Koodeja

*Juppe*

tietääks joku miten saa 3 kerrosta??? kiitos!!

6

765

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miisa

sims2 saa kolme kerrosta jos saa tavalisessakin nii ILMOTA MULLE!!

• *Juppe*

mun tietojen mukaan tavalliseen saa sen kolme kerrosta, mutta en oo varma.

• jenni
        *Juppe* kirjoitti:

mun tietojen mukaan tavalliseen saa sen kolme kerrosta, mutta en oo varma.

saa siihen ykköseen enempää ku kaks kerrosta. sims2 saa kerroksia yhteensä 5.

• olio
        jenni kirjoitti:

saa siihen ykköseen enempää ku kaks kerrosta. sims2 saa kerroksia yhteensä 5.

kertokee miullekkin miten saa useempii kerroksii tavlliseen simssiin...??? jooko...??? siis jos tuo viesti sitä tarkotti....

-saa siihen ykköseen enempää ku kaks kerrosta.-???

• ^^PesukarhuU^^
        olio kirjoitti:

kertokee miullekkin miten saa useempii kerroksii tavlliseen simssiin...??? jooko...??? siis jos tuo viesti sitä tarkotti....

-saa siihen ykköseen enempää ku kaks kerrosta.-???

mäkin haluaisin tietää et voiko ekaan saada enemmän kerroksii kun 2 ??? ;)*utelias*

• Joku vaan
        ^^PesukarhuU^^ kirjoitti:

mäkin haluaisin tietää et voiko ekaan saada enemmän kerroksii kun 2 ??? ;)*utelias*

Mun kaveri sano mulle että tavalliseen saa 3 kerrosta jos on niin kun kaikissa karsimassa ym ihan sairaan hyvä ja ura sujuu loistavasti ja perhe ystäviä on hirveesti, mutta mä en tiedä onko se totta... Mun kaveri niin väitti, mutta ei sillä ittellään ainkaan oo missään kolmee kerrosta, niin et se on kuullu se jostain muualta..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      35
      11417
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      63
      9810
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      144
      5559
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3784
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3740
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3635
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3378
    8. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      24
      3173
    9. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      63
      2793
    10. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      79
      2583
    Aihe