vaadi kummosta herkkyyttä.

      Noilla vois olla helppo lähtee liikkeelle ja sitten siitä alkaakin oivaltaminen, että hetkinen, mitäs kaikkee muuta sitä mahtaa ollakkaan.

      ihan pakko sanoa vielä semmoinen asia, että henkisissä piireissä tiedetään ihan factana että jos ei usko näihin asioihin, e i myöskään juuri mitään kummallista tule juurikaan elämässäsi tapahtumaan näiden asioiden tiimoilta, koska henkinen maailma ei missään nimessä halua säikyttää ja pelottaa meitä, mutta jos sinä olet utelias ja touhuat aktiivisesti aiheen kimpussa, toiselta puolelta tullaan sinua vastaan ja pikku hiljaa elämääsi alkaa tulla asioita mitä et kykene selittämään ja mitkä ruokkivat uteliaisuuttasi selvitää niitä lisää.

      tämmönen juttu mulla tuli mieleen kun luin kysymyksesi
      terkuin
      Jari69

    • näin se on ,...

      Parasta mitä voit nyt tehdä, on sanoa ja rukoilla: jos Jumala olet todella olemassa niin ilamaise minulle jotenkin itsesi.
      PImeys ei ilmesty koska silloin olisi vaarana että,sinusta skeptikko, voisi tulla uskovainen.
      Vihollinen Saatana ei pelkää mitään muuta niin paljon kuin, että ihminen löytää yhteyden Jumalaan ja alkaa uskomaan ja palvomaa Luojaansa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      202
      7909
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4502
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      27
      2198
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2099
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1925
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1775
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1726
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1679
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1623
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1448
    Aihe