VauhtiVille

yksVILLE

Onko kokemuksia Sastamalan firmasta,Vauhtiville.lastenville.kelloville...paljon on villejä.toimitusaika jne..ei vastaa puheluihin ei sähköpostiin puheluissa vastaaja täynnä..maksu numero määrätty aika kun voi soittaa????huh huh

7

1368

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ansu40

      joo, taitaa olla melkoinen kauppias.. Toinen toistaan hienompia polkuautoja myynnissä. Onpa tosi mukava, kun tilasimme lapselle lahjaksi auton huhtikuun lopussa. Syntymäpäivät oli ja meni, lapsi jäi ilman autoa.. Mitään ei ole kuulunut tähän päivään mennessä. PASKA Firma..
      t. Villen vaimo (ei edellisen)

    • Sähköauto

      Tänään hain sähköauton villeltä ja nyt pojat sillä tuossa ajelee.

    • zoomi1

      Kyl on ihme putiikki, ilmoittaa että yhteyttä saa parhaiten sähköpostilla mutta ei kuitenkaa vastaa mitään

    • Ferrarie

      Itse ostin kesällä ferrarin sieltä

    • pallukkapää

      Vastattu kuukauden päästä tilauksesta pötköön notta tuote on jo loppuunmyyty, reipasta, en voi suositella...

      • Nelosnappi

        Unohtakaa Vauhtiville, se ei osaa myydä eikä toimittaa. Aivan turha. On todettu kantapään kautta.

        Jos sähkökulkupelejä etsit, suosittelen ehdottomasti www.nelosnappi.fi
        Erittäin avulias auttamaan ja hoitamaan asiat. Toimitus ja palvelu pelaa, sekä tavara on mitä luvataan.


    • Hämis1

      Totta tosiaan tuon Kallen kello (nimi muutettu), VauhtiPelle (nimi muutettu) voi unohtaa. Ei asiakaspalvelusta tietoakaan. Ei puhelinnumeroa kotisivuilla, 0600- numero ei käytössä. Lankapuhelimeen ei vastaa kukaan. Sähköpostiin vastataan vasta sitten kun asiakas peruu tilauksen, ei muuten!!! Aivan älytöntä touhua. En ole aikaisemmin törmännyt näin huonoon asiakaspalveluun. En tiedä mitä myyvät ja miksi edes yrittävät myydä kun eivät saatana halua myydä.
      Suosittelen ehdottomasti myös www.nelosnappi.fi. Kaveri hoitaa hommansa, vastailee sähköposteihin ja puheluihin. Hyvin asiallinen kaveri, ts. asiakaspalvelija!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe