Ostin juuri gamo PT-85 Blowback ilmapistoolin, tässä olen jo sellaiset pari tuntia yrittänyt ladata asetta, käyttöohjeetkin luettu. luodit on aseessa mutta yrittäessä ampua kuuluu vaan pieni napsahdus eikä tapahdu mitään. Olen täysin aloittelija näiden kanssa, ja epäilen etten vain osaa, Voisiko joku opastaa tarkasti miten saan tämän toimimaan? Kiitos.
ilmapistooli gamo PT-85 ei toimi??
6
4101
Vastaukset
- -eSa-
http://www.youtube.com/watch?v=nzKOUDdwOSA
Oletko poistanut varmistimen ?
Oletko laittanut hiilidioksidikapselin kahvan sisään ?
Kaplseli pitää laittaa paikoilleen niin (kuten kaikissa vastaavissa aseissa), että se kiristetään alaosassa olevalla ruuvilla tiukkaan. Ruuvin puristus rikkoo kapselin nokan ja kaasu pääsee virtaamaan aseen sisään. Katso että kapseli samalla tavoin säiliöönsä kuten videossa.
Kapselia ei vo ottaa pois, ennenkuin se on ammuttu tyhjäksi. Jos sen irroittaa aikaisemmin, tyhjenee se samantien. - aloittaja..
Kiitos sinulle tarkoista ohjeista!
- 9+12
Saitko toimimaan? Hommasin just itekkin vastaavan.
- ~¢~
mihin tuollaista tarvii?
Osuuko edes 10 m päästä omenaan?
- gamo85
omalla ei saa 10m päästä kun lommon tölkkiin... taitaa olla myyntipuheita nuo "140ms"...kaasupatin imee parilla lippaallisella... käytännössä noin 4 senttiä/laukaus mitä ton käyttäminen maksaa..ehkä seuraava on 'NBB'
- c21 crosman
Mulla modattu crosman c21, eli laitoin piipun jatkeeksi vielä äänemvaimentimen. Kuulan lähtönopeus n.170ms. Aika kauas pystyy "pilkkaa" ampumaan. Räksätki häviää äkkiä marjapuskista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1332374Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3451865- 401547
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311363Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281300Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941183- 541153
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327897Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104840Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53752